Haha omg een vriend van me had een Instagram story doorgestuurd naar me en toen antwoordde ik per ongeluk daarop ipv op die vriend
Nee gelukkig antwoordde ik enkel met “”
@HvO omg wow echt? Daar is het nu helaas te laat voor, want die jongen heeft geantwoord hahaha
Gatver t-mobile en tele2 gaan samenwerken en ze hebben nu allemaal van die kinderachtige passief agressieve advertenties. ‘KPN en VodafoneZiggo, snel hé!’ ‘Klanten van KPN en VodafoneZiggo, overstappen staat vrij!’. En ze beloven meer concurrentie. Hier heb ik zo geen trek in😅
Ga dalijk op excursie naar m’n verbouwde Appie en naar de toko, zin in
Ik voel me toch slechter dan ik dacht. Ik heb nog 3 uur om op te knappen want dan moet ik werken tot vanavond
Welke docu is dit?
Het is geloof ik wel een meerdelige serie. Maar goed evwn over die kleinzoon ik zag hem als eerst he!
Ik had super veel stress om een presentatie (over een essay) en het lukte gister voor geen meter met voorbereiden. Dus ik heb me ziek gemeld vanmorgen. Mailt de docent of ik alsnog dan even de presentatie kon sturen, zodat hij kon kijken of ik een vervangende opdracht moet doen of volgende week de presentatie kan doen.
Natuurlijk had ik geen woord op papier staan en heb ik nu met hartkloppingen snel en presentatie in elkaar geflanst die nergens op slaat. Pffffffffffff
Niet mijn smaak, veel plezier ermee
Huurtoeslag aangevraagd , ben benieuwd wanneer ik het daadwerkelijk krijg.
Ik heb zo een interview met een vrouw die oesterzwammen kweekt vanuit koffiedik. Thema is duurzaamheid. Hebben jullie tips voor vragen of een invalshoek? Ik ga uiteraard vragen hoe ze het bedrijfje is begonnen en wat het doel is en bla bla maar ik heb het idee dat ik nog wat dieper kan en mijn redactiegroep reageert niet…
Ah wat lief!
En wat is precies het doel van het interview?
Heb de afgelopen weken veel interviews over duurzaamheid en de energie transitie gehouden maar weet niet of je dat zou kunnen linken aan oesterzwammen en koffiedik.
Wat is de tandarts toch een surrealistische situatie. Ik kwam binnen en binnen een minuut had ik een naald in m’n mond. Dan is ze 45 min bezig met iets waar ik geen idee van heb. Omdat het m’n bovenste achterste kies betrof word je helemaal achterover gegooid in die stoel, voorbij de 180 graden. Je kan de hele tijd niks zeggen en ligt maar een beetje te staren terwijl er ik weet niet wat allemaal gebeurt in je mond. Ik had het ijskoud en was gespannen dus ik lag te rillen als een gek. Je hebt de helft van de tijd de boezem van de tandarts op je voorhoofd. En na 45 min is ze ineens klaar. ‘zo we zijn klaar, ik zie je in het nieuwe jaar weer, fijne dag!’. En dan heb je nog 4 uur verdoving in je gezicht waardoor je je neus niet op kan trekken en je reuk verstoord is. Ik ruik alleen maar pis overal.
Ik liep erna de Jumbo in maar ik was echt helemaal van m’n a propos. Alsof ik heel erg dronken was of net wakker. En ik voel me alsof ik drie uur gesport heb.
Hahahhahah sorry ik vind dit heel grappig. Ik was onduidelijk. Ik weet wel wat ze gingen doen (twee gaatjes vullen) maar geen idee hoe of wat. Ze stoppen van alles in je mond () maar je kan zelf totaal niet zien wat er gebeurt.
Een kies trekken had ik wel gemerkt hahah
Tsja het doel moet ik nog uitvogelen. Het is voor school en komt online op een platform van eerstejaars studenten. Deze mevrouw doet dit vanuit blauwe/circulaire economie.
Haha nee! Ik was onduidelijk het was dus twee gaatjes vullen, dat wist ik wel.
Ohja nee mijne zegt niks. Maar dat maakt het eigenlijk allemaal nog raarder.
Vroeger was m’n tandarts de moeder van een meisje uit m’n klas dus die wilde altijd van alles weten. Die bleef maar vragen stellen. En geen ja of nee-vragen…
Over de tandarts gesproken; bij mijn tandarts hing er een tv scherm boven de stoel, en er stond gewoon altijd iets van Tom & Jerry op, een cartoon dus, hahahah vroeg me echt altijd af of dat gewoon random was, of dat die vent mij nog steeds als 4-jarige zag, ook al ging ik richting de 30 :’)
Had zo graag aan andere patiënten willen vragen wat er bij hun tijdens de afspraak op de tv was :’)
ah ik vind het echt kut voor je, maar like voor de herkenbaarheid. Mijn tandarts en de tandartsassistente zijn ook nog man en vrouw, wat ik altijd ook voor een super aparte vibe vind zorgen haha. En dan zo over je mondsituatie overleggen terwijl jij alleen maar zo ligt ?!?!