Wat je even kwijt wilt #12

Brugge :heart:

2 likes

Heb je ook tips voor hotels etc. ?

Dat dan weer niet sorry, ik woonde daar vroeger dichtbij dus was nooit nodig!

2 likes

Ohh dat is handiger dan haha! Wel goede hotspots misschien? Wat moet je in zo’n korte tijd echt gaan zien?

Ik mocht eindelijk nieuwe oorbellen in mijn 2e gaatje. Dus heb oorbellen uit gedaan en ben gaan douchen. Wilde ik daarna oorbellen in doen, voelde het alsof er aan de achterkant alweer een stukje huid op zat, echt heel vreemd. Dus ik er na een half uur prutsen maar een scherpe oorbel doorheen geduwd en wat een pijn! En ik val al zo lekker snel flauw dus jawel, daar ging ik dan in de badkamer.

En mijn vriend is voetbal kijken bij vrienden dus lig nu helemaal gammel in bed. Weet niet of ik moet eten of slapen.

Waarom werken er in Primera’s, Bruna’s en meer van dat soort toko’s altijd van die zure oudere dames? Of heb ik gewoon pech in mijn woonplaats😅

15 likes

Mijn lievelingscollega werkte maar een halve dag vandaag. Toen ik aan het eind van de dag mijn tas pakte en open deed had ze er een chocoladereep in gestopt met een lief briefje. Maakt me echt blij. :blush:

En ik heb een elektrische deken gekocht en ik lig nu voor het eerst niet met 3 truien aan te verrekken van de kou.

16 likes

Meestal helpt het dan om de oorbel er achterstevoren in te doen. Dat lukt bij mij iig altijd wel. Ff laten zitten, eruit en meteen goed er weer in.

4 likes

Morgen belangrijke meeting
Net 10 ml zaad in mn oog gekregen
:thumbsup:

27 likes

Ja, ze hebben een hele muur vol ermee.

1 like

Ja dat kan! Bij de banken hangen aan een muurtje allemaal staaltjes van banken en fauteuils.

1 like

Nu ik ziek ben slaap ik anders en is mijn ritme verpest.
Voelt echt weer alsof ik onregelmatig werk, ritme verpesten is denk het enige wat ik mis.

Shit shit shit :cry:.
Morgen heb ik echt een belangrijk gesprek op mijn werk én ik moet werken maar ik zit rillend en spugend op de wc.

Maar als ik morgen niet ga dan ben ik bang dat ze denken dat het is vanwege dat gesprek masr ik voel me zo klote

Omg why?! Heb je het echt nu nu nu nodig of kun je morgen niet ff langs ouders of vrienden om een wasje te draaien. :dizzy_face:

1 like

Nee joh, ze kennen je heus wel beter dan dat en bovendien kunnen ze het gesprek toch verplaatsen als het nodig is?

Als het niet gaat dan gaat het niet, maar focus je niet op hypothetische scenario’s dat geeft je alleen maar stress die je niet kan gebruiken. Misschien voel je je morgen prima, misschien niet. Dat zie je dan wel weer. Het is “maar” werk en het komt echt goed

Wtf

Holy shit wat eng

1 like

Gent is ook leuk! Of Leuven

Jaaa

Of mensen die in hun stories een selfie filmen, dat ze gewoon 10 seconde de camera inkijken terwijl ze hun hoofd filmen zonder iets te doen?

Ik vind dat zo ongemakkelijk om te zien Haha

13 likes

Altijd vlak voordat ik ongesteld moet worden, krijg ik het altijd zo heet als ik slaap. En nu had ik dat ik er 3 keer wakker van werd. Vind dat zo kut altijd