Wat je even kwijt wilt #12

Er is ook een online slijter die et verkoopt en anders even zoeken naar iemand met een sligropasje?

4 likes

Pistache is mijn favoriet! Zeker icm witte chocolade :heart_eyes:

1 like

Ik zweer dat ik dit soort flessen bij mijn Turkse supermarkt heb zien staan, maar ik heb er nooit op gelet. Toch maar eens langs lopen de volgende keer ;p

1 like

Nou, 1x borstelen en het is eruit :expressionless:
Leuk voor een avondje maar verder ook niet

Mehh ook stom

Onzekerheid?

1 like

Ja uiteraard is het onzekerheid. Ik bedoel eigenlijk meer specifiek gericht op onzekerheid over mijn eigen sociale leven en hoe dat overkomt op anderen. Heeft ook echt raakvlakken met het probleem van social media, waarin alleen de leuke dingen gedeeld (moeten) worden.

Ik dacht ik ga naar bed yolo. Maar was even vergeten dat George komt
 ulgh als hij gewoon had geappt dan was ik hem bij de trein gaan ophalen.

4 likes

Eh George is de kat. Wordt dus eerder een post-it. Maar George kan er niks aan doen

2 likes

Haaaahahaha even met de trein ophalen

1 like

Ik heb schema therapie gehad en het doet mij een beeje denken aan het schema ‘erkenning zoeken’.

1 like

Thanks daar ga ik eens eerder naar kijken

1 like

Nooo. Hele onethische vraag: geen keukenpapier in huis? (Ja ik herken dit en ja dit doe ik wel eens maar alleen als ik weet dat er geen visite komt)

Ik heb net een flink hete peper gesneden. Toen ik net gedachteloos aan m’n neus kriebelde stond vervolgens mijn ene neusgat een kwartier in de fik terwijl ik mijn handen meerdere keren had gewassen.

Nu wil ik eigenlijk mijn lenzen uitdoen maar na dat neusincident durf ik niet meer :anguished:

2 likes

Uwlch k ben jaloers op mensen die dicht bij me staan zoals vriend, broer

Het lijkt net of iedereen t beter doet dan ik en ik kan gewoon niet blij zijn voor anderen. Waarom ben ik zon fucking schijtwijf. Echt gatverdamme

Ik heb sinds vorige week zondag geen snoepjes/koekjes/snacks e.d. meer gehad en ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooo’n lekkere trek nu. Echt vreselijk.

1 like

Drink een groot glas water en probeer vroeg te gaan slapen. Ik hoop dat je t volhoudt

1 like

Dankje! Ga ook niets eten hoor, maar moet wel op m’n handen zitten bijna:p.

1 like

Ik zocht goeie horrorfilms met kerstthema tegen, kom ik deze bullshit tegen (los van het feit dat Sint geen goeie film is en helemaal niet over kerst gaat)

Hoe moeilijk is het verschil tussen Nederland en Denemarken en hoe gebruik je Dutch en Danish door elkaar huhhhhh

12 likes

Ik heb voor het eerst in een laaaaange tijd weer tandenstokers gebruikt en het bloedde zo erg dat ik verbaasd ben dat ik ĂŒberhaupt nog tanden over heb.

3 likes