Wat je even kwijt wilt #14

Ik ben op het werk en het is zo rustig. Nog een uurtje en dan naar huis. Dan nog koken, boodschappen doen, was draaien, afwassen. Kan vanuit dat denk gelijk door naar bed :sweat_smile:

1 like

Ik heb 3,5 uur gereden vandaag en ben nu super moe. En heb een soort kramp in mijn baarmoeder/onderbuik steeds maar ben niet ongesteld of aan het ovuleren. Kan ik daar ook spierpijn hebben?

Ik heb bijna mn New York reis bij elkaar gespaard!
In mn hoofd ben ik er natuurlijk allang.

28 likes

Zometeen naar fantastic beasts 2. Gisteren 1 gezien, mwah. Niet mn favoriet, maar mn zusje wilde per se naar deze. Dus ik hoop dat ie een beetje leuk is :blush:

5 likes

Hoe kan het dat ik aaaaltijd vergeet te drinken, maar mijn eten vergeet ik NOOIT… Zat me net ineens te bedenken dat ik alleen nog maar een kopje koffie heb gehad vandaag. Terwijl ik vaak tijdens het eten alweer denk aan wat ik daarna zal gaan eten :rofl:

7 likes

Ik ben echt precies zo. Kijk ook bijna nooit uit naar iets drinken. Wel naar iets lekkers om te eten!

1 like

Ah heel vervelend. Zat het toch in de versnellingsbak?

Ik zeg standaard hoi tegen de katten in mijn buurt en dan mauwen ze vaak terug, dus dan vraag ik meteen hoe het met ze is, vind ik wel zo beleefd.

22 likes

JA indd hahah. Alleen in de zomer als ik heel erge dorst heb ofzo. Verder denk ik alleen maar aan eten hahaha :joy:

1 like

Jaa heb dit ook! Heb ergens gehoord dat als je gevoel van ‘trek’ krijgt, je lichaam vaak ook vocht nodig heeft, maar je jezelf hebt aangeleerd iets te eten te pakken. Dus probeer nu als voornemen een glas water te drinken voordat ik eet, maar het wil nog niet echt vlotten. Eten is ook veel leuker dan drinken.

2 likes

Oooh ja dit heb ik ook wel eens gelezen indd. Misschien moet ik dit ook in gaan voeren… :thinking:

Dm heeft ze ook. Geen ervaring mee verder.

Mijn nieuwe voornemen is om van koken mijn hobby te maken aangezien ik het nu nog niet leuk vind maar het is natuurlijk wel mega belangrijk en ik hoop als ik goed en voedzaam avond eet, ik minder snacks crave. Dus nu moet ik van mezelf wat meer koken en ik ben vandaag begonnen en had iets simpels gemaakt maar het was zo lekker :heart_eyes: en gezond. Voel me gelijk een stuk beter en het geeft ook echt voldoening.

12 likes

Ben verhuisd (althans het meeste is gedaan) en wat ik als eerste heb gedaan is gepoept met de badkamerdeur open <3

56 likes

Haha dit is zo herkenbaar. Ik woon nu 3 weken in mijn huisje en ik geniet echt van het feit dat ik de deur open kan laten.

4 likes

Een vage kennis van mijn familie heeft 10.000 gewonnen en ik ben zo blij voor ze. Zij zijn al 13 jaar niet op vakantie gegaan en hebben het totaal niet breed als in, in de schuldsanering zitten. Ben dan zo blij dat het bij iemand terecht is gekomen die het hard nodig heeft!

29 likes

En ook dat mag! Je gewoon verstoppen voor alles in de wereld is soms gewoon nodig <3

Ik heb ooit begrepen dat ze dat zelf kunnen regelen, ja.

1 like

Bij de Jumbo kan dat, dus bij de + ook wel denk ik

1 like

Nooo wat zegt dit over mij :sob::sob: word er ook altijd uitgepikt haha

9 likes