Wat je even kwijt wilt #12

Ik wilde t alleen even kwijt. Het is gebeurd en ik heb kunnen zeggen wat ik wilde zeggen. Maar thanks voor de tip, lief dat je reageert

Lief dat je t hebt opgezocht. Heel interessant om te lezen. Het is niet helemaal wat ik bedoelde. Het is niet zozeer dat ik bang ben dingen te missen, ik ben meer bang voor t oordeel van anderen als ik er voor kies om op vrijdagavond lekker thuis te zijn. Dat stemmetje dat dan zegt: Pff jij hebt echt geen sociaal leven, met jou omgaan is echt stom.

Naaawh, dat klinkt echt zielig. Ik heb gelezen dat het helpt om de luchtvochtigheid te verhogen. Dat kun je o.a. doen door natte handdoeken op de verwarming te leggen, van die waterbakjes aan de verwarming hangen, af en toe de waterkoker aanzetten en planten met grote bladeren in de ruimte te zetten. Als ik thuis kom van m’n werk ga ik denk ik dat met die handdoeken proberen.

1 like

Ik heb niet zoveel zin om te werken vandaag. Het helpt ook niet dat ik eigenlijk vrij zou zijn, maar mijn collega is ziek. Oh en ik hoop dat ik een chocoladeletter krijg, want heb 2 grote dozen zien staan gisteren :zipper_mouth_face:

3 likes

Ik moest een half jaar geleden mijn telefoonabonnement verlengen en die heb ik destijds verlaagd naar 0mb internet en een paar belminuten, gezien ik maanden buiten Europa zou zijn. Eerst had ik contact op genomen met de provider om te vragen of ik mijn abbo kon veranderen zodra ik terug in het land kwam; dat was geen probleem. 3x raden wat nu wel een probleem is. Nu heb ik tot juli 2020 een abbo zonder netwerk en 100 belminuten :’)

2 likes

Er is een klacht over me gekomen van een vd locaties waar ik werk, omdat ik een aantal dingen niet had gedaan, maar ik heb het daar ook ZO niet naar mijn zin
 Pfff

Ja volgens @Zemraluani is de combinatie kaas en chocolade heel lekker :eyes:

1 like

ik ben met oud en nieuw in Berlijn, en nu ben ik eigenlijk op zoek naar een leuk restaurant om die avond te eten. Ik ga dus samen met mijn vriend, de keuken maakt me niet echt uit maar ik vind het vooral belangrijk dat er een leuke sfeer hangt en het eten lekker is (uiteraard). Lijkt me wel leuk om naar een restaurant te gaan die me door iemand hier is aangeraden! Iemand tips?

1 like

Nou ik ook :joy:

1 like

Ik zei net over mijn broodje in het restaurant ‘oh hij is wel echt groot hoor!’, daarop antwoordde mijn collega van in de 50 ‘dat zei mijn vrouw vannacht ook’.
Waarom doe je me dit aan collega?! :face_vomiting:

19 likes

Saporito/Pomodorino misschien? Zit bij elkaar, Saporito heeft alleen pizza en voelt iets minder als een restaurant, Pomodorino is meer restaurant en heeft ook pasta’s. Ben zelf alleen bij Saporito geweest maar van meerdere mensen gehoord dat het restaurant minstens net zo goed is! (edit: misschien haal ik ze door elkaar bedenk ik me nu, zou ook andersom kunnen zijn!) Of Monsieur Vuong?

Pff ik heb een probleem, ik ben een freelancer en nu heeft een oom van mij een opdracht voor me, maar hij doet vanaf het begin al erg raar over de betaling. Ik vroeg aan wie ik de factuur moet sturen maar hij zegt dat hij dat zelf nog niet echt weet. Ik vroeg toen het is wel goedgekeurd toch? (het bedrag) Ja het is goedgekeurd zei hij.
Nu moet de opdracht deze week af zijn maar omdat hij zo raar deed heb ik hem een mail gestuurd met daarin de opdracht omschrijving en hoeveel het zou gaan kosten en dat ik graag wil dat hij een akkoord stuurt via de mail, zodat ik dit zwart op wit heb staan (we hebben het hiervoor namelijk vooral via de telefoon besproken), maar nu doet hij heel lang over een akkoord sturen. Beld ik hem gisteren op zegt hij ja ik heb het heel druk! Maar je mag wel alvast sturen wat je gemaakt hebt hoor! Dus ik zei ik stuur pas wat als jij antwoord op mijn mail. Ja oke komt goed, zei hij. Nu een dag later heb ik nog steeds niks gehoord terwijl het maar 3 tellen duurt om even akkoord te sturen

Ik heb dus heel erg het idee dat hij niet wil gaan betalen voor deze opdracht en ik heb heel erg de neiging om te zeggen van laat maar zitten, zoek het uit.
Sorry voor het lange verhaal maar ik vroeg me gewoon af wat jullie zouden doen in deze situatie?

1 like

Ik zit continu te zoeken naar hét perfecte moment om de psl van Starbucks te gaan drinken die ik uit Canada heb gekregen en ik denk dat ik er vanmiddag een ga maken. Heeft iemand nog how to tips? :grin:

Het is dit:

image

3 likes

Ja precies hij zegt steeds dingen waarvan mijn nekharen overeind gaan staan, zo zei hij ook een paar keer, je mag ook meer maken hoor! Maar wel voor hetzelfde geld. (wie zegt zoiets??)
Maar dit gaat dus nog niet eens om de echte betaling, het gaat nu om dat hij akkoord geeft zodat als hij niet betaald ik in ieder geval kan bewijzen dat hij wel heeft ingestemd met de opdracht, dus het is nog erger :joy:

1 like

Geen idee hoe jullie relatie is, maar misschien kan je zeggen goh ik krijg het idee dat er ergens in de communicatie een kink in de kabel zit. Gaat dit nou om een betaalde opdracht? En zo ja, kun je dan het akkoord sturen?
Lijkt me vervelend als zoiets voorvalt binnen familie :frowning:

1 like

Ja ik heb inderdaad al werk hiervoor gedaan dus ik wil ook helemaal niks sturen tot ik akkoord heb maar omdat hij hier al zo moeilijk over doet heb ik dus het idee dat hij helemaal niet wil gaan betalen. En daardoor heb ik echt het idee dat ik beter kan zeggen van laat maar zitten, dit werkt zo niet. Ik heb echt totaal geen vertrouwen dat er betaald gaat worden als het nu al zo gaat :sweat:

Ik moet ook wel zeggen dat ik verder geen contact heb met hem maar omdat hij nu ineens een opdracht voor me had (met een hele korte deadline) dacht ik van goed, wil ik best doen maar niet gratis. Maar op deze manier ? Vind ik niet meer normaal zo.

Ik ben net gedumpt door mijn 8-jarig broertje. Ik vroeg hem of hij een film wilde kijken.
“Weeral?”
“Ja”
“EUH, ik wil eigenlijk met andere broer basketballen”
“OkĂ©â€
“Sorry dat ik het zo zeg”

32 likes

Nou het is voor een uitgeverij en hij is de schrijver, maar ik weet dus niet welke uitgeverij omdat hij dat niet heeft vertelt dus ik kan hem ook niet overbluffen helaas.

Nee is ook niet normaal hoor, je kan toch niet gratis werken en al helemaal niet als dat niet van te voren is afgesproken.

1 like