Wat je even kwijt wilt #14

@Flora ja klopt! Ik heb ook de vergulde versie. Heb hem gekocht tijdens de glamour day. En tot nu toe vind ik hem nog heel mooi, terwijl ik er vaak mee douche of sport.

2 likes

Bij mij scheelde dat laatst 0,3! Succes zometeen

1 like

Is echt mijn nachtmerrie dat ik iets vergeet en dan mega voor lul sta

Jaa vgm wel. Ze gaan volgens mij wel zo ingesteld dat ze per dag een aantal keer willekeurig afgaan. Maar als ze het in de winkel niet vertrouwen dan kunnen zij het handmatig doen.

Bij de appie to go in arnhem is er 1 die zo vaak afgaat als ik er sta haha . Willekeurig dat wel want hoef nooit mn bon te laten zien. Alsof die vaker afgaat dan de rest.

1 like

Ingevuld!

1 like

Jaa die hahaha. De eerste keren was ik steeds verbaast. Dacht heh… heb toch op geen bon gedrukt.

1 like

Ooohh ja hoor :joy: ja daar moet je echt tokkie voor zijn om dan ook nog zo te kunnen reageren

1 like

Ik moet bij mijn Appie bij de zelfscan kassa’s vaak mijn ID laten zien als ik alchohol koop, dan gaat er zo’n bliepje af en dan komt de cassiere en kijkt ze me aan, en vraagt ze toch even om mijn identiteitskaart. Maar dat is meer omdat ik een jonge godin ben die eruit ziet als een 18-jarige met de huid van een babybil etc. (soms kijkt ze me aan en hoef ik niks te laten zien maar dat is dan omdat ze een h8er is)

36 likes

Ja altijd als ik alcohol haal (bijna nooit) dan hoop ik dat ze m’n ID vragen. Maar ik was laatst dus bij een zelfscan kassa en toen dat ding ging piepen kwam er een meisje aan maar ik hoefde vervolgens m’n ID niet te laten zien?? Ik nog: wil je m’n ID niet zien??? :pleading_face: “Nee hoor! :slight_smile:” Helemaal verontwaardigd was ik :unamused:

11 likes

Maar mag je dat dan houden? Dat zou toch raar zijn. Je schulden worden na 3 jaar kwijtgescholden dus er zijn mensen de dupe. Dan moet die 10.000 euro toch afgelost worden op de bestaande schulden. Of zie ik dat niet goed?

4 likes

Ik heb al een paar dagen vet zin in van die schuimblokken van vroeger aahhh. En dan zo lekker op je tong laten smelten :drooling_face: Zo random ook maar zou dat nog bestaan??

26 likes

Ik loop al een tijdje met een verhaal in mijn hoofd dat ik wil schrijven en ik ben het nu eindelijk aan het doen. En dat voelt echt goed om weer zo bezig te zijn.

17 likes

Zeker, die bestaan nog! Bij de appie zelfs. Eet smakelijk :heart_eyes:

1 like

Ik zeg er vaak nog net iets te hard bij ‘ja hahaha, geboren in 1988’ en dan kijk ik glunderend rond (niemand reageert ooit en/of denkt wtf wie is deze bitch)

15 likes

2:10, ik vond hem altijd op dit stukje zo’n aandachtstrekker als ik dit vroeger keek hahahaha

6 likes

Dat klinkt pijnlijk :rofl:

2 likes

Zou ik denken hé!
Als de Belastingdienst zijn geld krijgt dan ook die arme huisschilder die anders zelf in de problemen komt.
Voorbeeld geval dus. Ik weet niks van die mensen.

Ik voel me echt heel slecht vandaag. Gisteren had ik een soort spierpijn in m’n kuiten, vanochtend in m’n knieën en nu zit het in m’n schouders. Hmpf… ik voel me verder niet beroerd ofzo, dus ik denk niet dat het griep is. Maar man wat is dit kut zeg.

Denk eigenlijk dat het nu niet meer zou werken, maar kan niet precies zeggen waarom? De reacties op zulke nummers zijn vaak zo verbitterd haha

1 like

@GEEZ
Ze hadden dus stroomstoring bij de Mc! 3x in één week hahaha.

1 like