Wat je even kwijt wilt #13

haha respect over het algemeen moet je hier je hele vrije middag voor uit trekken!

Heb net te horen gekregen dat een bekende van mij een auto-ongeluk heeft gehad en nu wordt afgevoerd met een trauma heli naar het ziekenhuis. Als jullie een kaarsje zouden willen branden zou dat fijn zijn :pensive:

3 likes

Oh jeeh, heftig!

Volgens mn moeder ligt er thuis een kerst kaart van mn uitzend bureau. Hopelijk zit er een oneindige cadeau kaart in van asos ofzoā€¦ mja vast niet

Wooow wat stom

Samenvatting

Ik dacht zelfs nog eerder van, goh dat is toch niet raar of moeilijk, hij heeft gewoon twee vaders? Toen pas viel het kwartje dat een chirurg ook gewoon een vrouw kan zijn. Facepalm voor mezelf :woman_facepalming:

15 likes

In dit genre kan ik deze site ook aanraden: http://www.koolwaaij.nl/prinses/

1 like

Haha ik heb een kerstpakket vol inspirerende quotes. Bedankt voor deze bemoedigende woorden, hartige crackers!

28 likes

Wat een leuk raadsel!

1 like

hoorde vorige week dat mn moeder kanker heeft en de verwachtingen zijn niet heel erg goed. ik trek al die prettige feestdagen en leuk doen op borrels en zielige kerstreclames zo slecht atm. Echt tief even op met je beste wensen en gelukkig nieuwjaar. Liefste sluit ik me 3 weken op totdat de feestdagen voorbij zijn (maarja het is goedbedoeld allemaal, en omgekeerd zou ik ook niet weten wat wel te zeggen)

3 likes

Ben vanmiddag door mijn enkel gegaan tijdens mijn werk en kan nu amper lopen, zeg. Doet echt zeer en hij is echt megadik. Heb me ook meteen afgemeld, want ja, zere enkel = niet verder kunnen werken. :frowning_face: Supervervelend, want het is de drukste tijd van het jaar. En ik haat ziekmelden sowieso ook. Heb het vanmiddag ook bijna huilend gedaan (mede ook door de pijn). Een mevrouw wilde me wel naar huis brengen met de auto, maar fietsen ging gelukkig nog.

Had best stevige schoenen aan, dus ik wil niet weten wat er gebeurd was als ik Allstars aan gehad had ofzo.

@BaguetteMeNot :frowning_face: Zo kut vlak voor de feestdagen. Had ik een paar jaar geleden ook, toen had ik er ook echt geen behoefte aan.

1 like

Ik wou een halve kip maar dat hebben ze niet bij de Lidl dus nu heb ik spareribs gehaaldā€¦ Wat een zwaar leven heb ik toch.

Pff wat ontzettend rot :disappointed: heel veel liefs voor jou, extra de komende weken.

1 like

:pensive::kissing_heart:

1 like

Verdomme :frowning: Dat is flink klote :frowning:
Heel erg veel sterkte.

En dat het goedbedoeld is van mensen wil niet zeggen dat wat ze doen niet stom kan zijn, mag je toch best zeggen.

1 like

Ik kan hierom huilen maar ik ben ongesteld en heb hoofdpijn dus dat zegt niet zoveel nou. :sweat_smile:

1 like

Wat vragen jullie voor kerst? Moet dus iets onder de 15 euro zijn, eventueel een euro of twee meer. Hou dus een verlanglijst bij met boeken (maar de meeste zijn ver boven de 30 euro) dus dat is zijn ook maar 2 of 3 boeken die kunnen. Iemand een idee?

Jeetje wat naar zeg. Heel veel sterkte!! En hopelijk gaan de feestdagen een beetje snel voor jeā€¦

1 like

Ik ben net eindelijk naar A star is born geweest en ik vond het zo heftig. Niet alleen vanwege het verhaal maar Bradley met baard en lang haar is dus gewoon een kopie van hoe mijn vader eruit ziet. Dus de hele tijd leek het echt net of ik naar hem zat te kijken dus toen op het laatst moest ik zo hard huilen :sweat_smile: En nu heb ik een heel lang berichtje naar mā€™n vader gestuurd dat ik van hem hou etc terwijl hij dus niks met die film te maken heeft maar toch voelt dat nu zo hahah wtf

25 likes

Ik zou dan om een JBL boxje of het spelletje Doble vragen.

Ik ga zo dus uit eten met een vriendin en zij is altijd te laat dus ik zit nu te wachten zodat ik ook te laat ben. Maar ik denk dat ik dan alsnog eerder ben, haar kennende.

5 likes

Dankjewel voor jullie berichten :purple_heart: Het ziet er niet heel goed uit, maar we blijven hopen dat het meevalt.

@BaguetteMeNot Veel sterkte voor jullie <3 Heel begrijpelijk dat je je zo voelt en geen zin hebt in die feestdagen. Hopelijk gaan ze snel voorbij.

3 likes