Wat je even kwijt wilt #11

Ik heb ook theorieles gehad (weet niet of het precies hetzelfde is als wat jij had) en ik heb daar ook veel aan gehad. Ik ben de eerste keer gezakt door alleen uit boekje te leren… tweede keer wel geslaagd en toen heb ik les gehad een paar avonden en daar had ik zoveel aan.

1 like

Ik heb nog niets getekend maar per 1 december ga ik op mezelf wonen :smiley::smiley::smiley::smiley::smiley::smiley::smiley::smiley: (of dit moet een grote grap zijn, zo voelt het nog steeds, onwerkelijk maar zo fijn!!! wel stressvol heb al 101 inrichtingen bedacht en 100 kasboekjes opgemaakt)

79 likes

Er zou een monteur komen tussen 11.30 en 13.30 om een slimme meter te plaatsen, maar hij is er nog steeds niet. Hoe lang zouden jullie wachten met bellen?

Gewoon nu. Hij is al bijna een uur te laat, daaaag

2 likes

Nu bellen, irritaaaant!

1 like

Ik heb gebeld en hij is er over een kwartier…

1 like

De beste van de wereld!
Blanche Dael

2 likes

WOWIEEEE WAT LEUKKK!

Ik heb eeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht geen zin meer in deze week :tired_face:
#slaapgebrek

Edit: misschien ik de ‘Blanche Dael’ van @Oprah eens proberen

1 like

Oke ik heb net een gratis fatsoenlijke auto theorie oefentoets gevonden. Het is me duidelijk geworden dat ik misschien toch maar even een theorie boek moet gaan aanschaffen…

2 likes

Heb je (of iemand die je kent) een abonnement bij de bieb? Daar kan je theorieboeken én oefenexamens lenen!

Oh dat wist ik helemaal niet! Dankje daar ga ik eens naar kijken.

Cool!
Het is mij helaas niet gelukt :frowning_face:
Na 1,5 uur had ik wel 3 kaartjes ergens helemaal achterin, maar dat vond ik te ver weg.
Jammer, maar ja.

1 like

Ik kon mijn theorie boek lenen van de rijschool, heb hem nadat ik mn theorie had gehaald weer ingeleverd.

Ik ben echt opeens zo moe. Mn ogen vallen echt dicht. Lig bijna te slapen op m’n bureau. Pffff nog even volhouden tot 6 uur en dan naar huis fietsen en asap op bed liggen.

Opeens dit lied in m’n hoofd, hoe dan?

14 likes

Is dat die met kattenkak wordt gemaakt?

21 likes

Welke wil je hebben? Ik moet vanavond sowieso bij de H&M zijn, dus dan wil ik wel kijken of ze er nog zijn!

1 like

Ik heb vandaag een telefoontje gepleegd waar ik heel erg tegen op zag omdat het om een terugbetaling gaat maar het viel echt super erg mee. Nooit meer uitstellen dus.

3 likes

:woman_shrugging:t3: