Of mijn verstandkies is aan het kloten of mijn kaak is overbelast. Hoe dan ook, het doet zeer en is irritant.
Iemand een idee wat voor artikel / onderwerp dit zou zijn?
Is er ook contact met andere mensen bij je baan? Want dan is het niet zo handig om met buikgriep te werken toch
Wacht, ik dacht gelezen te hebben dat jij buikgriep had maar nu ga ik twijfelen dus sorry als dat helemaal niet klopt
Ik wilde een groene kool schotel maken vanavond, maar ze hadden geen groene kool meer dus ik heb nu witte meegenomen, maar zou dat echt heel anders zijn? Qua structuur is het sowieso anders, maar qua smaak weet ik het niet?
Hele dag al zoān paniekgevoel stressbuikpijn van iets. Ben ik vanmiddag bij de huisarts geweest en moet ik morgen een extra ziekenhuiscontrole. Niks aan de hand waarschijnlijk, niemand in paniek. Behalve ikā¦
Je kan FFers meeten in Brugge natuurlijk!
Ik wil wel een lijstje voor je maken als ik wat tijd heb.
@mikselke was er onlangs ook, misschien heeft zij nog wat hotspots of aanraders?
Ah begrijpelijk wel, vervelend! Kun je niet even een serie gaan kijken of andere afleiding zoeken? Hopelijk voel je je snel beter
Knuffel voor jou <3 Snap heel goed dat je paniek voelt hoor, helemaal gezien jouw (medische) verleden! Wel fijn dat je zo snel terecht kunt, dan heb je hopelijk ook snel antwoord op je klachten (en valt het hopelijk mee)
@Woodkid @SpeedOfSound
Lief. Ja ga straks eerst naar de fysio en vanavond met mn zusje serie kijken hopelijk. Anders alleen.
Mijn ratje is vorige week overleden en ik heb gisteravond heel therapeutisch in mijn eentje de kooi en haar spullen opgeruimd/weggegooid en lekker gejankt.
Ik zie een jurkā¦
Het is geloof ik petrol blauw
Ik ging net uit mān werk langs de Albert Heijn, was ik mān portemonnee vergeten. Ik had zoān zin in lekker eten en drinken, maar ik vind het zo koud en ik ben moe, echt geen zin om weer heen te gaan. Stom dit
Ik ga zo bijkletsen met @Oprah. Dus ik dacht doe eens wat leuks aan voor de gelegenheid. Eindstand na 15 min: zwarte broek, zwart truitje en bruine laarzen. Zover mijn poging tot een leuke outfit voor deze week.
Waarschijnlijk hebben ze een aantal vaste plekken voor social deal/Groupon dus ik denk niet dat je met die bon terecht kan als je normaal reserveert. Is de volgende dag geen optie?
Heeft wel met zelfvertrouwen, zelfverzekerdheid en zelfbeeld te maken. Je veel aantrekken wat anderen (mogelijk) van je vinden. Als je zoekt op sociale angst kun je wel wat vinden (https://www.depsycholoog.nl/sociale-angst/ bijvoorbeeld en https://adfstichting.nl/over-angst-en-dwang/angst-en-fobie/socialeangst/) Zeg niet dat jij dat meteen hebt, maar je kunt er dingen in lezen die herkenbaar zijn.
Vaak reserveren restaurants een aantal plekken per avond voor mensen die via social deal komen, zodat de rest dan volwaardig betalend is en ze toch nog genoeg omzet draaien. Dus er is nog wel plek, proberen kan altijd zou ik denken
Edit: net even te laat haha
Ohja laatst op het werk deed iets het niet. En toen gingen we het resetten en toen op het eind verscheen er in elk schermpje FF. Dus @Nescio zou je ons systeem niet meer willen hacken aub.
Er is een AD-topic, misschien heeft daar iemand een antwoord op je vraag!