Heb 'm ook maar opgezocht en die van de Staatsloterij er achteraan gekeken. Nou, ik ga jankend naar bed zo!
Ik heb echt mega blaren op mijn voeten. Sommige plekken zitten ook wondjes op, iemand tips om het sneller te laten genezen?
Kan nu echt alleen maar met veel pijn schoenen aan.
Frekkel
Dat is toch een perfecte gedachte!
Eieren zijn baconvrij en bacon is ei-vrij!
Ik heb de hele weg alleen maar in de 1,3 en 5 gereden omdat mijn hond zān hoofd in de weg lag om naar de 2 en de 4 te schakelen. Omg op mezelf.
Ik mis sabr
Wil morgen echt op tijd mn bed uit zodat ik de krant kan lezen en de badkamer kan schoonmaken.
Ik moet dit jaar verplicht drie of vier familie etentjes doen en wou dat ik gewoon lekker brak in bed kon liggen op een van de kerstdagen. Een relatie hebben is heel leuk maar dit vind ik stiekem (omg op mezelf) toch wel jammer ondanks dat ik zijn familie totaal niet vreselijk vindt.
Hahaha same. Ga veel liever lekker alleen naar mijn eigen familie en verder niks.
Er ging hier net zĆŗlk hard vuurwerk af buiten, ik schrok me rot Ook echt pas een minuut later dreef er een rookwolk langs. Wil niet weten wat ze hebben opgeblazen. En nu ben ik weer meteen zo bang voor vuurwerk, ik haat het om over straat te gaan eind december. Gelukkig heb ik na deze week bijna geen avonddiensten meer tot het eind van het jaar, want ik ga echt gestrest over straat nu.
2 uur geleden was ik nog aan het denken dat het dit weekend best goed met me ging. Tot ik nu in bed lig, al een tijd en niet kan slapen omdat mn hoofd niet uitgaatā¦
Zoān vol hoofd en dan ben ik bang dat ik vanalles vergeet heā¦ en dan heb ik al een lijstjeā¦
Zo vergeetachtig ben ik he.
Ik heb geen idee hoe het is gebeurd, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand haar hond āzomaarā los laat lopen naast het spoor. Je wil niet weten hoe hard een hond kan rennen als hij schrikt, bijvoorbeeld van vuurwerk of een ander dier. Of misschien zat er wel ergens een gat in een hek? Wel leuk dat jij direct van het slechtste in een mens uitgaat. Ze zal al verdrietig genoeg zijn zonder dat mensen haar impliciet verwijten dat het haar schuld is.
Iemand zei laatst tegen me ājij bent alleen in gesprek met jezelf, je bent zo lastig te bereiken door je eigen dialogenā en ik denk daar zo vaak aan en ik (correctie: āwijā) weet niet goed wat ik met dit gegeven moet. Ze had wel gelijk, maar ik kan zoiets groots niet veranderen (en wil ik dat Ć¼berhaupt?)
Na 5 weken geen dag vrij te hebben gehad door mijn master, startup, verhuizing en werk, na een zeer groot gebrek te hebben gehad aan impulsiviteit en nadat ik vanmorgen onderweg naar het werk bijna uitgleed in de kut sneeuw was ik het zat. Dit resulteerde in dat ik zojuist een reisje naar het warme (30 graden!!) Egypte heb geboekt. Ik vlieg overmorgen en daarbij verschuif ik ook mijn tweede tentamen van volgende week naar de herkansing. Van een stressvol naar een heerlijk vooruitzicht, life is good.
ik heb vandaag een rondje kerstreclames gekeken en echt gejankt als een klein kind vind ze allemaal zĆ³ zielig. frekkel, de edeka opa en opa en oma beer die speciaal naar hun familie vliegen, ik vind ze allemaal even zielig en dan ga ik huilen hahaha
Virtual hug!
Herkenbaar, hoofd dat niet uit gaat. Probeer mezelf dan ook te vertellen dat het echt geen verschil gaat maken: het gepieker en het denken aan ā¦ helaas lukt het nog niet om mezelf te overtuigen. Misschien jou wel.
Hopelijk slaap je lekker.
Ik wil mezelf iets cadeau doen omdat kerst niet gaat zijn wat ik graag zou willen en ik alleen ga zijn. Is er een leuke gadget of een spel of iets waar je jezelf mee kunt vermaken? Heb al gekeken naar een PlayStation of Xbox ofzo maar ik weet dan niet welke leuker is Eigenlijk zou ik een switch willen maar dat is echt te duur. Of een leuke knutsel activiteit ofzo. Gewoon iets om uren mee bezig te zijn. Wie heeft het gouden idee?
De kracht van kwetsbaarheid staat nog op mijn verlanglijstje. Misschien een aanrader?
Ik ben zelf ook altijd heel voorzichtig hoor, maar sinds ik me eens rotgeschrokken ben nadat mijn hond om niks heeel hard van me wegrende ben ik iets milder naar anderen toe. Ongelukken kunnen gebeuren, hoe kut ook. En achteraf bedenk je altijd 100 dingen die je anders had moeten/kunnen/willen doen.
(Goddank waren we toen in een parkje 3 min van huis en rende hij naar huis. Daarbij moest hij wel 1 rustige weg oversteken. Ik heb daar 3 dagen van moeten bijkomen en het heeft echt een tijd geduurd voordat ik hem weer los durfde te laten.)
En wat van dat slechtste uitgaan betreft. Ik weet niet zo goed of je nu sarcastisch bent maar het was iig niet mijn bedoeling om je een rotgevoel te geven.