Wat je even kwijt wilt #14

Heb net 12 uur geslapen wow
Het is hier zo donker :frowning: (Ik ben net terug uit n-z en ik voel de winterdip al aankomen)

1 like

Haha hoooi! :heart_eyes:

post-vanalles (voornamelijk post-rock)

1 like

Ah tof! Zo fijn om iets nieuws te ontdekken wat je goed past. Post-rock ben ik zelf niet zo in thuis maar post-hardcore des te meer :grin:

@MadameMignon gefeliciteerd!

1 like

Ik had vandaag een afspraak bij de huisarts om 09:00. Prima, dus ik ben ervoor nog gaan sporten want kutgeslapen en toch wakker dus why not. Uiteindelijk iets teveel gehaast, ben ik om half 9 bij de praktijk en voor ik naar binnen loop kijk ik op mn telefoon en zie dat ze gebeld hebben. Wat bleek? Die hele huisarts is er niet en of ik ff dinsdag terug wil komen.:+1:t2:

1 like

Ik moet echt gaan sporten want ben al 3 weken niet geweest. Maar altijd zo’n moeite na zo’n tijd :disappointed:

1 like

Ja dit is zo’n ver van mn bed show, heel fascinerend haha. Ik vond Jinelle en Jenna altijd heel leuk. Nee wacht Kashara is mn favoriet haha. Van de rookies vond ik Lauren heel leuk! Jij?

Haha nou ik ben wakker maar lig nog in bed, weet nog niet of ik de motivatie kan vinden om op te staan, al heb ik genoeg te doen. Jij veel plezier (/sterkte haha) vandaag!

1 like

Boekcafe Lewis!

Ik dacht, wat is het lekker rustig (als in stil) in de trein, zo chill. Kom ik erachter dat ik in de stiltecoupe zit. Love alle mensen in deze coupe die zich daar gewoon aan houden.
Door alle verhalen op dit forum denk ik altijd dat iedereen daar schijt aan heeft maar het kan ook goed gaan dus haha

8 likes

De ontdekking of Jozef.

Ik lig in bed maar heb bizarre cravings naar cola. What’s wrong with me.

Ooh ja maar die craving kan zo erg zijn en die eerste slok is dan zo lekker! Als je het hebt zou ik het pakken. Krijg er bijna zelf zin in.

2 likes

Omdat ik meer wil lezen en momenteel niet echt een fijne plek in huis daarvoor heb, wil ik een van onze banken wegdoen en daarvoor in de plaats een ikea strandmon fauteuil (in het grijs) halen. Alleen ik zou dan een zitplek minder hebben en dat vind ik wel jammer. De strandmon is best groot, ik denk dat twee stuks daarvan (optisch) te veel ruimte innemen. Hebben jullie tips voor een andere fauteuil of stoel die er mooi bij past? Het liefst in grijs of zwart.

Haha ff rustig opstarten in het nieuwe jaar toch !! :biggrin:

En bedankt hehe, ik ga zo taart ontbijten met vriendinnen en vanavond hebben vrienden een boottocht gefixt! En ik vlieg zaterdag naar Colombia voor de rest van de maand dus das ook heerlijk. Heb geen fb dus had niet verwacht dat mensen m’n verjaardag zouden onthouden maar heb al 20 appjes binnen haha echt lief

@ de anderen ook bedankt voor de felicitaties!!

11 likes

Ik voel me helemaal wereldvreemd maar wat dit nou weer is. Eerst zit iemand in de trein hardop met zn muziek mee te zingen (zit niet meer in een stiltecoupe helaas dus) en net zag ik iemand lopen met alleen een t-shirt aan, maar wel handschoenen, dat dan weer wel.

Heb er maar aan toegegeven en het was heerlijk.

1 like

Valt opzich mee, een paar maanden. Maar de muren komen inmiddels wel echt op me af, zit ook veel binnen nu in de winter natuurlijk. En er is zo weinig ruimte om onze spullen op te bergen, dus elke ruimte staat zo vol. Maakt me heel onrustig. Hopelijk vinden we beide snel iets inderdaad!

1 like

Ja Kashara is mijn girlcrush haha! Jenna is idd ook leuk en van de rookies is Lauren leuk ja (hallo die buikspieren!), maar vond Savannah ook een schatje. Ik vind Christina echt niks, snap niet dat ze haar erin hebben gelaten.

1 like

Ahh zo ellendig geslapen. Verkouden met mega keelpijn, dus de hele tijd snotteren en hoesten. Ik wilde het ook niet te hard doen want dan zou mijn vriend wakker worden. Nu op werk maar verder snotteren, vanavond hopelijk op tijd slapen!