Wat je even kwijt wilt #13

die heb ik nog niet gezien maar ik ga NU kijken. wordt vervolgd

@Mhysa :sob: die van dit jaar vind ik wel echt heftig hoor. heb gelijk die van vorig jaar ook nog gekeken en nu zit ik huilend in bed want ik mis mn familie :sob: (gelukkig komen ze over 5 dagen en vieren we samen kerstavond, maar toch)

1 like

Lieve mensen ik wilde jullie nog bedanken nav mijn bericht van gisteren (reanimatie). Neefje is gelukkig bij bewustzijn en de artsen zijn voorzichtig gezegd positief.

93 likes

Misschien een tweedehands switch zoeken?

Ik ben echt supermoe en heb geen energie om bij te lezen (wat van mezelf altijd wel moet als ik hier kom posten), maar ik wiiil even mijn ei kwijt want in mijn slaapdronkenschap ben ik vet hyped.

Ik keek vanavond voor het eerst met vrienden de film Unbreakable met Bruce Willis en Samuel L. Jackson. Ik wist niet eens van het bestaan van die hele film af en voorspelde ook alles dat er gebeurde verkeerd, maar hĂ©lemaal op het einde houdt het personage van Samuel L. Jackson een monoloog dat begint met “You know what the scariest thing is?”, en ik ging ermee verder: “TO NOT KNOW YOUR PLACE IN THIS WORLD. TO NOT KNOW WHY YOU’RE HERE. THAT’S
 THAT’S JUST AN AWFUL FEELING. SO
 MANY SACRIFICES. JUST TO FIND YOU.” en mijn vrienden en ik zaten helemaal zo :hushed::thinking::exploding_head::scream: want hoe kende ik dit nou??? En nu besef ik plotseling dat ik niet (zoals gevreesd) was vergeten die hele film ooit te hebben gezien, maar dat het was verwerkt in een nummer dat ik 10 jaar terug ofzo echt supervaak luisterde, van Ophidian en Ruffneck:

Ik ben echt HYPED want ik luister al heel lang niet naar deze muziek en kan niet wachten om er morgen mee hard te lopen ofzo yesss.

Ok nu slapen. Fijne week iedereen! :revolving_hearts:

17 likes

Wat een fijn nieuws! Nog veel sterkte met het bijkomen van deze vreselijke gebeurtenis

Ik heb gister bijna de hele dag geslapen, in de avond om 9 uur in slaap gevallen en nu dus al wakker. Ik wil nog meer slapen.

Ik had een 3-daags weekend en ik voel me zo fit nu, ondanks dat mijn date bleef slapen en ik heeel weinig geslapen heb vannacht. Zal vanmiddag vast anders zijn maar toch haha

Ik heb mezelf laarzen kado gedaan haha.
Wat zijn nog meer je hobby’s?

zo goedemorgen, mijn dag begint al goed maar niet heus :tired_face: Winterjas die ik even buiten had laten luchten gister vergeten, nu zeik- en zeiknat naar binnen gehaald
whyyyy

Vandaag heb ik een trein eerder genomen - op een maandagmorgen - zodat ik me niet hoef te haasten voor een overleg. Ik kan gerust aan komen wandelen zonder tijdsdruk en nog een kop koffie drinken voor ik met overdroten interesse de discussie over het komende jaar aanhoor. Ik heb twee koekjes bij, zin om gezonder te lunchen, misschien wat te sporten bij thuiskomst. Had een rot weekend, maar het eindigde ergens ook wel goed, met hernieuwe moeite. Lekker cryptisch, maar relatieleed, depressieleed en iemand die altijd alle ballen moet ophouden, op een dag krakt dat.
Ik wil deze week echt schitterend maken en alle andere weken ook. Heb al een diner menu voor vanavond en morgen, een actieplan voor wat rondslingerende rommel en uitzicht op een secret santa pakketje. Niets heerlijkers dan speciaal een kersttrui aandoen om in kerstsferen dozen uit te pakken.
Elke dag kerst, daar stem ik voor.

31 likes

Ik zit te ontbijten en ik hoor gewoon een muis :(:(:frowning:
Mijn vriend moest echt weg en nu ben ik bang

Ik heb vannacht ieder uur voorbij zien komen en ik ben kapot. En dan moet de werkweek nog beginnen :sob::sob:

1 like

Oh man ik irriteer me dood aan een collega. Hij is geen gym docent, maar gebruikt wel onze hokjes om zich om te kleden en te schijten. Maar in dat hokje zitten ook de licht knopjes voor onze zaal
 en elke keer vraag ik of hij de lichten aan kan doen, maar hij doet het gewoon nooit. Nu zit ik in een half donkere zaal, omdat hij zo irritant ons hokje gebruikt.

1 like

Ik heb echt zo raar gedroomd vannacht. Allemaal dingen van vroeger. Klasgenoten van de basisschool, oude stages, ging auditie doen voor gtst, had ruzie met mijn vriend die er totaal anders uitzag, vluchtte voor hem door in een klaslokaal te zitten achter een gordijn en hij kon mij niet vinden en opeens begon de les en was ik een leerling. Zo raar, helemaal omdat er personen van zeker 20 jaar geleden in voor kwamen. Nouja, zal wel verwerking van iets zijn ofzo.

:heart::heart::heart:

Ugh gaan we weer. Weer een dag politiek correct gelul ipv doen wat moet gebeuren.

1 like

Ik zit in de wachtkamer bij de dokter omdat er zo een bultje wordt weggesneden en ik ben zo zo zo zenuwachtig. Ik haat dit soort momenten echt erg ik wil de tijd vooruitspoelen.

Hopelijk wel ja! Even doorbijten

Omg er is ĂĄltijd wel een buur die aan het klussen is in ons appartementencomplex. Ik ben regelmatig doordeweeks vrij en er gaat eigenlijk geen dag voorbij (weekend uitgezonderd) dat er niet ergens wordt geboord of getimmerd. Vaak wel maar even, maar toch. Na een tijdje ben je toch wel klaar met je project? Ik word er echt horendol van af en toe.