Wat je even kwijt wilt #13

Fuuuuck ik moet vandaag eigenlijk naar een congres maar heb een blaasontsteking geloof ik :sob::sob::sob: daar heeft mijn werk bijna 100€ voor betaald. Maar zie nu echt niet in hoe ik bij een wc uit de buurt blijf en het schrikbeeld van een vorige blaasontsteking (in mijn broek plassen) staat me ook nog helder voor de geest

Suuuper lief, dank je wel. Ik twijfel heel erg of ik een stapje terug moet doen in de relatie maar nu ik dit lees denk ik: fuck it, wees blij met dit. Haha

Van 18.30 tot 08.30 geslapen :open_mouth: het was nodig

4 likes

Heeft iemand ervaring met het krijgen van een brief n.a.v. het verlopen van een schorsing van een voertuig?

Edit: gelukt!

Heel veel drinken en zsm antibiotica halen

1 like

Samsung heeft echt een top service. Mijn telefoon was kapot (hele zwarte vlek = dode pixel). Reparatieservice kwam hem op zondag ophalen, viel onder garantie want dat checken ze eerst, en kreeg gisteren een smsje dat hij klaar is en terug wordt gebracht. Ik kon zelfs kiezen wanneer.

6 likes

Mijn moeder heeft zoiets eerder dit jaar meegemaakt en na een telefoontje hoefde ze de boete niet te betalen. Geen idee waarom niet eigenlijk, als je wil kan ik wel vragen hoe ze dat heeft aangepakt

1 like

Ik wil mijn opa graag een kerstkaartje sturen, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zetten. Mijn oma is enkele maanden geleden overleden, maar sindsdien heeft hij een soort opleving en gaat het een stuk beter met hem.
Ik wil dus wel echt iets liefs naar hem schrijven, maar ik kan niet helemaal de juiste woorden vinden ervoor. En iets schrijven over goede gezondheid hoeft sowieso niet, want hij is hartstikke gezond maar zegt dat hij op een gegeven moment wel dood moet gaan aan iets (hij is dik in de 90 dus hij vindt het wel tijd worden) :joy:

Iemand wellicht tips?

Ik heb gebeld en het is gelukt! Dankjewel!

1 like

Niet in nederland, maar in Engelstalige context kan het wel pesterig zijn.

1 like

Sport er hier iemand met een personal trainer?

Eventueeel maandverband indoen. Vaak plas je toch maar een druppel. Niet ideaal maar dan hoef je niet de hele dag op de wc te zitten.

1 like

Het ziekenhuis is wel een hele legitieme plek om te zijn als je ziek bent hoor! Dat zal geen enkel probleem zijn. En af en toe je huis uit gaan om boodschappen te doen of bij familie te zijn of te ontspannen zal dat ook niet zijn. Kun je toch prima verklaren?
Wel goed naar jezelf luisteren hoor. :kissing_heart:

1 like

@Krabsalade net gebeld met die man! Hij zei dat hij eigenlijk zijn mening niet mocht geven maar hij vond het zelf ook een grove fout. Ze hadden 2 trajecten waar ik uit mocht kiezen. Een informeel traject waarbij ik met haar in gesprek zou mogen gaan, dit traject zou voor haar geen gevolgen hebben. En het formele traject waarbij mijn klacht eerst intern word besproken en beoordeeld en daarna een hoorzitting waar ik en het meisje waar het om gaat beide aanwezig moeten zijn. Deze keuze heeft wel officiele gevolgen in de vorm van een officiële waarschuwing, ontslag etc.

Dus hoef niet te Zeggen waar ik voor gekozen heb denk ik :no_mouth: voelde me iig heel erg serieus genomen en dat was al fijn.

43 likes

Sterkte! @Unquestionable (beetje late reactie maar het is hier echt niet meer bij te houden).

1 like

Ik ben zo dom, heb natuurlijk teveel gedronken gisteren. En vanochtend ging het nog wel maar nu slaat de kater echt toe. Zit ik hier met m’n goede gedrag op werk te zweten en me ellendig te voelen. En het is helemaal m’n eigen domme schuld. Hopelijk gaat deze dag weer snel voorbij :sob:.

1 like

Ik heb begin oktober een jurkje gekocht bij de grote webshop met een Z. Prima jurkje, netjes betaald. Krijg ik net ineens een mail dat ik mijn retour is verwerkt en mijn geld teruggestord krijg? Ik heb nooit iets retour gedaan? Maar nu de keuze:

• Klantenservice contacten en karmapunten krijgen
  • Het zo laten, afwachten en mogelijk geld krijgen

0 stemmers

Ik ben en mn eigen werk aan het doen en dat van diegene die mij inplant…

Ahhh rot. Kun je ergens cola vandaan halen? Hopelijk kom je de dag een beetje door!

1 like

Ik kook per ongeluk volgende week een diner voor 14 mensen, hoe ga ik dat nou weer aanpakken?

8 likes