Wat je even kwijt wilt #14

Ik heb letterlijk het eerste seizoen van YOU gebinged.
Ik begon tijdens het avondeten halverwege aflevering 1 (ik was een paar dagen geleden al begonnen, maar had toen steeds dingen te doen) en ben nu bij de laatste aflevering :joy:

10 likes

Ik ken de broer van mijn opa en zijn nicht niet eens

9 likes

Jongens duim even voor me dat het pisprobleem met mijn kat is verholpen door nieuwe soort kattenbakgrind. Ze heeft al 2x in/op de bak geplast in ieder geval. :crossed_fingers:t2:

8 likes

wat had je gemaakt dan?

O M G zie net dat er een serie mbt Marie Kondo en haar opruimtips op Netflix staat :heart::heart: ik weet wat ik in mijn vakantie ga doen.

6 likes

Ik kijk al twee dagen DCC op de zender Spike. Dallas cowboy cheerleaders.
Lekker fake cheerleaders ook… had vannacht gedroomd dat ik ook cheerleader was… haha hilarisch

5 likes

Dit programma is echt mijn guilty pleasure. Sinds de zomer zenden ze al herhalingen uit van alle seizoenen vanaf seizoen 6 dus die heb ik uiteraard allemaal gezien. Vind het zo leuk dat ze nu direct seizoen 13 uitzenden, dat is van 2018 dus maar een half jaar geleden ongeveer opgenomen. Wel jammer dat zoveel leuke veteranen stoppen, ben benieuwd wie erbij komen.

2 likes

Ik heb ook weer plafonddienst :raising_hand_woman:‍♀ Ik slaap de afgelopen tijd echt heel slecht. Lekker 4h wachten tot ik in slaap val.

Ik heb de afgelopen tijd gewoon zelf mijn ritme verpest. Waarom kan ik niet zoals een normaal mens leven volgens dag en nacht, nee, zodra ik een week vrij heb leef ik half 's nachts. Ik ga gewoon nu naar bed en dan vroeg een wekker zetten, dan ben ik morgen moe maar kan ik daarna op tijd naar bed.
Sure, haha, ik lach bijna mezelf uit om de niet-bestaande geloofwaardigheid van dit voornemen maar ik kan het op z’n minst proberen.

2 likes

Verschrikkelijk, rond 12 uur in slaap gevallen en nu al wakker. En mijn wekker gaat ook al over een uur.

Ellendig @seal.

Hier ook al zo’n kutnacht. Gisteravond uit eten geweest en daarna had ik al vette pijn in mijn buik. De hele nacht hondsberoerd maar het kwam er niet uit maar slapen kon ik ook niet. Nog geen 5 min later gooit mijn man ook alles eruit. Mij is het gelukkig ook eindelijk gelukt. Het lucht zo op. Of hoort dit thuis bij het tmi :smile:

Zo te horen was jouw nacht wel een stuk ellendiger! Hoop dat je je nu wat beter voelt.

Wow wat heb ik slecht geslapen, voel me echt een zombie

Nou hier ook beroerd geslapen, terwijl ik daar eigenlijk nooit last van heb.

Ik moet opstaan maar dat lijkt een onmogelijke opgave :sleeping:

Ik heb echt afgrijselijk geslapen, zo ontzettend verkouden, trekt naar Mn oren en hoofd. Koorts, mijn mobiel raakte per ongeluk iets Mn buik aan en dat was ijs en ijskoud. Heb net gelukkig weer water en een tabletje gekregen. Dacht dat ik eroverheen was.

@anon46493654 niet per se TMI, maar het mag wel in een spoiler voor mensen met emetofobie. Hopelijk voel je je wel beter nu!

Ik sliep tot 4 uur echt super lekker en toen moest ik plassen en heb ik daarna in mijn hoofd 5 sollicitatiegesprekken gevoerd. Jammer dat ik nu de meeste inhoud weer vergeten ben, anders was het nog nuttig geweest.

2 likes

Mijn fwb appte niet dat hij veilig thuis was gekomen en toen werd ik ook om 3 uur wakker om mijn telefoon te checken. Daarna natuurlijk allemaal horror scenario’s bedacht :roll_eyes: hij heeft nog steeds niet geappt, dus het wordt wel tijd.

Dankjewel !! :biggrin:

Vandaag kennismaking op m’n nieuwe werk (ofja iig met de mensen waarmee ik in een groepje start, via detacheerder). Ben angstig HAHA
En vanavond afscheidsdiner van m’n oude werk. Fingers crossed dat ik niet moet huilen

6 likes