Wat je even kwijt wilt #12

Ja! Meestal blijf ik wel gewoon zitten, terwijl ik het wel chill vind als iemand naast mij ergens anders gaat zitten. Hoewel ik me dan ook soms een beetje beledigd voel haha maar slaat nergens op. Ik denk dat iedereen liever meer ruimte voor zichzelf heeft.

3 likes

Ik heb twee body’s gekocht met kant en alles en ik vind ze zo mooi. Niets voor mij om te kopen, maar ben er heel blij mee. Voel me ook helemaal mooi als ik ze aan heb, nu al zin om ze te dragen.

11 likes

Ik vind dat je altijd mag klagen. Bewust zijn van wat je allemaal hebt hoeft helemaal niet te betekenen dat je nooit ergens van mag balen ofzo. Klinkt ook heel vermoeiend wat je omschrijft.

@grace en @HvO Ah thanks! Morgenochtend gelijk even halen

Nooo ik geloof dat mijn buurman/iemand hier in de gang een piano heeft aangeschaft. Ik hoor nu al een halfuur pianomuziek en ik hoop echt dat dit niet elke dag zo gaat zijn :sob:

@Trenchcoat jammer dat je je vader niet mee hebt genomen op vakantie voor de foto’s!

2 likes

Was net nog wat aan het werk met op de achtergrond Million Dollar Baby (programma op MTV, niet de film) en als ik elke keer een shotje zou nemen op het moment dat dat mens Wynter zegt zou m’n maag nu leeggepompt moeten worden

Wynterwynterwynterwynterwynter

4 likes

Ah lieverd! Dikke knuffel. Herken wel wat dingen die je noemt.
Ik hoop dat je het wat van je af kunt zetten. Je hoeft niks he, ook al is het familie. Jij mag je eigen dingen bepalen en daarmee ook je eigen grenzen!

@Daantje Beterschap :heart:

Ik ben nu met twee jongens tegelijkertijd aan het daten/mee bezig, en ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan. Ze zijn ook allebei “al een klein beetje verliefd” op me, en ik weet niet wie ik moet kiezen, want ik vind ze allebei leuk. Voel me ook echt een player. Hoe doen mensen dat toch, tegelijkertijd met meerdere mensen daten. Ben helemaal confused. Hoort misschien meer thuis in het opbiecht topic, maar ja daar kan ik niet in.

6 likes

Uhmmm lastig. Voel je voor allebei even veel?
Misschien een lijstje maken met voor en tegens per persoon ofzo.

1 like

Vergif

1 like

Ik heb twee jaar geleden een aantal gesprekken gehad bij de POH-GGZ, maar uiteindelijk is dat gestopt omdat zij niet werkte op de dagen dat ik vrij had en andersom. Nu zit er echt een kutperiode aan te komen en ik zit er over na te denken om weer een gesprek bij haar aan te vragen. Is dat raar om nu al te doen? Moet ik daar niet mee wachten tot ik in de kutperiode zit of totdat ie voorbij is of is het wel oke om nu al naar haar toe te gaan terwijl ik eigenlijk nog niet weet waar ik aan toe ga zijn?

Lekker cryptisch sorry

Zou ik niet mee wachten hoor! Helemaal niet raar om weer bij haar aan te kloppen, juist fijn ook als je iemand al een beetje kent!

1 like

Wooooow ik heb een 8 gehaald voor een tentamen waarvan ik had verwacht dat ik een onvoldoende zou halen. Heb zelfs mijn zomervakantie ingekort, omdat ik al een herkansing had gepland (die zijn bij ons midden in de zomervakantie)

31 likes

hmm ik vind een persoon wel leuker denk ik, maar ik weet niet of hij rationeel gezien de beste keuze is. Ik denk dat een lijstje maken wel een goed idee is.

Voor zover ik weet altijd Ergens bij de kassa in de buurt, iig bij de condooms and stuff
Etos vaak in de winkel en niet perse achter de kassa, kruidvat vaker achter de kassa

(Morning after pilt verschuift alleen je eisprong maar maakt een eventuele innesteling niet kapot ofzo

Ik wil dat er altijd even bij zeggen omdat veel vrouwen denken dat zo’n pil als een soort mini abortusje ofzo werkt. Waarschijnlijk weet je dat wel hoor)
En corrigeer me als ik dit verkeerd onthouden heb

Succes!

3 likes

Wow dit wist ik niet hahahah (als het zo is)

:heart::heart: Knuffel!

Kun je even een beetje ontspannen en daarna proberen te slapen?

Hahahaha zo flauw dit maar ik ga helemaal stuk. M’n vriend begrijpt er natuurlijk niks van

71 likes

Lief, ik ga t proberen. Over 5 uur gaat de wekker weer

1 like