Wij zijn op kamp en de kinderen moeten nu stil zijn, maar hebben er zoals verwacht de eerste avond moeite dus zit nu op een slaapzaal wacht te houden haha.
Haha van dit filmpje:
Dus toen mân vriend zei: too long, make it short, moest ik meteen aan dit denken en kon ik het niet laten om âmandâ te zeggen
Ah nee, wat kut zeg. Probeer niet van het ergste uit te gaan, misschien lukt het je om er snel mee om te gaan. Er kan een hoop veranderen in een paar jaar
Je verdient het hoe dan ook niet
Ik was met mijn ouders bij een feestelijk opening/event van een bedrijf wat iedereen wel kent. Dus we staan in de rij van de poffertjeskraam die daar was en mijn moeder maakt een praatje met een persoon, en mijn moeder is een kleuterjuf en totaal geen business woman ofzo. Ik hoorde achter mij dat die man wat termen opnoemde iets met partners en ik dacht nog zo deze werkt hier zeker. Zei mijn vader later ja weten jullie wie dat was: Bleek het een directeur te zijn die paar jaar geleden ook minister was in de politiek. Echt hilarisch mijn moeder wist van niks.
Oh neeee dat is zo kut! Ik ken iemand wiens moeder dat gedaan heeft en toen ze ging scheiden kon zij gewoon haar achternaam weer terug veranderen en haar dochter zat er mooi mee opgezadeld en kostte honderden euros en een hele procedure om het te veranderen
Yes en het is me echt 100% meegevallen. Je hoeft je mond niet eens open te doen. Kiezen mogen gewoon op elkaar blijven, want ze gaan er via de zijkant in. Mijn tandvlees en wang waren daarna wel gevoelig (wang zelfs blauw), maar verder weinig last van gehad. Als je filmpjes en info opzoekt dan lijkt het allemaal een stuk enger dan het is. Succes!
Hands up als je tegen je ouders zegt âhĂš ik hoorde dat deze stand up heel grappig wasâ, je het opzet en het vervolgens 25 minuten over pijpen gaat en je geforceert lacht en de comedian zegt âif ur girlfriend is laughing now u Should Marry herâ
Godverdomme wat Awkward. Waarom heb ik mezelf dit aangedaan. Mn moeder is ook nog eens in slaap gevallen dus ik kijk dit alleen met Mn paps s.o.s.
Faken dat je spontane diarree krijgt!!!
Mn vader heeft zich al geĂ«xcuseerd en is naar boven gegaan. Ik hoop niet dat hij denkt dat ik dacht âheeee dit lijkt me een gezellig onderwerp om met Mn oudjes te kijkenâ.
Waarom gebeurt dit altijd als ik iets voorstel.
Ja hou eens op met je ouders seksueel intimideren dan.
Nou echt hĂš, Mn arme vader zat ook echt doodstil in een hoek van de bank, Mn moeder snurkend er naast en ik als een maniac lachend op de grond
Ik zig Frank Visser te kijken en ze hebben ruzie om de hoogte van een schutting. Zegt die vrouw âja ik wil geen hoge want ik heb clausfobie en dan raak ik in paniek.â
Ik ging vanmiddag een kort dutje doen, maar werd vervolgens vier uur later wakker. Raad eens wie er nu klaarwakker in bed ligt.
Welcome bij Stoned koken met Dolfijn
Het gerecht dat we vandaag gaan koken is een armoedige versie van Mac and Cheese.
Begin met het koken van de pasta. Mijn favo bij dit gerecht is mini penne. Je mag natuurlijk ook gewoon macaroni gebruiken maar ik eet die shit niet. Kook de pasta in water dat zo zout is als zeewater.
Nu de saus, als basis voor de saus maken we een roux want die ingrediënten heeft iedereen in huis. Snijdt een stukje boter af en laat die smelten in een pannetje. Nu voeg je net zoveel bloem toe totdat het mengels steviger word en een bal begint te vormen. Ondertussen laat je de zak bloem in de wasbak vallen. De onderkant van de verpakking is nat. Die kan je wegpleuren. Zet de dolce gusto aan en leg een kwart kippenbouillonblokje in een kopje. Zet het kopje onder de dolce gusto en laat het blokje oplossen. Je hebt nu een bouillon. Giet je bouillon bij je deegbal en roer dit goed door totdat je een mooie lobbige saus hebt.
Nu is het tijd om de roux op smaak te brengen. Doe een theelepel sambal badjak bij de saus. (Gebruik een sambal met een lekkere smaak. We willen niet alleen pit maar ook smaak. Surinaamse sambal en sambal badjak zijn voorbeelden van smaakvolle pitmakers. Gebruik geen Oelek. Dat is niet lekker.)
Daarnaast neem je een theelepel citroensap, een theelepel knoflookpasta en een scheut zoete sojasaus. Roer dit weer door en proef. Laat de roux ook goed garen anders krijg je een smerige saus die vooral naar bloem smaakt.
Het is nu tijd voor de kaas. Neem alle kazen die je in huis hebt en voeg dit toe aan de roux. Haal deze van het vuur en roer totdat alle kaas gesmolten is. Je saus is klaar. Oh ja, strooi nog wat zwarte peper over je roux want zout en peper zijn de basis van elk gerecht.
De pasta is inmiddels ook klaar, giet het water weg en schep de roux door de gekookte pasta. Roer dit door terwijl het pannetje nog op het vuur staat. Als de saus uit elkaar trekt zoals kaas dat doet dan heb je het goed gedaan en is je Mac and Cheese klaar.
Schuif dit vervolgens binnen Ă©Ă©n minuut naar binnen terwijl je cola zero drinkt en How itâs made kijkt.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.
Ik heb geen bloem in huis maar wel cacao, kan ik dat ook gebruiken??
Jaa moet je maar eens googelen! Veel meiden weten dat niet
Wie was het dan?
Ik krijg een vast contract op werk!
Superblij mee alleen mijn vriend zijn contract is vorige week niet verlengd dus ik wilde niet heel blij erover doen tegen hem. Ga het hem wel vertellen als ik hem zie natuurlijk. Maarja ik had het hem ook gegund
Ah lief dat je daar even op wijst! Ik wist het wel, maar alleen omdat ik gisteravond ben gaan googlen haha.