Wat je even kwijt wilt #12

O man zo smerig… Volgens mij stond hij of zijn broer gister achter me in de rij bij de kassa van de supermarkt. Had al stapje naar voren gedaan want dat gerochel en gepruttel in mijn oor kan ik niet zo waarderen, maar komt er net zo´n enorme rochel boven op het moment dat hij even voor mij langs buigt om zo´n stokje voor tussen de boodschappen te steken te pakken (voor zijn achterbuurvrouw, ik had er al eentje tussen onze boodschappen ingelegd). IK KON HEM GEWOON DAT SNOT WEER IN HOREN SLIKKEN

8 likes

Ja niet te doen?! Maar deze man spuugt de inhoud dus ook gewoon uit. Waar andere mensen bij zitten in de wachtkamer.

Heb net al staan kokhalzen hier.

Bizar dat een ziekenhuis dat zomaar beslist. Heel naar voor je moeder, weten jullie wel al een vervangende datum?

Had je het nog geprobeerd met een natte handdoek? Was wel benieuwd of dat werkte :stuck_out_tongue:

Oké, goed, ik zal gaan, maar het wordt dan een halve dag. Ik zal jullie waarschijnlijk nog wel dankbaar zijn…

In een later stadium is het mogelijk om vanuit huis te werken/schrijven, maar nu nog niet echt.

1 like

uuuuuuughhh ik krijg er gewoon kippenvel van :weary:

Haha ja had ik wel geprobeerd. Ik kreeg een poosje minder schokken, dus het werkte wel. Maar ik vind het toch wat onhandig en lelijk :stuck_out_tongue:

Nu ik er langer over nadenk deed m’n moeder vroeger ook wel eens natte handdoeken op de verwarming :thinking:

Ik heb net een afspraak gemaakt bij de dierenarts omdat een van mijn konijnen een traanoogje lijkt te hebben. Ik ben nu wel bang dat het eigenlijk niks is en we voor niks daarheen gaan, haha. Maar goed, ik ben er liever op tijd bij als het wel iets is en wellicht krijgen we gewoon een oogzalfje mee waarmee het snel verholpen is.

Ah nee joh, een dierenarts heeft liever dat je voor niks komt dan dat het te laat is! Ben laatst ook voor Jan lul naar de dierenarts gegaan en toen zei ze dat ook, we hoefden uiteindelijk het consult ook niet te betalen omdat ze na 5 seconden al zag dat het niks was haha.

2 likes

Was een hoorcollege aan het terugluisteren, wordt de vraag gesteld “ben je een satisfyer of een maximizer?”. Ik heb echt verkeerde associaties met het woord satisfyer door dit forum :smirk:

25 likes

@Nescio las net dit en moest aan je denken: https://www.mpi.nl/researchers-reveal-link-between-job-titles-and-gender-equality?fbclid=IwAR3SmGnMRl_lVo84Jakxp6aEFoJDiZYjW9dA1kSrUn3MthqJjsH-X2Jmxqs

1 like

Loool sommige mensen :+1:t2:

15 likes

Ik vind het eigenlijk best lief. :grimacing: Lijkt me ook best een handig boek voor kinderen, waarin uitgelegd wordt dat een hond (of elk ander huisdier) onderdeel is van je gezin en dat die ook een keer dood kan gaan.

5 likes

Daar is toch geen heel boek voor nodig? :joy:

2 likes

Het is bekend dat kinderen goed reageren op verhalen die fantasie met de werkelijkheid verweven toch? Als ze het kunnen koppelen aan een verhaal of een karakter in een boek is het makkelijker te begrijpen.

1 like

Maar wordt het ook echt een kinderboek? Want dan vind ik het inderdaad een ander verhaal.

Zoals het hierboven staat klinkt het alsof ze een soort biografie over haar hond heeft geschreven haha.

3 likes

Pff mijn zusje stuurt een foto van zichzelf als zwarte Piet door in de familie app en ik moet me echt inhouden om niet te reageren. Kroes haar, rode lippen, alles erop en eraan.

2 likes

Mijn baby kreeg gisteren 2 traktaties op het kinderdagverblijf. Maarja, dat mag ze nog niet. Dus ik eet het op :grimacing:.

16 likes

Op een na drukste ochtendspits van het jaar vandaag. Nou, ik heb het gemerkt, 2,5 uur gedaan over een route waar ik normaal iets meer dan een uur over doe in de spits.

Waarom niet reageren? Ik zou iig even mn ongenoegen laten blijken.