Wat je even kwijt wilt #12

Ik heb zo’n hoofdpijn maar kan nog niet gaan slapen want m’n beddengoed zit nog in de droger :weary:

Nou eerder zegt ie dat de film is gebaseerd op “danish folklore” dus ik vrees van niet

Na een periode van geen kappersbezoeken en maar gewoon alles laten (uit-)groeien ben ik er altijd van de een op de andere dag helemaal klaar mee dus heb weer een afspraak gemaakt en heb er zelfs zin in :eek:

1 like

IK VOND HET PRIMA HOOR

1 like

Net twee kaartjes gemaakt voor de dierenarts om ze te bedanken voor de goede zorgen van de afgelopen jaren.
Zonder hen was ze nooit bijna 11 geworden :smile:

25 likes

Wat een leeftijd zeg! Wauw. Heel attent die kaartjes. Hoe voel je jezelf nu?

Edit: huhhh…Die laatste zin klinkt heel onaardig of sarcastisch maar zo is ie helemaal niet bedoeld :confused:

Ja ze is echt oud geworden!
Ja wel oke. Mis haar wel onwijs op bepaalde momenten. Normaal kwam ze altijd aan gehupst als ik wakker werd of als ik thuis kwam. Nu heb ik dat niet meer. Of gewoon even lekker knuffelen met haar en dan mijn neus diep in haar vacht stoppen.

Ik heb de. hele. fucking. dag. gewerkt, op mijn vrije dag :sob::sob:

En mijn vriend was vorige week allemaal geheimzinnig aan het doen omdat ik volgende week jarig ben, had oa wat sieraadjes op mijn lijstje staan, krijg ik vanochtend zo’n melding van de post NL app dat er post onderweg is, heb ik zonder na te denken op die melding geklikt en de post bekeken, nu weet ik dat er iets in de brievenbus lag met de naam van een van de webshops van die sieraadjes als afzender nooo dus nu denk ik dat ik al weet wat ik krijg :sob::sob: Hoop dat mijn vriend creatief is geweest en dat het iets anders is en ik alsnog verrast wordt, echt kut dit. Hij appte heel lief een half uurtje daarna dat ik vandaag niet in de brievenbus mocht kijken ook (wat ik dus uiteraard ook niet gedaan heb). Stom van me dit.

1 like

Ahh ja dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook zo gek. Juist na zo lang joh, het oude beestje.

1 like

ah wat jammer, kan je niet kijken of er voor die dag een social deal is? en dat je die andere bon voor een andere keer gebruikt?

Ik heb laatst Myfitnesspal weer geïnstalleerd en mbv mijn vriend een doel gesteld en dat doel net voor de tweede keer deze week gehaald :ok_hand:t3:

5 likes

George kwam idd in een doos. En de dhl bezorger belde niet eens aan omdat hij al weet dat ik akressief voor de deur sta te wacht3n als hij weer eens een half uur te laat kom.

Fun fact ik had deze envelop ook op mn werk mee kunnen nemen maar was ik vergeten en had al gemaild hahaha.

3 likes

Pfff, wat zet je in een berichtje als je een kamer zoekt? Ik weet echt niet waarmee ik er nou uit zou springen.

Ik ben echt veel te onzeker over werk, ik heb echt het gevoel alsof ik het helemaal niet goed doe. En collega’s kijken me soms aan van wat doe jij nou, maar zeggen niks. En vandaag zei iemand dat ik anders deed. Ja is ook want ik heb dikke paniek en nu voel ik me daar weer kut over, want ik moet het wel goed doen op mijn werk.
En morgen moet ik dus eerder weg en dat kon ik pas vandaag laten weten, dus moet dat morgen nog geregeld worden en voel ik me daar weer schuldig over. Want over 2 weken heb ik weer een controle, waarbij ik moet vervangen worden.

Ik ben bang. Ik wil deze angst niet meer, want zo gaat niks meer lekker

1 like

En ik wil helemaal niet zeuren op mijn werk, maar als ik me kut voel gaat dat vanzelf. Misschien moet ik me in de pauze maar inhouden ofzo.

En sorry voor mijn spam. Maar verder weet niemand van iets, want als er niks aan de hand is wil ik geen onrust veroorzaken.,

Maar lieve @Lentex, als je eerlijk bent naar jezelf, dit is toch geen houdbare situatie? Ik denk echt dat je iemand zult moeten inlichten want anders kan ik je op een briefje geven dat je straks helemaal niet meer kunt werken :disappointed_relieved:

Ik heb dat de 3e tot 6e dag, ik ben dan helemaal nat van het zweet, heb jij dat ook?

<3 <3

1 like

Ik wil hier nu geen details plaatsen, maar als er morgen niks aan de hand is dan kan ik gewoon blijven werken. Ik ben deze week alleen gestressr en voel me daarom gewoon kut en daardoor is het zo. Ik heb een van mijn leidinggevende gebeld vandaag, dus die weet het en bespreek het morgen nog even met een andere dat ik eerder weg moet en.
Ik kan het niet uitleggen. Sorry.
Lief dat je reageert. <3

Mocht je ooit in Duitsland zijn, daar verkopen ze echt zoveel smaken! Ik koop vaak de kleine flesjes en heb er zeker 10 thuis staan.