Wat je even kwijt wilt #12

Ik weet niet wat er aan de hand is, en dat hoef je ook niet te zeggen.

Maar als je met werk met dingen in de knoop komt, besef dat je dan ook met een bedrijfsarts kan praten. Ook als je niet ziek gemeld bent, maar tegen dingen aanloopt, is het misschien fijn om er met een bedrijfsarts over te spreken? Als je niet ziek gemeld bent, komt er geen terugkoppeling naar je werkgever (dat mag namelijk niet meer ivm de privacy), maar misschien kan je ermee geholpen worden.

2 likes

Dankjewel.
Ik kan het wel op werk bespreken gelukkig. Het probleem zit hem ook niet in/op het werk.
Ik wil alleen eerst dit zelf regelen voordat ik bij mensen paniek schep en daarna nog van iedereen vragen krijg, want dat maakt t alleen maar erger voor mij.

Ja sorry het is heel vaag

1 like

@Lentex ahh ik vind het echt vervelend voor je dat je last hebt van paniek. Ik denk aan je! Je hebt niet veel aan dit berichtje maar ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt.

1 like

Ik heb net al mijn whatsapp gesprekken en heel veel nummers uit mijn telefoon verwijderd en ik ga ook nog mijn facebook op inactief stellen. Voelt echt goed, soort van declutteren in m’n hoofd :relaxed:

5 likes

Ik heb een soa zelftest besteld en ik voel me mega volwassen.

3 likes

@Lentex :heart: X 1000000

1 like

Ja, maar het is geen buikgriep. Denk gewoon n griepje!

Ah wat vervelend. Ziekenhuis is altijd stressvol ook. Sterkte!

1 like

Ging anderhalf uur geleden slapen en heb nu besloten dat ik absoluut ooit in mijn leven de intro van Gold on the Ceiling van The Black Keys moet kunnen spelen
Brein pls laat me met rust

3 likes

Sick! Nu nog ergens een gitaar vandaan trekken, geloof dat mn zusje nog wel een elektrische heeft staan
Speel jij momenteel veel?

1 like

Ik besefte net plotseling dat wanneer ik liggend op bed mijn telefoon gebruik om te lezen/scrollen ik echt de meest belachelijke pose ooit aanneem, met mijn rechterarm (ik ben rechts) die op mijn voorhoofd leunt en mijn wijsvinger die dan als een scrollantenne uit mijn voorhoofd steekt, en nu heb ik een kleine crisis omdat ik mezelf steeds uitlach en het een beetje zielig voor mijn vriend vind dat hij me steeds zo moet zien, maar ik comfort ook erg waardeer.

14 likes

Goedzo!

Wil ik ook nog steeds doen, maar ben super bang dat ik dan ineens hoor dat ik Aids heb. Maar ik ben altijd zo ontzettend vermoeid, moet het eigenlijk toch eens laten testen want dat kan toch niet normaal zijn?

Lig met buikpijn wakker want hopelijk hoor ik morgen of ik aangenomrn word voor nieuw werk. Kan ook de friet van gisteren zijn, of een combi van beide

3 likes

Ik ben om 12 weggegaan van een borrel met vriendinnen omdat ik ‘naar bed ging’
En ondertussen zit ik nu ruim 2 uur later gewoon lekker met mezelf en een dekentje en een drankje op de bank TLC te kijken.
Kan zo genieten van tijd met mezelf, hoe gezellig dingen met andere mensen ook zijn

22 likes

Ik heb een lange dag voor me (werken, vergadering,school en feestje) waarom ben ik nu al wakker??

Inmiddels nog steeds wakker vanaf 3uur. Ik moet nu opstaan :neutral_face:

Ah zo vervelend. Dat heb ik dan weer niet, maar voel wel een beetje klam aan en gewoon echt mega heet

Aan mijn reactie heb je niets meer haha, maar was dit toevallig in Den Haag?

Ik weet niet waarom, maar: :heart:. En jouw shinemoment komt vast nog! :slight_smile:

@ariel ik hoop dat jullie er samen nog uit kunnen komen! Wat een bizarre situatie zeg.

1 like

Ah jammer, wel echt tof dat je dat kunt! Nee ik heb echt nul skills hahaha maar ik wil alleen dit stukje kunnen dus kan de rest van mn leven oefenen

1 like