Wat je even kwijt wilt #13

Noohhh, ik ben een chocolade cakerol aan het maken, maar hij is er echt een beetje taupekleurig uitgekomen… Gelukkig is de vulling suuuper lekker.

Gefeliciteerd!!

Jeej 1 dag weekend gehad en nu weer 6 dagen werken + ongesteld haha. Maar goed mijn spaar rekening is er wel blij mee

2 likes

Gefeliciteerd @Booklover fijne dag vandaag!

1 like

Jaa de storing is nu verholpen maar het is als nog erg rustig dus ik heb niksss te klagen

1 like

Ahhw dankje. Ben niet altijd zo hoor haha maar probeer wel meer zo te zijn. Ik heb er alleen mezelf mee als ik zit te mokken

4 likes

Ja naar station Leuven idd, elk geval tot ruim nadat het festival al is gesloten, kun je echt niet missen :slight_smile:

1 like

Ratchet&clank speelde ik vroeger altijd op PS2 :heart_eyes: Geweldig spel haha

2 likes

Nou, de inschrijving voor de scriptie-onderwerpen voor de MA-thesis is geopend en we kunnen uit welgeteld 5 kut-onderwerpen (!!!) kiezen. We moeten een top 3 opgeven, dus de kans dat je van die 5 je favoriet krijgt is ook nog eens gering.

FF serieus he. Ik studeer dus onderwijswetenschappen en wil mijn scriptie het liefst schrijven over motivatie en studiesucces in het hoger onderwijs. Ik kan mijn docenten een ding vertellen: zo bereik je dat niet. :mad:

Ik vind dit echt oprecht zo kut. Je scriptie is al moeilijk genoeg met een onderwerp naar eigen keuze :disappointed:

Maar ik las dat dat beetje eng is? Of is dat niet zo. Ik wil wel 's avonds alleen kunnen spelen :grin:

Wat stom zeg. Ik vind het ook een gemiste kans voor het onderwijs omdat je als student er misschien ook weer met een frissere blik naar kijkt dat sommige doorgewinterde profs.

3 likes

5?! Is je studie heel klein of gaan er ook meerdere mensen hetzelfde onderwerp moeten doen?

Dankjewel!

1 like

Ik moest een afspraak verzetten en dat zou om 11:20 zijn, zo zei ze aan de telefoon. Nu kom ik daar is het 12 uur… maar ik kan niet meer naar huis want dat red ik niet. Zucht

Heb je al geproefd? De dingen die er het goorst uitzien smaken soms het lekkerst.

1 like

We zijn met iets van 50 mensen, maar ik denk dat deze onderwerpen bedoeld zijn voor ongeveer 25 studenten. Het zijn er eigenlijk 7, maar 3 onderwerpen zijn nagenoeg hetzelfde, vandaar dat ik het 5 noemde.

De onderwerpen liggen ook gewoon totaal niet op een lijn met de vakken die we hebben gehad. Het zijn gewoon echt kutonderwerpen.

Wat irritant zeg. Heb je iets bij om te lezen ofzo, zodat je je tijd toch in elk geval een beetje nuttig kunt besteden?

Ik ben maar gegaan en ga nu kijken of ik ergens wat te eten kan scoren

ik heb echt geen idee dus graag jullie ervaring, wat is fijner bij een baan van 36 uur:

• elke week een middag vrij
  • om de twee weken een hele dag vrij

0 stemmers

De krokante stukjes (oeps) zijn best lekker! Ben al blij dat hij rolbaar was :joy:

1 like

Heb je veel reistijd? Dan zou ik voor een dag in 2 weken kiezen. Anders lekker elke week een middag vrij.

2 likes