Kunnen wij je helpen met advies?
Succes/sterkte in ieder geval! Is geen kut post hoor. Het topic is om te posten wat je kwijt wil!
ik krijg een melding van flits.meister op mijn telefoon dat mensen die deze app gebruiken over het algemeen knapper zijn dan mensen die de app niet gebruiken?? Haha wat is dit
Ik heb net ruim anderhalve liter vloeibaar wasproduct op de vloer gegoten (uiteraard per ongeluk). Lomp.
Weet iemand of O my Bag aan sale doet? Ik wil graag The Lucy, maar ik twijfel of ik er 200 euro voor over heb. Morgen krijg ik wel mān 13e maandā¦
Mijn schoonzusje heeft een nieuwe baan en daarmee gaat ze meer verdienen en minder werken. Ik voel me echt een kneus in het leven omdat ik ouder en hoger opgeleid ben
Ik heb nog niks geboekt, maar hoop eind januari of begin februari weer. Het gaat thuis ook niet zo lekker dus dat maakt het extra rot om weer naar huis te gaan. Maargoed, snel boeken en weer aftellen.
Heb mān oorbel in het afvoerputje laten vallen Ik zie hem nog liggen maar hoe ga ik dat er ooit uitkrijgen?
Oooooo wat heb je me aangedaan. Deze tassen zijn prachtig
ijzerdraadje?
Ik ben al een aantal weken opzoek naar een zwart jumpsuit met lange mouwen. Nu heb i deze gezien en vind hem erg leuk! Alleen die pijpen zijn een beetje uitlopend en dat is wel mooi met hakken maar dat draag ik nietā¦ Ik draag voornamelijk sneakers en dat had denk ik leuker geweest met een smal toelopende pijp of wat denken jullie??
groetjes,
een fashionnoob
Jaaaaa morgen naar Duitsland voor hotelovernachtingen, eten en wijn
Oh mooi! Denk dat het ook wel mooi kan zijn met laarsjes met blokhak ofzo? Heb je die?
Ik vind hem niet mooi zitten bij het kruis eigenlijk
Nee ik heb letterlijk niks met een hak haha. De enige laarzen die ik heb zijn dr. martens
Het werden ook echt geen 7 minuten, op een gegeven moment werd er gewoon opgehangen. Ik kon het zelf bijna niet geloven.
Mijn schoonzusje heeft met kerstavond de late dienst gepakt op haar werk. Nu staat mijn vriend dus voor niks (Oke, voor mijn schoonouders en onszelf) de hele dag in de keuken en hebben wij onze schemaās voor niks op elkaar afgestemd. Beetje jammer dit
@Vloeistof, ik zie elke dag meiden die dr Martens achtige laarsjes dragen onder een flare. Ik denk dat ik het onder deze jumpsuit wel een leuke twist vind eigenlijk.
Waar is de jumpsuit van?
Dat vind ik juist leuk eronder! Zeker als je toch al geen hakken draagt.