@HvO @monkeyslut @Prettyprettyprincess
Ja, maar zou je dit dan groen of blauw noemen? Ik weet niet waar petrol onder valt. Mijn schoonouders vinden het groen, ik vind het meer blauw. Of zou dit ook zo’n jurkjes-dilemma zijn?
Vandaag heeft een vriendin te horen gekregen dat haar moeder kanker heeft. Nu wil ik een kaartje sturen, maar weet niet goed wat ik erop moet zetten. En kan ik het beter sturen naar m’n vriendin of haar moeder?
Ik heb het 2,5 jaar geslikt en geen bijzonderheden aan mijn haar gemerkt in die tijd. Maar bijwerkingen kunnen per persoon verschillend zijn natuurlijk. Staat er iets over in de bijsluiter?
Ik zou denk ik naar allebei een kaartje sturen
Petrol valt onder blauw
Thnx, dan kan ik mijn gelijk gaan halen bij mijn schoonouders :-p
<3
Maakt echt niet uit wat erop staat. Het feit dat je aan ze denkt door middel van een kaartje is zo fijn, daar gaat het om.
Alles wat je erop zet is goed <3
Naar beiden zou ik doen! Mijn moeder kreeg heel veel kaartjes tijdens haar chemokuur en gewoon een kaartje met: “ik denk aan je” deed haar enorm goed. Gaf echt positieve energie.
Dit!
Hopelijk ga je lekker serie kijken, anders kom je hier afleiding zoeken oké? Sterkte morgen alvast!
Lief, doe ik!
Omg ik haat virtuele chatbots van sites!!
Ik wou dus in contact komen met iemand van UPS. Iemand is zogezegd met mijn pakketje aan de deur geweest om 16u46 maar ik was gewoon thuis en ik heb geen bel gehoord en er ligt geen brief in de brievenbus dat ze zijn langsgeweest.
Nu is het afgeleverd aan een access point 1 uur wandelen van mijn kot, en hier betaal ik dan 6 euro voor???
Anyway die chatbot bood me dan aan om in contact te komen met livechat en ja dat wou ik.
Ik heb serieus 3x mijn naam en emailadres moeten geven en nog steeds zei hij dat m’n emailadres invalid was. Toen heb ik die bot dus verschillende keren voor idioot uitgescholden. Toen hij de 4de x m’n naam vroeg heb ik ‘Misses FuckYou’ doorgegeven, en natuurlijk werd ik toen doorverbonden met iemand van de livechat Heb me maar meteen geëxcuseerd.
Anyway die kon me ook niet verder helpen, ik moet naar een Belgisch nr bellen want België heeft natuurlijk geen chat.
Ik ga zo uit eten met collega’s, maar heb er eigenlijk totaal geen zin in. Zijn prima collega’s hoor, maar heb er buiten het werk gewoon niet veel mee. Is toch altijd een beetje ongemakkelijk omdat je weinig onderwerpen hebt om over te praten…
Huh George was iets vergeten mee te sturen met een pakketje laatst. Maar het is maar een envelop nu komt dhl straks die envelop geven… hoe heeft George die envelop ingepakt joh haha
Ik wilde groenekoolschotel maken maar de supermarkt en groenteboer hadden geen groene kool. Dus ik witte kool gekocht, schotel in elkaar geflanst, ben ik de ui en kruiden vergeten toe te voegen. Nu eet ik witte kool met gesmolten kaas en aardappelpuree, beetje smakeloos maarja, een mens moet eten he.
Omg gezellig!
Ik heb tijdelijke haarverf gekocht met glitters.
Raad eens wat ik zometeen ga uittesten
After foto plaatsen !!
Maar echt! Die pannekoekengeur is echt bizar. M’n moeder vindt het lekker ullghhh
M’n beste vriendin heeft haar appartement opgezegd en mij aangedragen als nieuwe huurder. Ik hoop zozozozo dat ik morgen gebeld word en zsm het contract kan tekenen. Krijg ineens vette paniek dat het allemaal niet doorgaat ben zo ongeduldig