Heb je goed in de rubbers gekeken of daar niet een sok ofzo in zit? Anders die nog even goed navegen met een doek met azijn. Zou oppassen met soda, niet alle wasmachines kunnen daartegen.
Morgen weer lekker een zwangerschapstest doen omdat ik gewoon onzeker ben over mijn lichaam? Ben ik nu dik of zwanger?
Beetje oneerlijk want heb afgelopen 2 weken zitten bunkeren, bijna niks gedaan plus afgelopen week ziek geweest. Ik denk dat ik gewoon dik ben maar liever ben ik er zeker over.
Ik werk bij de supermarkt van de hamsters. Ik heb heel de ochtend de planning gemaakt en daarna ging ik de vloer op. Maar had me niet echt goed ingelezen blijkbaar, want ik dacht dat het sparen voor servieszegels voorbij was, aangezien we nu de voetbalplaatjes hebben. Ik heb de hele middag tegen klanten gezegd dat de actie voorbij is en dat ze geen servieszegels meer krijgen.
Ik ben echt bang voor de dag dat ik per ongeluk een shot listerine achterover gooi ipv in mn mond laat.
Ja, mag ze natuurlijk niet houden, maar ze is zo wel uit de schuldsanering
Oh, kijk dat is een prima oplossing.
Win-win dus.
Ik las het topic over het aantal stappen zetten in januari , ik heb er deze week denk niet eens 10.000 gezet en vandaag misschien 50. Echt kansloos voel ik mezelf weer.
omg nee?? haha heb ik onder een steen geleefd? of heeft dit geen indruk gemaakt?
ik kon overigens wel álle namen bij de bijbehorende stemmen noemen!! behalve een van de backstreetboys
ik vind britney hier ook zo’n aandachtstrekker met haar stem hahaha net zoals bruce, so petty
Hoi ik ben er weer!! Heb maar 3 weken ofzo niets gepost maar voelt toch vreemd haha
Ik ben vanmiddag even de stad in geweest om de uitverkoop te checken, en wat kleine dingen gekocht. Om vervolgens na het boodschappen doen erachter te komen, dat mijn werkgever nog niet heeft uitbetaald. En die zijn altijd stipt op tijd. Nu heb ik dus geshopt, boodschappen gedaan, en gister wat rekeningen betaald en nog maar 50 euro op mijn rekening. Het is vakantie (ik werk op een mbo opleiding) dus ik hoop dat ik morgen iemand kan bereiken. Ik moet de huur betalen, en als het nog later is, moet mijn vriend die voorschieten.
ik heb de laatste tijd zoveel kleding gekocht en ik moet nu echt even stoppen daarmee en sparen. In januari/februari ontvang ik ook best wel veel geld dus eigenlijk wil ik de komende maanden even goed sparen.
Oh, ik kreeg daar altijd rillingen van op mijn rug. Dat snoep langs mijn tanden, dat piept zo!
Jaa die bestaan nog! Van Haribo heb je kleintjes, en volgens mij heeft de Jamin die grote nog.
Had een paar jaar geleden dezelfde crave maar het was echt een deceptie, wat een smerige dingen :’( Viel echt tegen haha maar ze bestaan dus nog wel en nu heb ik er ook weer zin in want de herinnering eraan blijft ondanks dat het proberen op volwassen leeftijd tegenviel toch geweldig
Haha ja het is meer de beleving dan de smaak denk ik
Het goede nieuws is dat mijn peuter bijna zindelijk is
Het slechte nieuws is dat ie zijn potje net omver schopte
Het allerslechtste nieuws is dat de kat toekeek en de tsunami van pies niet kon ontwijken
#momlife #feelingglamorous
Shitttt ik krijg keelpijn. Pls niet ziek worden.
Welke film is dat dan?
Ik gebruik ze best vaak maar ben er geen fan van. Ik raak ze vaak kwijt, ook als ik ze in het waszakje doe wat er bij hoort. En ik vind ze stinken.