Ik ga vanavond uit eten en daar heb ik HEEL veel zin in en ik heb ook HEEL veel zin in lekkere wijnen. En donderdag ga ik weer uit eten yesss.
Ik heb dit al een paar keer per ongeluk gedaan en ik sterf elke keer een beetje vanbinnen
Ik druk altijd per ongeluk zes keer op dat duimpje
Zit al vanaf 8 uur vanochtend te wachten tot er een monteur komt en was al eerder iets fout gegaan aan hun kant met de afspraak, vandaag zou ie tussen 8 en half 1 komen maar nu hebben ze WEER een fout gemaakt waardoor hij tussen 8 en 5 kan komen. WORD HELEMAAL GEK HIERVAN. Ik heb eens in de twee weken een vrije dag en de afgelopen 6 weken zit ik die vrije dag thuis omdat er mensen langskomen en het is nu al bij drie bedrijven fout gegaan en man hoe debiel ben je als het inplannen van een afspraak drie keer fout gaat. En nee het is niet mijn fout want ik bevestig het altijd 5x.
Ja ik neig daar ook naar! Maar ze is redelijk onvoorspelbaar, dus ik zou het echt niet wetenâŠ
Ik sta in de wachtrij bij DUO. Nog maar 7 minuten
Hahah âstuur de oplossing niet in.â Zou er geen een weten maar ziet er leuk uit!!
Ik draai echt weinig stage uren deze week, want niet zoveel te doen. Dus heb net een legpuzzel gekocht
Ik ben bij mn vriend (buitenland) maar ik moet zo naar huis en hij is werken dus zie m niet meer. Wil niet naar huis ken wel jankennnnnn.
Mijn god ik had zoân vreselijk persoon aan de telefoon op werk. Ik kan niet echt in detail treden, maar hij deed super denigrerend en vermeldde ook dat hij het gesprek opnam. Ok is goed. Hij zei ook dat hij altijd van half 9 tot 5 niet bereikbaar is, behalve vandaag en hij eiste dan ook vandaag teruggebeld te worden. Ik kan hier echt opgefokt van worden, het ging ook echt om zoiets onzinnigs.
Zo, dat is eruit getypt nu moet ik weer vrolijk zijn
Ik vind het heel irritant dat in films en series er een soort einde wordt gemaakt door een bruiloft. Als mensen dus al de hele film al achter elkaar aan lopen, dat er aan het einde een verloving of bruiloft is. Voor mij is trouwen niet zo waardevol. Ik zie het niet als een ultieme bezegeling van liefde. Haha deze ergenis gaat hélémaal nergens over maar boeiend.
Ow ja dat vind ik vaak het verhaal helemaal onderuithalen zelfs. En al HELEMAAL als het hele tijdsbestek van de film een paar weken/maanden is en er dan een bruiloft of een aanzoek moet plaatsvinden om aan te tonen dat ze nog lang en gelukkig leefden, OVERDRIJF NIET ZO!
Mijn baas kreeg vandaag een fles port van een relatie, maar ik weet dat hij zelf geen port lust. Ik ben gek op port maar vind het zo stom om te vragen of ik die fles mag hebben, dus ik zei âohh port wat lekker!â. Nu heeft hij de fles op mijn bureau gezet
Dit doe ik overigens wel vaker, echt slecht en eigenlijk vind ik het veel netter om het gewoon te vragen. Maar ach ik ben weer een fles port rijker.
Heb je je eigen ongemakkelijke moment al gepost? Zo nee, PLEASE DO ik hou van die verhalen
Ja hĂš vooral als het plot niet per se volledig draaide om het liefdesverhaal. Dan wordt de hele film en de gedachte erachter, onderuit gehaald met het idee liefde overwint alles/ liefde is het ultieme doel. Itâs not.
Liefde is nog tot daar aan toe, maar liefde =/= trouwen
Grootste moraalridder op het forum?
Deze werd vorig jaar bij ons tijdens een werkcollege behandeld en toen wist ook niemand hem haha.
Geweldig, helemaal mijn ding dit. Zie er al meerdere haha.
Het wonder is geschied! De vaatwas heeft eindelijk gedraaid! Het heeft wel geduurd tot het aanrecht opnieuw vol stond met nog meer vuile vaat en er geen vorken meer waren, vooraleer mân huisgenoot het nodig vond de vaatwas in gang te steken. En ik weigerde, want ik heb al ruim een week niet thuis gegeten. Nu zien hoe lang het duurt voor hij geleegd wordt, want dat aanrecht staat nog steeds wel vol.
Als hij morgenavond nog niet gelegd is, hang ik een briefje op.