Ik had vandaag een afspraak met een docent en pas toen ik op school was, zag ik dat hij had gemaild dat er iets tussen was gekomen Weer anderhalf uur verspild terwijl ik eigenlijk al tijdtekort had vandaag (eigen schuld hoor want ik had gisteren op mijn vrije dag iets meer kunnen doen).
Super slecht geslapen en chagerijnig wakker geworden, nu al een uur K3 liedjes aan het luisteren omdat me dat iets beter laat voelen
Omdat ik vind dat mijn familie heel erg veroordelend is met alles en daar stoor ik mij best erg aan, dus wil ik niet dat ook doen. Maar in dit geval moet ik daarvoor dus echt even op mn tong bijten…
Ik heb dezelfde als @HvO gevonden. Deze dus:
Bij de Dille & Kamille hebben ze wel die van keramiek. Maar die waren dus hier niet meer op voorraad.
Deze:
https://www.dille-kamille.nl/nl/woonaccessoires/radiator-luchtbevochtiger-keramiek-6030.html
Oh en een bonusfoto van de Action:
Hoezo verkopen ze dit bij de Action? En waarom staat het naast de huishoudelijke spullen?
Zojuist een pakketje binnen gekregen met jeans en een maat 38 was te grooot OMG Ik kom van maat 42 dus heel blij en trots!!
Ja zo’n bakje is sowieso handiger. Een handdoek moet je ook steeds opnieuw nat maken. Echt irritant, onze luchtvochtigheid is ook heel laag nu de kachel weer aan staat. Inderdaad die schokken de hele tijd, maar mn huid word er ook zo droog van dat die de hele tijd jeukt (vooral mn benen)
Gatver ik heb echt een zwaar depressief en angstig gevoel, al vier dagen. Hoop dat het met m’n ongesteldheid samenhangt en snel weer oprot
Ik heb gisteren de nieuwe vriendin van een goede vriend ontmoet en ik vond haar eigenlijk helemaal niet leuk en ik vind ze ook niet goed bij elkaar passen. Ik heb dit nooit zo gevoeld. Nu wil hij natuurlijk straks van me weten wat ik van haar vond dus ik probeer nu heel erg iets aardigs te verzinnen
Ja vreemd he! Maar vloei ed spullen vallen niet onder de tabakswet! Vandaar dat het bijvoorbeeld zo goedkoop kan en er ook nog hulzen met mentholballetjes bestaan terwijl dat in tabak verboden is.
Bron: Verkoper van Mascotte die langs mn oude werk kwam waar we t verkochten
Ze lijkt me wel aardig. Punt.
Ik zit te denken he, ik heb altijd keuzestress in restaurants. Misschien moet ik een restaurant openen waarbij je kunt zien hoe elk gerechtje eruit ziet. Het liefst real life. Waarom bestaat dit nog niet?
Zou er niet een manier zijn om gerechtjes wat langer te conserveren zodat het wel het aanblik waard blijft misschien meerdere dagen?
In japan hebben ze in sommige restaurants van die perfect opgemaakte borden in de vitrine en dat is dan gewoon van plastic maar het lijkt net echt.
Soms zoek ik het restaurant wel eens op op insta daar staan vaak ook fotos van gerechten
ugh ik volg een honoursprogramma op mijn school waardoor ik op de IC of SEH mijn afstudeerstage zou lopen, iedereen heeft zo’n plek gekregen behalve ik en ik kan hier echt wel op janken (ik zoek nu zelf verder maar dat mag niet eens van school maar ik wacht echt al 4 jaar op deze plek en dit is de enige reden waarom ik deze kakschool heb gekozen dus nu wil ik het ook).
Mijn haar is veranderd van een mooie bos glad, glanzend gezond haar naar een broze bos dor stro vol klitten. Kan natuurlijk 101 en 1 oorzaken hebben maar de kapper vroeg of ik medicijnen was gaan slikken dus dacht dat het misschien daar door zou kunnen komen. Bedenk me nu dat het ook door de Quetiapine kan komen die ik er bij slik. Of iets heel anders natuurlijk.
Er bestaan wel al augmented-reality-menukaarten, waarmee je het gerecht kan zien. En natuurlijk die gekke Japanse dingen van kunststof (o die noemde @Prettyprettyprincess al zie ik nu) .
Ja dat heeft een restaurant in de Martkthal ook, vind dat er altijd zoooo onsmakelijk uit zien. Ik kijk altijd op instagram, daar zie je vaak de meeste of iig populaire gerechten wel voorbij komen.
Niet perfect maar ik vind het voor nu goed genoeg. Er moet eigenlijk nog een laag over heen maar ach gordijnen zijn toch altijd dicht in deze kamer straks dus je ziet dat toch niet.
Ik zou die 2e laag wel doen nu de boel nog leeg is, voor als je je er op den duur toch aan gaat ergeren. En is ook gewoon mooier ws.