true,
Beste moment was toen Guga een kapsalon moest proeven, anders mis je niet veel
Bij de duurdere Seepje (9.99) zit een olie in de verpakking bijgevoegd.
Ik ben juist zo blij dat het achter de rug is. Lag me gisteren echt te verheugen op mijn havermout met appel.
Ik vind dat altijd zo jammer. Eten moet je toch en als je er dan wat meer tijd aan besteedt vind ik dat altijd zo “ lonen”.
Even nieuwjaar gewenst bij m’n ouders en nu lekker thuis en aan het vreten op de bank
Schijt aan goede voornemens
Mijn buurmeisjs van 1,5 / 2 jankt en schreeuwt zoveel, vaak ook in de avond en ‘sachts, dat mijn rammelende eierstokken gekalmeerd zijn.
Ik zal me er proberen aan te houden Ik moet sparen, dus hopelijk komt het goed.
Heel veel sterkte en succes met je herstel
Wow ik ben op vakantie ver van NL vandaan en kom opeens mn ex tegen??? Hoe toevallig
Ik vond de tweede wel leuker! Alleen het einde een beetje te veel heftige special effects naar mijn mening. Maar heel veel plezier!!!
Ik wist niet dat ik fysiek gezien zoveel kon eten, heb denk ik meer gegeten vandaag dan eerste en tweede kerstdag bij elkaar en ik heb 11 uur lang non-stop bordspellen gespeeld
Alles doet pijn als ik beweeg en ik ben duizelig van alle spelvormen maar het was weer top
Oh wauw deze heb ik precies afgelopen maanden allemaal gelezen! Behalve meisje op de weg, ben benieuwd of dat wat is. Plaats vooral in het boekentopic als je hem uithebt!
Mijn vriend en ik willen groter wonen maar de woningmarkt is zo frusterend. We komen nog net in aanmerking voor sociale huur maar wanneer we daarop reageren staan we op plek 1000. Nu huren we ook particulier, dus we kunnen dat makkelijk betalen dus zoeken we ook op particuliere woningen maar dat is ook niet bijzonder veel. Wel zijn we bij een aantal gaan kijken maar alles zag er niet goed uit. Ik kijk elke dag op alle websites, maar er zit bijna niks tussen.
Deze 2. Kamer heb ik al eens gelezen en de andere ken ik helemaal niet. Er waren zoveel leuke boeken dus deze heeft mn zusje gekozen uit alle boeken die ik wilde.
Jeetje een vriendin van mij heeft in korte tijd zoveel overlijdensgevallen in haar familie. Echt vreselijk.
Het is echt zielig, 2 weken geleden tijdens tentamens was de tante van haar moeder overleden en nu net is het broertje van haar opa en nicht verongelukt, ook weer wanneer we een belangrijk tentamen hebben.
Ik weet ook gewoon echt niet wat ik tegen haar moet zeggen, vind het super erg voor haar maar andere kant moet ik mij ook even focussen op het tentamen dus kan er niet echt voor haar zijn.
Nog nooit gehoord, maar mannnn wat een throwback haha. Volgens mij vond ik bijna iedereen uit die video geweldig
@hupsakee Oh, Michael Berg komt uit mijn oude stadje! Ik vind hem best een goede schrijver. Bij het boek Heller herkende ik alle straten!
Zelfde hier, we hebben jaren aan punten bij de woningbouw maar alsnog is het niet genoeg. Echt frustrerend, ons appartement is gewoon echt te klein (we hebben ook nog een baby) maar het lijkt zo uitzichtloos soms.
Zo vervelend! Zijn jullie al lang aan het zoeken? Het lijkt inderdaad soms uitzichtloos. Ik hoop dat we snel een leuk huis vinden.
Ah een deel van mn arm heeft geen gevoel en daar heb ik nu jeuk. Krabben heeft geen zin, want dat voel ik dus niet.
Ja klinkt heel raar. Is ook raar. Is heel kut dit. Wat een naar gevoel
Nu alweer aan de allerlaatste aflevering van A Series of Unfortunate Events beginnen