Wat je even kwijt wilt #13

Ik heb mijn konijn bijgeknipt omdat er zoveel haar voor haar ogen zat dat ze niks meer zag. Ik was erg tevreden met het resultaat. Komt mijn vriend thuis: “Wat is er met je konijn gebeurd?? Ze lijkt wel een vrouw op leeftijd met een kort pittig kapsel!”

Bedankt :cry: :thumbsup:

47 likes

Hahahah ook echt “wat is er met je konijn gebeurd”, alsof die zelf zn vacht geknipt heeft.

7 likes

Ik heb net steekvormpjes en bakspullen gehaald en heb helemaal zin om te bakken nu! Ik ga sowieso Amerikaanse gingerbread cookies maken (heb vormpjes voor een mannetje en een kerstboom) en versieren met royal icing, maar met dezelfde ingrediënten kan ik ook pepparkakor maken dus dat ga ik ook doen denk ik! Dat deeg moet alleen heel lang rusten/koelen dus denk dat ik dat straks ook vast maak en die dan donderdag bak, en dan ga ik de lekkerste nog een keer maken om met kerst mee te nemen naar familie. En ik roep altijd dat ik niet van bakken hou :thinking:

8 likes

@Karl_Lagerfeld Goed gesprek geweest dus! Ik had het weer andersom. Mijn GGZ zat in hetzelfde gebouw als een van de grootste studentenverenigingen hier… Kwam ook om de haverklap mensen tegen die ik kende, zo irritant.

Waar kan je tegenwoordig nog een wegwerpcamera kopen? Nog steeds bij de Kruidvat?

Ja, en Hema!

1 like

Wow wat een ongelukkige plek zeg :no_mouth: lijkt me indd ook helemaal niet fijn

Fnac heeft er ook maar zijn wel duur vind ik

Mocht iemand voor kerst George chocolatjes krijgen van je schoonmoeder. Die heeft ze hier gewoon gratis gekregen! Hhah

9 likes

Bedankt voor je uitleg! Hierdoor begrijp ik wel beter waarom ze dit systeem hebben. Ik vind het alleen nog steeds raar/vervelend dat het dan zo weinig opties zijn, omdat het er bij andere richtingen veel meer zijn.

Weet iemand of je bij een Zara retour per post ook je electronische kassabon in de doos moet doen of niet?

Op de instructies van het retourlabel en op de site zie ik het niet staan maar begin nu toch te twijfelen

Haha dit heb ik ook heel vaak!! En soms is het echt iets super onbenulligs en was het in m’n vage herinneringen veel erger.

2 likes

Heb ik ook! En dan denk ik ook weleens van, waarom ga ik die reden nou weer opzoeken en laat ik het niet gewoon los?

2 likes

Herkenbaar!

1 like

ik moet morgen (op mijn werkdag) onverwachts naar het ziekenhuis en had hier net mijn leidinggevende over gemaild. Zelf aangeboden om een dagje in te halen of een vrije dag op te nemen, en nu stuurt ze terug: “Hier hoef je niet een hele vrije dag voor te nemen, laten we het er donderdag over hebben.”

Nu vraag ik me af of ze dit soort van passief agressief bedoelt oals in waarom werk je de hele dag niet, of als in volgens je contract krijg je deels verlof? Verwarrend, maar ook geen zin om er op door te gaan.

Ik vind het zo stom als mensen ‘wuiven’ op messenger :expressionless:

1 like

Zit vandaag echt niet lekker in mn vel. Ben lusteloos en moe en gewoon, niet vrolijk. Gelukkig deze week maar 2 dagen werken. Volgende week wel weer 5, waaronder kerst :persevere:

Ik heb geen zin in brood dus ik ga mijn bak(je) lasagne opeten ipv vanavond. :rofl:

Normaal lees ik topics altijd helemaal totdat ik bij ben. Maar met het topic Ongemakkelijke momenten kan ik dat echt niet. Ga echt stuk om die verhalen totdat er iets too close for comfort voorbijkomt. En dan moet herleef ik mijn eigen ongemakkelijke moment weer.

2 likes

Is ze vaker passief agressief of zou het in haar stijl van communiceren liggen? Ik zou het persoonlijk namelijk niet zo lezen en juist meedenkend dat je hier verlof voor kan krijgen ipv dat het vrije dagen kost.

4 likes