Hopelijk heb je beetje geslapen. Hoe gaat het nu? Succes!
Nou ja, het zit iets ingewikkelder helaas⊠voel me iets beter. Wel verhoging en voel me gammel en misselijk maar ik ga wel gewoon. Moet in de middag pas werken. @GroenTakje vaak wakker, maar dat kwam ook door mijn baby
Ik zit in een trein die 7.53 zou vertrekken maar we staan nog steeds stil? Het is al 14 minuten later en er wordt ook niks omgeroepen. Ik ben zo geërgerd
Je klinkt als een bikkel! Zorg vanochtend en de rest van de dag goed voor jezelf
Ik heb net gedroomd dat ik de eerste etappe van de tour de france heb gefietst. Ik lag op kop, maar wilde even langs mijn zusje rijden om mijn baby, die daar sliep, een kusje te geven. Nouja, dat gedaan en weer op de fiets gestapt, rij ik verdomme de verkeerde kant op . Ben uiteindelijk als 22e gefinisht.
Ja en DAAROM hebben we te weinig vrouwen aan de top. Altijd maar weer die babyâs kusjes geven.
Herkenbaar. Maar het is allemaal vast in orde!
Ik heb me net ziekgemeld voor een slaapdienst vanavond want ik hoest 's nachts de longen uit mijn lijf maar ik voel me zo schuldig nu want overdag gaat het wel prima. Heb nog met de roostermaker overlegd dat ik morgen eventueel wel een dagdienst kan draaien (ben anders vrij morgen), maar die wilde ze me nog niet geven tot ik beter ben. Snap ik ook wel, maar ik ben dus overdag niet zo ziek, ik klink alleen nogal vol maar voel me verder prima dus. Meh, ik haat dit.
Dankje, moet de teleurstelling nog even verwerken wel.
@grace Je hebt gelijk, mn kind zoekt het maar uit. Ik ga wielrennen!
Ik droom de laatste tijd zo heftig, heb het gevoel dat ik zelfs in mijn slaap geen rust krijg.
Voorlopig nog niks gehoord, dus ik hoop het maar. Voel me net zoân keeper. Ik kan dertig ballen tegenhouden, maar bij die ene die er tussendoor glipt oeioeioei. Dan ben ik de lul.
In beter nieuws: ik ben vandaag een dagje vrij en ik ga lekker naar de bios.
Ik denk dat hier ook altijd eigenlijk. Vraag me in muziektopics af of mensen echt luisteren wat je post of gewoon zelf liedjes willen delen (die dan weer door bijna niemand beluisterd worden)
Voel me echt even naĂŻeve prinses, maar kijk nu docu âTygo in de GHBâ, over GHB gebruik bij jeugd in bepaald NL dorp. (sowieso, love die kerel), maar wtf, vond het heel heftig om te zien⊠Was gisteravond op NPO dus nog terug te zien voor mensen die ook interesse hebben
Mijn werk is altijd zwaar kut met het uitbetalen van extra klussen dus ik had me voorgenomen niet aan de volgende te beginnen voordat de voorgaande klus was uitbetaald. Die is met het loon maandag meegekomen, gelukkig. Maar de volgende deadline is dus over iets meer dan een week en ik heb nog niks gedaan. Dat wordt lekker stressen omg.
Ik heb gisteren een cadeau gekregen van een vriendin, maar mag het pas 1 december openmaken. Zo moeilijk!! Maar ook echt suuuuperlief, geen idee waar ik het aan te danken hebâŠ
Thanks voor de tip. Dit ga ik zeker terugkijken vanmiddag
Macaron kopje chino met extra amandel siroop. Good morning.
Ik kijk een docu over Annie m.g schmidt maar wauw die vrouw heeft veel goede dingen achter gelaten. O.a een facking knappe kleinzoon hahah
Ja echt bizar hĂš!! Ik vond dat begin met die 3 in onesies ook zo heftig. Hij bijna out maar toch doorgaan
Ik heb het toevallig net ook teruggekeken (kon mân bed niet uitkomen met dit schijtweer) en vond het heel interessant. Vind Tygo het ook leuk doen.
Dat eerste stuk met die studenten vond ik trouwens zo frustrerend om te zien. Ik heb nu al meerdere keren geprobeerd te typen waarom ik dat vind, maar het lukt me niet echt om dat duidelijk te maken. In ieder geval, die zelfoverschatting en het normaliseren van gebruik is volgens mij wat veel speelt onder jonge twintigers, maar ik krijg daar altijd zoân naar gevoel van.
Ik heb zelf ook echt weleens wat dingen geprobeerd, maar ik snap gewoon niet dat jonge, hoogopgeleide mensen bij ghb nog kunnen denken âzal wel meevallen, dat overkomt mij vast nietâ. Ben het dan ook volledig eens met de vergelijking met heroĂŻne.
Ik ben wel benieuwd wat er nog meer komt, want ik vond dit wel duidelijk nog een inleiding.
Ja ik vind Tygo ook heel geschikt hiervoor, ik denk dat hij heel benaderbaar is voor de mensen die in deze docu zitten. Juist omdat hij totaal niet veroordelend lijkt te zijn en zelf ook niet wereldvreemd isâŠ
Maar dat was @Unquestionable zegt inderdaad, dat begin alleen al⊠Best wel heftig om te zien.
Als het goed is komen er nog 4 afleveringen, dus we gaan zien waar dit heen gaat maar ik heb reminder ingesteld voor volgende week