Wat je even kwijt wilt #11

Haha zo random! Was dit al helemaal vergeten. Ben hierdoor terecht gekomen op YouTube met filmpjes van raffish en toen jojo en de Pussycat dolls zo leuk!

1 like

Ik zal voor je zoeken!

2 likes

Dit heb ik ook zo vaak als ik moet bellen! Dan maak ik me helemaal druk en uiteindelijk vraag ik mezelf af waarom omdat het dan zo meevalt. Goed dat je het uiteindelijk toch hebt gedaan!
Ik denk ook dat hoe vaker je zoiets doet, hoe makkelijker het wordt

Ik zit met vier oudere vrouwen in de trein die lekker een dagje weg zijn geweest. Een van hen kreeg net een appje dat ze voorlas: ‘dag lieve schoonzus en nichten, goede reis terug. Ik vond het oergezellig.’
Dus een van die vrouwen: och, wat een schat. Dat vind ik nou zo fijn hè. En als ik ergens mee zit dan ga ik naar Harrold en dan gaat hij daar zo goed mee om. En toen een ander: ja, ik was naar de wc en Harrold ging me zoeken. Hij is zo zorgzaam!

Ik vind het zo cute, hoe ze hier zo gezellig zitten, lekker snoepjes met elkaar delen en babbelen over recepten en familieleden en over de kwaliteiten van Harrold <3 nu gaat het over breien, nel is een sjaal aan het breien voor de vrouw tegenover haar! Met fluffy wol! Twee recht twee averecht.

60 likes

Ik begin maandag met stage (SPANNEND) en kreeg gisteren te horen dat de dresscode vrij netjes is. Nu bestaat mijn kledingkast vooral uit sportief, 90s, comfortabel, oversized of bloot dus ik moet wel even winkelen nu toch? toch???

10 likes

Ja, absoluut

:smirk::smirk:

1 like

Ja heb je wel een punt! Maar ik kom zelf iig ook in aanraking met cliënten gedurende mijn stage dus wil sowieso wel een paar dingen aanschaffen zodat ik iets meer professionele outfits kan samenstellen met de dingen die ik al heb.

1 like

Mijn vriend vroeg of ik mee naar hem ging en dan zouden we naar de kinderboerderij gaan, maar nu zit hij al de hele tijd z’n drone te maken :frowning_face: En ik moet stil zijn want dan kan hij zich concentreren en we gaan pas naar de kinderboerderij als dat ding af is maar het is al bija 5 uur :weary: Voel me net een klein kind die dr zin niet krijgt haha

Oh ik hou van bejaarden in de trein. Ze zijn zo knus

4 likes

De website citethisforme.com doet bij mij niks meer. Werkt het bij anderen nog wel?

Ik heb wel vaker oortjes (apple eardpods) gekocht op Groupon en normaal is de kwaliteit altijd goed. Dus toen mn oortjes laatst kapot gingen heb ik gelijk nieuwe besteld, ze zijn vanmiddag binnengekomen en ze zijn zoo slecht. De kwaliteit van de muziek ks verschrikkelijk, als ik ze draai “hoor” ik gerommel, echt wtf vind ‘t zo irritant
Ik reis elke dag en kan echt niet zonder oortjes dus wil ze eigenlijk ook niet retourneren, maarja deze kut kwaliteit is het geld ook niet waard :mad:

Ik vind mijn werk zo leuk! Ben morgen vrij maar zou eigenlijk best wel willen werken. Maar tegelijkertijd denk ik “hummus doe niet zo debiel” dus ik ga lekker genieten van mn vrije dag :heart:

17 likes

Ik zit voor de derde keer bij de keuring. Héél hard duimen dat hij er nu wel door is, ugh.

1 like

Morgen komt mijn moeder weer terug van een 2-weekse reis naar Canada en NY met haar zus en ondanks dat het snel voorbij ging heb ik haar best wel gemist.
Ik ga haar ophalen op Schiphol en de man van haar zus komt ook en ik heb nu al zoooo’n zin in de PSL die ik morgenochtend ga drinken

8 likes

Ik bederf je pret want de pumkin spice latte is er niet meer

Noooooooooooooo

Edit: wel goed voor mijn portemonnee. Waarom was hij er zo kort?

Niet dus :frowning_face:. M’n garagist zal nog 1 iets proberen en daarna moet ik overwegen een nieuwe te kopen, vrees ik. Pfff, ik heb ondertussen al best wel wat geld uitgegeven om hem te exporteren en opnieuw in te schrijven, wat een zonde. Hij moet er gewoon nog 1 keer door zijn, dan ben ik 2 jaar op m’n gemak en kan ik later kijken voor een nieuwe.

In augustus moest ik mijn vakantie tm mei doorgeven, nu moet ik het al tm oktober aangeven. Hoe kan ik nu al weten wanneer ik vrij wil? :neutral_face:

4 likes

Ik gok omdat Halloween voorbij is. Na 1 november was ie niet meer te verkrijgen

1 like

O jammer zeg. Die Chai Thee Latte leek er super erg op en die was er wel langer dacht ik (of nog steeds)?