Wat je even kwijt wilt #14

op de Belgische tv is er nu een soort spelshow bezig, het noemt “Holland - België.” Snap alleen niet waarom ze voor Holland gekozen hebben en niet gewoon Nederland in de titel.

In team NL zitten Ruben Nicholai, Martijn Koning en Gwen van Poorten
Team BE is Koen Wauters, Guga Baul en Louis Talpe (aka Mega Toby)

Ik zit al klaar om te cringen

7 likes

Zag vandaag nog iemand deze eten dus JA

1 like

Ja ik vermoed omdat mensen dan denken dat het om een (voetbal)wedstrijd gaat?

Maar NL is toch meer dan Holland alleen, heb dat van op het forum geleerd!
Haha nee, had daar zelf nog niet aan gedacht eigenlijk

Ja klopt hoor. Misschien mogen alleen deelnemers uit noord en zuid Holland meedoen? :sweat_smile:

M’n vriend en ik zijn ingeloot voor een woning in een nieuwbouwproject, dus nu helemaal druk met alle grote-mensen-onderwerpen zoals hypotheek, meerwerk etc bluuuuugh leuk, maar er komt echt zoveel bij kijken :open_mouth:

18 likes

Oh wat super, dank voor de tip! Dat is zeker handig. En gefeliciteerd met jullie woning. Hebben jullie nog last gehad van de gekte op de markt? Qua snel moeten beslissen en evt. overbieden?

Een van mijn goede voornemens is meer lezen. Ik heb net mijn kobo-abonnement weer aangezet, 4 boeken uitgekozen en op mijn ereader gezet. Doel is minimaal 3 van de 4 te hebben gelezen voor het einde van de maand. Nu het forum uitzetten en telefoon buiten handbereik leggen…

5 likes

Dit is een poos geleden al in NL uitgezonden. Heb me echt doodgeërgerd aan die Gwen. En ergerde me ook aan dat ‘Holland’ ja.

Jep ook een voornemen voor mij, dus vandaag maar weer 2 boeken gekocht, had er nog niet genoeg om de rest van het jaar door te komen :sweat_smile:

Welke ga je lezen?

Edit: hopelijk beantwoord je dit pas morgen, dan zou het betekenen dat je aan het lezen bent.

1 like

Nee volgens mij zit er niks in, maar las op internet dat er blijkbaar een nood afvoer zit waar ook water in ophoopt en je dat eens schoon moet maken, dus ik ga morgen op zoek naar die afvoer. Het is ook al een oude wasmachine, van mijn vriend zijn oma ofzo geweest, en ik heb nooit een lekkere geur eruit geroken dus misschien komt de stank gewoon door de leeftijd.

1 like

Ik gebruik die van Seepje, ze zijn weleens in de aanbieding dus je kunt dat in de gaten houden.

Ok, dankjewel. Ga moed verzamelen om te kijken.
Sterkte nog! :wink:

1 like

Nee ben nog niet aan het lezen, een youtubefilmpje kijken had natuurlijk weer voorrang :roll_eyes::roll_eyes:

Ik ga beginnen met het laatste deel van de Frieda Klein serie van Nicci French (De dag van de doden).
Verder heb ik erop gezet: Ik reis alleen van Samuel Bjork, Hypnose van Lars Kepler en Het meisje op de weg van Michael Berg. Welke boeken heb je gekocht?
NU leg ik mijn telefoon op de lader en kom ik er niet meer aan!:slight_smile:

2 likes

Dat klinkt inderdaad erg fijn zeg. In mijn omgeving (omg. Utrecht) hoor ik wat minder succesverhalen… Zelf eerst ook gekeken naar bestaande bouw, maar daar stonden we soms echt met 8 stellen tegelijk in een huis en moest je eigenlijk bij vertrek al aangeven of je een bod ging doen of niet. Aardig stressvol! Echt fijn dat jullie -ondanks deze gekke markt- jullie droomhuis hebben gevonden en ook nog voor een redelijke prijs!

Bij nieuwbouw staat de prijs inderdaad gewoon ‘vast’. Enige wat er dus nog bij kan komen is ‘meerwerk’, dus aanpassingen aan de woningen zoals bijv. uitbouw, keuken etc.

2 likes

Guga Baul en Louis Talpe :heart_eyes::heart_eyes:maar ja ‘t is zeker op VTM?

Ja was echt briljant! De oesters staan me nog bij en dat metalforum haha

1 like

Ik heb echt even moeite met afkicken van het vreet festijn van de afgelopen dagen

12 likes

Idd vtm, mssn terugkijken via hun website of de stevie app?

1 like

Nee het niveau van programma’s op VTM steekt altijd tegen.