Lag vast aan hem, niet aan jou.
Zou ik ook niet moeten doen eigenlijk, maar vaak doe ik het wel. Bizar eigenlijk dat je altijd bereikbaar bent voor ouders van lln, collegaās etc etc.
Pft, ik moet heel wat administratieve dingen regelen en dat vind ik sowieso nogal intimiderend. En als ik me dan ertoe zet om er werk van te maken, gaat het keer op keer fout, waardoor alles aansleept. Dan heb ik plots een extra formulier nodig, hebben ze mijn aanvraag niet goed doorgegeven, is mijn betaling niet geregistreerd (meerdere keren!!), is de dame die ervoor verantwoordelijk is, niet aanwezig,ā¦ En als ik dan eindelijk denk dat iets geregeld en afgewerkt is, krijg ik alsnog bericht dat er een probleem is. Ik word er zo moe van, ik wil gewoon dat alles in orde is, zonder al die problemen.
Ja dat gaat nergens over natuurlijk! Verwacht school dat ook van je?
Nee sowieso niet. Maar ik vind het zelf prettig om mān schoolmail op mān telefoon te hebben, want ik zit echt bijna nooit op een computer. Misschien moet ik die speciale app maar downloaden zodat ik het niet in mān reguliere mail map hebā¦
Denk dat dat wel stress scheelt! Nooit leuk om een stomme mail te krijgen, maar dan kan je in ieder geval begrenzen op welke momenten je je druk mag/kan maken over zulke dingen.
Ik ben in bed gaan liggen terwijl ik zo weer weg moet. Dom
Ben net een lang weekend met mān moeder weg geweest en het was wel leuk en prima, maar nu kom ik even tot de kerst niet meer thuis, want het was wel erg veel samen
In mijn hoofd zijn Shawn Mendes, Charlie Puth en Troye Shivan vaak Ć©Ć©n en dezelfde persoon.
Ik weet van alledrie niet wie het zijn
Google Shawn Mendes. Je krijgt er geen spijt van.
True. Maar ik heb Mn mannen liever niet met de gezichtsstructuur van Octo van Spongebob
Edit: handsome octo bedoel ik dan
Ik ben gisteravond rond 23:00 in slaap gevallen en heb tot ongeveer 11:00 vanochtend geslapen. Vervolgens ben ik rond 13:00 weer in slaap gevallen tot nu
Oh en gister heb ik ook alleen maar geslapen. Nachtdiensten zijn echt niet goed voor me.
Hij ziet eruit en zingt alsof zn ballen nog moeten indalen
Ok zo zingt ie vooral
Dat mondje
Hahaha ik denk dat ik dan maar naar het biechttopic moet verhuizen. Ik zag hem live op Sziget en werd een beetje verliefd.
Ik voel me zo intens tevreden in de keuken, lekker aan het koken met een wijntje. Denk dat dit moment van de dag altijd mijn lievelings is.
haha lol en hoeveel betaal je voor deze geweldige deal? wat kut