Maar wat zou jij dan doen? Zelf zeggen van joh laat maar zitten, ik heb er geen vertrouwen meer in, of afwachten of hij ooit nog akkoord gaat geven met het risico dat hij dus als het af is niet betaald?
Heb je het al gemaakt? Want dan zou ik gewoon afwachten en doorzeiken. Dan kan je het altijd nog laten gaan. Als je nog niet de tijd erin gestopt hebt zou ik het nog een keer vragen en het dan laten gaan. Hij moet duidelijk zijn naar jou want hij wil iets van jou, niet andersom.
Ik ben op de helft van wat ik moest doen en heb het werk nu dus even neergelegd omdat ik twijfel.
Maar bedankt voor je advies!
Je zou hem kunnen googelen, de uitgeverij heeft mogelijk ergens online een preview/aankondiging van zijn boek gezet.
En als je wil kan je me een pm sturen, geen idee of het iets toevoegt maar ik ben ook freelancer en werk veel voor uitgeverijen.
Of lekker kinderachtig je vader of moeder op je oom af sturen? Weet niet van welke kant die oom is. Vind dit echt niet normaal hoor.
Hehe kom ik de bomvolle tram in, zit er een gozer met zān sporttas half te loungen op twee stoelen alsof āie thuis is.
Perfect plekje voor mij om te zitten
Irritant gedrag van je oom zeg, lijkt inderdaad alsof hij eronder uit probeert te komen. Zou hem nog een berichtje sturen en daarin zeggen dat je echt zijn akkoord nodig hebt voor je verder kan. En gewoon niet verder gaan voor je zān akkoord hebt.
Ik had mezelf voorgenomen om mijn haar voortaan mooi te fƶhnen want dan zit het een paar dagen mooi en ik krijg er veel complimenten over, maar ik ben echt veel te lui dus zit nu weer met een vogelnest op mān kop.
Niet voor mij, jammer
Ik vind mezelf over het algemeen een vrij geduldig persoon, maar blijkbaar niet als het op pakketjes aankomt. Mijn pakket zou tussen 14:20 en 16:20 worden bezorgd en om 14:30 denk ik al: hallo waar is mijn pakketje?!
net meer dan 15 minuten in de wacht gestaan op een betaald nummer om een donateurschap op te zeggen, word ik daarna 5 minuten geguilttript dat zonder mijn 3 euro de dieren allemaal zullen uitsterven en heb ik aan telefoonkosten alsnog de 3 euro betaald thanks he
Ik twijfel of ik een jongen die ik gisteren zag een berichtje moet sturen. Ik zoek er verder niks achter. Het is meer in de trant van: jou had ik ook niet verwacht te zien. Doen of niet doen? We waren geen vrienden oid.
Altijd doen. Motto: liever spijt van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan
Haaaaaaahahahhah ik denk nu aan het eigen merk van die instant-cakes in de supermarkt. Dat heet ook home made
Het was de bedoeling dat ik na mn stagedag bij de kleuters en voor een training van mijn nieuwe werk even een uurtje aan mān studie ging. Zit al 53 minuten afwisselend naar mān telefoon en naar buiten te staren. Hoe doen mensen dit. Druk druk druk is echt niks voor mij.
Wat hoop je er mee te bereiken?
Ja eigenlijk niks
Ik overweeg om te gaan sporten zometeenā¦
Ik schrik er zelf van.
Kut mailtje van/via werk zoān kut gevoel ook daarvan dan altijdā¦
Ohhw ja zo vreselijk is dat! En via de mail komt het vaak nog harder/kutter over dan het daadwerkelijk is. Heb mezelf afgeleerd om werkmail te openen in vrije tijd, kan er op dat moment toch niet veel aan doen terwijl je jezelf wel zit op te vreten