Dan weet ik wel wie je bedoelt, vermoed ik. Hij is wel heel veel afgevallen dus je herkent hem niet meer van de tijd dat ie nog minister was.
Pff, ben echt super draaierig door mijn snotkop. Moet echt rustig bewegen met mijn hoofd, anders gaat het niet goed.
En de hypochonder in mij kan hier ook slecht tegen, heb al uitgebreid gegoogeld naar ontstekingen in het evenwichtsorgaan en of je er wel of niet van kunt overgeven.
Gadverdamme mensen die op dit tijdstip mc donalds eten in de trein? Ik word er misselijk van.
Gister zijn een vriendin en ik mega boos op elkaar geworden. Zij wilde perse samen tennislessen volgen, ik twijfelde want ze is ziek en zegt vaak af en aangezien we alleen met zijm 2en in een groep konden bij deze tennisvereniging. Nu heeft ze gister voor de 2e keer afgezegd in 5 weken tijd en ben ik daar boos om geworden. Van te voren had ze mij verzekerd dat dit niet ging gebeuren maar ik had natuurlijk beter moeten weten. Zij werd gister ook heel erg boos op mij aan de telefoon dat ik niet wist hoe het is om zich te voelen zoals zij en dat ze grenzen stelt en zich niet meer verdedigt hierover na al haar ziekte-struggles en dat als ik het persoonlijk opneem dat dit mijn probleem is. Ik kan het er met haar gewoon niet normaal over hebben, zij word ook steeds kwader van zichzelf ofzo?
Ik wil het gewoon los kunnen laten en me er verder niet over opwinden want afspreken konden we toch al nooit. Toch wel slecht van geslapen vannacht
Ik ben al een maand verkoude
N. Ben dr onderhand wel een beetje klaar mee.
vannacht amper kunnen slapen omdat ik blaasontsteking voelde opkomen nu massaal veel water en thee aan het drinken en ga straks cranberrysap halen… omfg haat dit zo WHYYY
Iedere morgen eet mijn moeder cornflakes en als ik haar hoor eten kan ik haar wel iets aan doen. Vreselijk dat geluid
Ik krijg echt van ALLES schokken. Ik word echt gek. Zonet ook een dikke vonk van de deurkruk. Zelfs de bank knettert als ik opsta. M’n vriend noemde me net een wandelende pop rock, maar het is helemaal niet leuk
Hahaha ik denk dat het resultaat dan stukken beter was geweest. Maar niet getreurd, volgend jaar mei komt er weer een tripje met mijn ouders eraan!
Ik ben zo blij en opgelucht En m’n collega’s zijn heel lief.
Ik ben er net achter gekomen dat ik op jaarbasis 110 uur te veel werk en ik krijg daar geen cent of minuut voor (onderwijs). Werkdruk is de laatste tijd zooo hoog, dit verklaart wel wat ja.
Oké ik heb besloten dat ik er wat van ga zeggen. Thanks @kika, je hebt gelijk! Ik schrijf het hier even uit, want dan kan ik vast een beetje nadenken over wat ik precies wil zeggen.
Ik ga vragen of we het over de feedback kunnen krijgen, omdat ik me er niet in herken en graag wil uitleggen hoe het voor me is. Ik ben juist goed in non-verbale communicatie (mede door wat ik heb meegemaakt) en kan goed voelen hoe de sfeer is. Daarnaast sta ik open voor feedback en vind ik het fijn als het opbouwend is. Echter is mijn vorm van feedback anders dan de jouwe (collega). Jij houdt meer van voorzichtig en zacht, ik vind het fijn als het direct en duidelijk is. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Dat betekent niet dat mijn vorm niet opbouwend kan zijn. Ook heb ik het gevoel dat ik niet de kans krijg om fouten te maken en te leren. Hierdoor gedraag ik me soms wat ongemakkelijk. Ik wil het heel graag goed doen, maar gezien ik hier nog niet zo lang werk lukt het me niet altijd.
Zoiets denk ik? Ik vind het echt mega spannend om te doen, maar het zit me echt dwars. Ik werk in de sociale/zorg sector en ik denk dat ik ook wel kan benoemen dat het me boos en verdrietig maakte toen ik het las. Bluhhh. Zo geen zin in.
Edit: oké ik wissel het om van de feedback en non-verbale communicatie. Is wat vriendelijker denk ik.
Weet iemand of er artikelen zijn geschreven over de continue drang om een groot sociaal leven te hebben? Ik word zo gek van dat stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat ik elke dag wel iets sociaals moet ondernemen anders ben je niet leuk genoeg. Ik zou willen weten hoe ik hier beter mee om kan gaan en de rust weer kan vinden om echt alleen te doen wat ik wil en niet voor anderen te denken.
Zoiets?
Weet niet of dat is wat je bedoelt, maar hier moest ik meteen aan denken
nu al zin in
Ik stuurde net een Snapchat naar een vriendin en toen stuurde ze terug “lig jij nou met je dekbed op de bank???” Ja als ik vrij ben vind ik het lekker om vanuit bed naar de bank te gaan met m’n dekbed, dat is toch niet zooooooo raar?
Wat klote zeg! Kun je er iets aan doen?
Ik ook, en een van mijn twee katten heeft het ook, zo zielig. Als hij op de bank gaat liggen hoor ik hem helemaal knetteren hij snapt er niks van
Ik ga zo een poging doen om deze kast te verven:
Ben benieuwd of het iets gaat worden haha. Nooit eerder gedaan.
Kun je niets met het advies/de informatie uit het leed dat vriendschap heet topic? Dit is precies dezelfde situatie toch? Met dezelfde vriendin?