Wat je even kwijt wilt #14

Zo pleuris slecht geslapen. Toen ik mn rooster kreeg was ik blij dat ik niet tot 9 hoefde. Maar nu denk ik pff had ik maar de latere dienst gekregen dan sliep ik nu nog

Succes vandaag!

1 like

Hier Ć³ok slecht geslapen. Was de halve nacht aan het piekeren en voelde me bij opstaan direct weer zo ellendigā˜¹ļø. Ik hoop dat deze dag snel voorbij gaat.

Ik heb nog vakantie en ga vandaag lekker in mā€™n uppie shoppen. Vriend moest wel vandaag beginnen met werken en hij bracht het kind net naar de opvang. Maar het was zoooo fijn en gezellig de afgelopen 2 weken met zn drieĆ«n. Tranen met tuiten toen ik ze uitzwaaide.

4 likes

Ik had afgelopen 1,5e week precies hetzelfde! Vandaag ga ik een dagje shoppen dus ik ben nu al wakker. Heb vannacht amper geslapen dus dat op tijd naar bed gaan zal vnv wel lukken. Voor de zekerheid herhaal ik dit zondag maar even want als ik de nacht van zondag op maandag weinig slaap trek ik die week niet denk ik haha. Hopelijk is het bij jou ook gelukt om op tijd wakker te worden!

Ik ga vandaag na 1,5 week vakantie bij mā€™n moeder weer naar mā€™n eigen studio. Hoe fijn ik mijn studio ook vind zie ik er al-tijd tegenop nadat ik langere tijd weer met familie ben geweest. Nu vooral met de feestdagen was het zo gezellig enzo. Wanneer word ik eens volwassen zeg :roll_eyes:

4 likes

Ik ben met mijn vriendje in Limburg voor een afspraak en we willen daarna ergens leuk heen, maar kennen alleen Maastricht dat leuk is. Hebben jullie nog een idee voor iets anders of is Maastricht de leukste optie?

Ik vind Roermond ook wel leuk voor een dagje.

Oh! En Thorn; het witte huizen dorp. Maar daar ben je in een uurtje of 2 wel doorheen.

1 like

Hangt er vooral af waar je interesses liggen. Als je naar een stad wilt zijn Roermond en Maastricht leuk. Roermond heeft een groot outlet, de binnenstad van Maastricht zelf is heel leuk.

Maar wil je ergens wat drinken met veel toeristen, dan moet je naar Valkenburg.

Wil je een goede wandeling maken dan kun je overal wel heen (Enci groeven bij Maastricht zijn ook leuk).

Thorn ligt ook een leuk pannenkoeken restaurant. Of naar Gulpen, kun je mooi wandelen en pannenkoeken eten :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb nieuwe schoenen aan. SPIIIIIJT. Ze schuren en doen nu al pijn

Ik heb ook moeite met opstaan vandaagā€¦: werk gelukkig thuis, maar moet er wel echt uit zo.

Kun je niet vanuit je bed dingen doen? :biggrin:

1 like

Ik bid dat de etos open is en dat ze daar dikke sokken ofzo hebbenā€¦

Hoe kan je dat vragen?! JA

1 like

Er zitten al inleg kruisjes in haha kut schoenen.

1 like

Mehhhh ik heb vandaag weer een werkbespreking over mijn onderzoek. De feestdagen zijn echt voorbij.

Jawel haha alleen weet niet of dat goed is voor mn productiviteit! Mss dat ik mn mail vanuit mn bed doe en daarna even verder kijk.

Oh en gefeliciteerd!! Ga je iets leuks doen vandaag?

Hierop kan je geen nee antwoorden.

1 like

Ik wil dat dit allemaal op netflix komt. Heb seizoen 12 helemaal gezien en seizoen 13 dus nu de eerste afleveringen. Wie is jouw favoriet van seizoen 12? Heerlijk wegkijken dit he haha.

1 like

Omg jouw naam en profielfoto :heart_eyes:. Groetjes van een crazy konijnlady.

1 like