Gefeliciteerd @Booklover!
@Booklover Gefeliciteerd!
Weet iemand misschien een goeie studio voor gelnagels in Groningen?
Er is een mega storing op werk, ben een uur geleden begonnen en heb nog niks gedaan haha
Proficiat @Booklover!
Ik heb morgen 2 sollicitatiegesprekken dus ik moet mezelf zo uit bed schoppen om deze voor te bereiden!
Aaah ik kom net op kantoor en m’n baas vraagt of ik na m’n (onbetaalde) stage af en toe een dag wil langskomen om te helpen met teksten tegen betaling. Het is een hele kleine organisatie met weinig geld waardoor ik al wist dat ik hier sowieso geen baan uit ging halen, dus dit is echt een meevaller! Ik moet nog een paar vakken doen maar dat is hier prima mee te combineren en daarna wil ik gaan freelancen dus dit past echt perfect, ben zo blij!
@Booklover gefeliciteerd!
Ik was net bij een bezichtiging en tegelijk met mij 2 investeerders, waarvan 1 nota bene in z’n Tesla aankwam. Van een appartement van 55 m2 drie kamers maken, contant neerleggen. Ik ben zowat jankend weg gelopen, ik word er zo ontiegelijk moedeloos van. Het is zo’n gedoe om die bezichtigingen te combineren met fulltime werken, en dan blijkt het achteraf geen zin te hebben gehad.
Ben echt even heel sip☹️
Oh hier zou ik ook enorm van balen. Dat moet ook allemaal gewoon niet op die manier mogen vind ik.
Heb je wel de banden van zijn tesla lek gestoken?
Gewoon als gebaar, namens heel woonruimte zoekend Nederland
Gefeliciteerd!
Zo zielig, mijn collega is dit weekend gedumpt en zit me nu de hele tijd met van die waterige oogjes van achter haar computer aan te kijken
Toch nog in slaap gevallen en net wakker geworden. Besloten om de rest van de dag in bed te blijven en Disney films te kijken.
Wat raar, als hij geen gymdocent is waarom gaat hij zich dan omkleden? In de kleedkamer of?
Ik vind het heerlijk om voor mezelf te werken, maar ik mis wel een kerstpakket in mijn leven.
Ik ga in 2019 een dagje naar Rock Werchter en ik vroeg mij af of het 's avonds laat (na afloop van de headliner) nog mogelijk is om naar Leuven te komen met het OV? Ik kom er namelijk niet echt aan uit. Zo niet, heeft er dan iemand tips voor betrouwbare taxi’s ofzo die ik van tevoren kan boeken?
Omdat hij op de fiets komt als een soort van wannabe tour de france renner. Ik irriteer me echt dood aan deze man. Want hij stak ook al zn vinger niet uit de fiets vanochtend waardoor ik voor saus stond te wachten
Ja hoor, er gaan gewoon pendelbussen naar het station
Naar station Leuven bedoel je? Weet je tot hoe laat ongeveer?
Ik heb een ps4 besteld! Een ps4 slim met Ratchet&Clank, Unchartered en The last of Us. Onder het mom van: hij kan altijd terug als het niks is. Heb je tips qua games? Ik heb altijd nintendo gespeeld en vind zelda bijvoorbeeld mega leuk. Ik ben op zoek naar avontuurlijk games maar niet alleen maar schoppen, slaan en schieten. Oorlog enzo vind ik niet leuk.
@TheOne Hahah maar met laarzen kan ik niet uren spelen? Hooguit 45 minuten
Ik vind je post helemaal niet om te lachen en ik vind het heel naar dat je mensen in je omgeving hebt die je dit gevoel geven. Hopelijk zijn er ook wat mensen (irl en hier) die je het gevoel geven dat je wel heel erg geliefd bent.
Ook al vind ik het heel naar dat je naar een kerkhof moet om je ouders te bezoeken, ik hoop toch dat je je daarna wat beter voelt. Ze zouden je bloemstukje ongetwijfeld prachtig gevonden hebben
Ik vind het ook een beetje een kut reclame. Stel je hebt rond die tijd een van je ouders verloren. Dan word je er nog eens extra aan herrinnerd door die reclame. Nou Merry Xmas.