Ja ja helemaal mee eens over Savannah en Christina!
Ik hoop dat dit jaar weer veterans die auditie doen niet door worden gelaten naar training camp, heerlijk leedvermaak is dat haha
Ik ben voor het eerst aan het werk in weken en wil nu naar huisâŠ
Misschien kunnen ze je in het interieur topic helpen, dit topic gaat zo snel, denk dat veel mensen erover heen lezen!
@MadameMignon Gefeliciteerd!
@MadameMignon Gefeliciteerd!
Pfff ik heb al sinds het begin van de vakantie met mezelf afgesproken dat ik vandaag aan school zou gaan werken. Als ik even een uurtje of 2/3 aan de slag ga ben ik al een heel eind. En vandaag is het dan eindelijk die dag. Maar ik heb zoooo geen zin. En dat het nu die dag is betekent ook dat de vakantie bijna voorbij is haha kut.
Ik vind het altijd zo bijzonder om te lezen hoeveel meiden hier in de verpleging of in tehuizen werken. Ik wist natuurlijk al dat dat heel belangrijk en onbaatzuchtig werk was, maar nu ik zelf voor het eerst eens langere tijd bij een familielid zie hoe hij verzorgd wordt en hoe mensen hem zonder morren verschonen en wassen en voeren heb ik er nog veel meer bewondering voor. Ik zie ook hoe er Ă©Ă©n verpleegster is die duidelijk op de een of andere manier contact met hem kan maken en waar hij heel anders op reageert dan op de rest en dan denk ik echt, die vrouw zou een miljoen betaald moeten krijgen voor wat ze doet. Dus maar eens uit het niks, wat fijn dat jullie je werk doen, het wordt enorm gewaardeerd, FF-zusters
Wat een lieve post! Helemaal met je eens.
Ja helemaal mee eens. Mijn oma is ook een tijdje verzorgd en het gebeurde allemaal zo liefdevol en geduldig. Ik werd er altijd heel emotioneel van.
Gaaaf, veel plezier in Colombia!! En gefeliciteerd
Lewis Book café of Rabarber
Op Instagram volgde ik een vrouw met 3 kinderen en soms verkocht ze weleens dingen via Instagram. Zo heb ik stoelen bij haar gekocht en ben toen Ă©Ă©n keer bij haar thuis geweest.
Later verdween ze van insta en gisteren kwam ik haar weer tegen. Dus ik keek haar berichten, blijkt dus dat ze eigenlijk altijd al een man had willen zijn maar het destijds niet kon/niet normaal was. Zo had ze het dus al die tijd verborgen gehouden, maar nu komt ze er toch voor uit. Vraag me zo erg af hoe dat voor die kinderen dan is en haar man.
Luc (in het straatje vanaf de Steenweg naar Oliver⊠Clarenburg volgens mij)
Streetfoodclub (wel veel massaler, maar goede koffie en lekker eten! Zit aan Janskerkhof)
Iemand tips om leuk te lunchen in Delft? of andere leuke tips voor Delft.
Ik zat gister erg lang in de trein. Komt er een jongen aan om etenswaren te verkopen. Hij deed zijn mond open om te vragen of ik wat wou, heeft hij echt zoân heel hoog stemmetje. Man, ik kreeg me toch de slappe lach toen hij weer weg was. Ik zat in het stilte coupĂ© dus dat was echt gĂȘnant. Het deed me zo aan dit filmpje denken:
Kek is leuk en lekker lunchen en ik vind dinmar een toffe kledingzaak
Zo lekker geslapen vannacht, ik voel me top!
En zometeen weer voor de eerste keer sporten dit jaar
Hahaha omg dit is niet echt toch?
Ik dacht echt dat ik dood ging net. Ik reed op een normale weg en in de verte kwam een vrachtwagen me tegemoet. In die straat liggen van die verhoogde bushaltes; daar reed de vrachtwagen tegen aan met een wiel waardoor hij dus echt zo slingerend mijn kant op kwam ik kon gelukkig naast de weg een soort parkeerhaven op anders had ik een frontale botsing met een dominos vrachtwagen gehad
Ik heb amper 3 uur geslapen vannacht (mân eigen schuld, hoor, ben in een YouTube-spiral beland, haha), maar nu zit ik toch al ruim in een uur in een koffiebar te studeren en ik geniet er zelfs van. Toch wat trots op mezelf . Vanavond wel vroeg naar bed, want ik ga sowieso nog crashen vandaag.
Geez, lekker begin van je dag.
Wat zag je aan je voorbij flitsen in je bijnadoodervaring? Pizza?
Woooooooow wat eng!!! Mijn god. Wat goed dat je adequaat gereageerd hebt!
Ik kan echt niks met vrachtwagens, ik vind ze zo eng