Ohnee, ik begin zo’n sexy hese stem te krijgen.
Telefoon sex
Ik heb warme chocolademelk gemaakt en de slagroombus naast mijn bed gezet. Ik drink nu slagroom met chocolademelk.
Niet echt gezond, want mijn avondeten was ook al ongezond en die reep chocolade is ook al half op.
En het boeit me ff niks gewoon
Video niet beschikbaar - Deze video is door de gebruiker verwijderd :o nohh
Ik werd gebeld door mijn manager maar kon niet opnemen dus ik stuurde een berichtje dat ik niet in de gelegenheid was om terug te bellen en of het iets belangrijks was. Zegt ie nee is niet belangrijk maar ik bel je morgen weer even.
Ooh ik kan hier zo niet tegen. Ben nu honderden en een dingen aan het bedenken waarover hij zou kunnen bellen en ze zijn allemaal negatief en nu ben ik nerveus __
Oh, goed idee ik voel me trouwens een beetje Katja Schuurman nu, alleen nies ik er af en toe oncharmant doorheen.
Ja bij de slijter en albertheijn verkoopt ze ook. Maar dan de simpele smaken zoals hazelnoot enzo.
Maar anyhow ga voor de creme brulee
Ik zat net te klagen tegen mijn moeder dat ik morgen in de spits moet reizen voor mijn sollicitatiegesprek en dat dat weer extra geld kost…
en dan is daar mijn vader de engel die gelijk weer 20 euro overmaakt (zo duur is 't niet eens) en nu iedereen duimen dat het goed gaat morgen!!!
Ik weet niet waarom maar dit doet me denken aan een filmpje van een aantal jaar geleden waar een journalist verslag doet van een brandstapel waar de politie gevonden drugs op verbrandt. En die gast is helemaal high ervan.
Welke was zo grappig?
Kak ik had die voor jou op het werk uit de prullenbak moeten vissen haha. Maar ik durfde niet zo goed.
Ik baal er altijd zo van dat ik van nature geneigd ben om dingen meteen van de negatieve kant te bekijken… Die negatieve blik maakt het leven veel lastiger dan dat het is bij mij. Gelukkig ben ik hier mij wel bewust, alleen het blijft wel rot.
hahaha wtf ik vind ze ook wel lijken ja
Ja zit in Arnhem en Nijmegen. In Arnhem zit hij tegenover flying tiger. ( kan je dr zo brengen maar geen flauw idee hoe die straat heet haha)
HAHAHAHA goffer. Dan ga ik verder zoeken.
Ik ben net in mijn eentje naar een LEZING geweest, ik voel me nu erg volwassen
Klopt!
Wie kan me wat slaap sturen?? Graag voor zo’n 8 uur. Of iemand die me iets stuurt tegen piekerpaniek
Thanks
Wie heeft er tips voor een mini stedentripje ( 1 nachtje)? Wat zijn jullie aanraders?
Ik woon in Breda, dus zit zo in België. Antwerpen en Brussel ben ik al geweest.