Wat je even kwijt wilt #12

Dit is al de tweede dag op rij dat ik op mijn werk zit en een tandpastavlek op mijn kleding ontdek. Sinds wanneer ben ik zo’n kwijler?

5 likes

Weet iemand in welke fysieke winkel je van die radiator bakjes kunt kopen waar je water in kunt doen? Ik las dat ze dat bij de Dille & Kamille verkopen, maar in mijn stad zijn die uitverkocht :disappointed:

Ja ik heb ze ook van de Action! Maar wel een ander model, meer zo klassiek/keramiek.

Wel twee jaar geleden gekocht trouwens.

1 like

@HvO en @Briseis dankje! Ga ik daar na m’n dienst even langs. Nog drie kwartier en dan ben ik vrij :tada:

5 likes

Ik ben gister rond 21:30 in bed gaan liggen en ik sliep ongeveer om 22:00 :heart_eyes: normaal slaap ik nooit voor 0:00 dus dit is echt een hele verbetering. Echt heerlijk om zo “vroeg” te slapen, voel me ook een stuk uitgeruster :heart:

12 likes

Oeh maak je een foto als je ze vindt? Ben ook op zoek maar meer inderdaad van die klassieke witte ipv die HvO hierboven postte.

1 like

Ik zou vandaag graag een steen willen zijn. Vanochtend bericht gehad dat een collega is overleden, zat er aan te komen. Ergste vind ik het dealen met al die emoties van anderen vandaag. Wil hier gewoon niet zijn. Waarom ben ik zon emotie spons?!

He wat naar. Sterkte!

1 like

Ah wat fijn! Dit is ook mijn doel, maar voorlopig ga ik al jaren niet voor 12en slapen behalve als ik ziek/helemaal uitgeput ben :slightly_smiling_face:

1 like

Goedemorgen, het is 29 november en ik ben wakker geworden van muggengezoem in mijn oor :thumbsup:

3 likes

Heel veel sterkte <3

1 like
  • ik moet ongesteld worden
  • ik heb last van de donkere dagen, kan echt niet uit bed komen
  • ben chagrijnig/moe
  • heb vandaag een deadline en ben bang dat het misgaat en mn baas reageert niet echt
  • heb zo een afspraak waar ik geen zin in heb

Oke dit was mijn klaagzang, nu aan de slag.

1 like

Ja, zal ik doen! Ik wil het liefst ook van die keramiek dingen, maar als die er niet zijn koop ik die andere. Ik word echt helemaal knetter (haha) van die schokken steeds.

jeetje, heel veel sterkte!

1 like

M’n vader vroeg of hij weer eens op bezoek kon komen en om de lieve vrede te bewaren heb ik ja gezegd, maar ik heb er echt geen zin in. Hij komt vanavond bij me eten en ik ga lekker iets vegetarisch maken. Mijn huis, mijn regels.

Ik zou vandaag de hele dag naar de bieb gaan om een begin te maken aan mijn scriptieonderzoek. Maar ik ga veel liever thuis rondhangen en een beetje opruimen, boodschappen doen… dat is lang geleden dat daar tijd voor was. Ik weet ook nog niet echt hoe en waar ik moet beginnen in de bieb.

Het is vandaag wel de laatste dag van mijn gratis studenten-ov. Verder zal ik in december minder/weinig tijd hebben voor bieb-bezoekjes.

Gekke vraag, maar wat zouden jullie doen? Het is anderhalf uur reizen (enkeltje…) :sleepy:

Ik zou naar de bieb gaan want als je niet weet waar je moet beginnen weet je dat over 4 weken nog niet. Als je dat begin gemaakt hebt vandaag kun je meteen weer verder, anders blijf je er maar tegenaan hikken

1 like

Anderhalf uur reizen is idd wel lang als je nog andere dingen wilt doen. Kan je thuis ook een beetje werken aan je scriptieonderzoek? Zet zelf als ik geen colleges heb een vpn-verbinding op met de uni. Scheelt mij reistijd (moet zelf een uurtje reizen en de bieb zit meestal vrij vol als ik op een beetje een schappelijke tijd vertrek). Als je hulp kan krijgen op de uni met het beginnetje zou ik wel naar de bieb gaan zodat je niet vast komt te zitten.

Ik slik het nu een jaar of 2 maar merk eigenlijk geen verschil… waar heb je precies last van?

Ooooh mijn God ik zit in de wachtkamer bij de dokter en er zit ZO’N GORE MAN NAAST ME. Zo’n oud mannetje dat keihard zit te hoesten en rochelen en nu serieus de inhoud van zijn holtes in een zakdoekje uitspuugt (!). En ik zit hier omdat ik zwanger en misselijk en niet lekker ben gadverdegadver

Edit: ik ben weggegaan uit de wachtkamer en sta nu in de gang te wachten. Trek dit ranzige gedrag écht niet.

5 likes