Durf het niet te zeggen maar ze hebben nu smaken voor dd kerst
Heb je aanraders? Of iemand anders?
Ik moet echt een paar belangrijke dingen doen maar ben in de youtube twilight zone gezogen en kijk al anderhalf uur videos van Dido, Nelly Furtado en Mel C etc met mn badjas over mn kleren aan. Ok ik ga NU productief zijn.
Iemand in deze trein heeft frietjes
En ik heb honger want ik heb net gesport
De Chai tea latte kan je altijd bestellen! Is ook een van m’n favo’s. Zelf ben ik super blij dat ze nu alle kerstdrankjes weer hebben, gingerbread latte en (vooral!!!) toffee nut latte zijn heel lekker dus als ik jou was zou ik toch nog even gaan kijken
Oooo toffee nut latte klinkt zo goed
White mocca vind je denk ik ook wel lekker als je van psl houd
Ik hoop dat het een trend word. Zo kan ik ook beroemd worden.
Zo het is zo rustig op werk. Dan maar even tinderen.
Goed dat je op de stoep bent blijven lopen!
Ik heb net mijn moeder verteld van de toetsresultaten en ik had verwacht dat ze zou zeggen van ik zei het toch. Maar ze was juist heel begripvol en zei dat ik het niet zomaar op moet geven en dat ze begrijpt dat het nu even lastig is en ook dat er ook wel weer fijnere tijden komen. Ik vond dat zo lief! Mijn ouders zijn geen praters en mijn moeder stond ook niet echt achter mijn keuze toen ik besloot pabo te gaan doen. Ik voel me nu best wel gesteund door ze en dat gevoel heb ik niet zo vaak.
Ik heb die Turkey & Thyme popcorn van de Hema gekocht en ik had wel verwacht dat er zout in zou zitten, maar niet dat er ZO VEEL zout in zou zitten. Proef ook wel smaak, maar ik vind het echt te zout (en ik hou van gewone zoute popcorn)
Wat @August zegt, zoek goed uit wat een normaal salaris is en of je nog andere arbeidsvoorwaarden hebt waar je over kunt onderhandelen. En hoe zit het bijvoorbeeld met overwerken, gebeurt dat (vaak), krijg je dat uitbetaald of tijd voor tijd, heb je een vaste werkplek, vaste werkdagen, vrije middag, kun je thuiswerken? En niet te laag inzetten qua salaris! Succes!
Ik ben zo moe dat ik liever in bed ga liggen dan dat ik zo ga sporten .
Ik heb net via e-mail gereageerd op een contractvoorstel en nu durf ik mijn mail/telefoon niet meer te bekijken. Ik heb het samen met vrienden opgesteld omdat ik zelf te schijterig was om zwaardere eisen te stellen
Awww een vriendin was aan het daten met een collega en ze vond m echt leuk en zij vindt mannen nooit leuk, en nu is het ineens klaar. Echt stom voor dr. Maar nu gaan we zaterdag samen op mannenjacht, zin in.
Ik vond die oefentoetsen op internet juist wel chill. Heb nooit een boek gekocht en in 1x gehaald, dus kan best zonder boek als je bereid bent goed te zoeken en veel te oefenen en je al wat weet.
Dankjewel! Heb gelukkig een close band met mijn werkgever want we zijn maar met zn 3tjes totaal. Dus moet goed komen!
Mijn Indo collega was jarig en heeft pandan cake gemaakt. Zo ziek lekker! Heb nog een stuk mee naar huis genomen en dat roept al de hele tijd naar me.
IK GA NAAR RAMMSTEIN IN DE KUIP
Ben zo gelukkig, kan wel janken
Jeuj ik krijg het hele bedrag voor mijn vaccinaties terug van mijn zorgverzekering Dacht eigenlijk maar een deel.