Wow creepy haha. Ik zit niet in de trein dus ik ben het niet.
Gefeliciteerd
Ze hebben dus echt helemaal de pil niet meer bij mijn apotheek. Heb nu apotheek van mijn ouders gebeld, daar hebben ze m nog van een ander merk. Mijn apotheek stuurt recept naar hun, mijn moeder haalt het op met een foto van mijn paspoort en stuurt het dan naar Amsterdam. Wat een gezanik!!!
Gefeliciteerd @Krabsalade <3
Ik ben zenuwachtig voor hét gesprek morgen over mijn contract en salaris en ik weet het allemaal niet. Geen idee wat ik moet verwachten en hoe het zal gaan. Ik heb gelukkig al wat fijne tips gehad van iemand van het forum (so thanks daarvoor), maar ben zo zenuwachtig haha. Dus iemand nog meer tips over onderhandelen over salaris/arbeidsvoorwaarden?
Geef mij een schop ik moet het huis opruimen.
Heee volgens mij hoef je je echt nérgens druk over te maken. Ze laten je zelfs soms helemaal alleen draaien! Misschien voor jezelf sowieso even nagaan wat je zelf het liefste wil qua contract, uitzoeken wat normaal is qua salaris, etc. Dan sta je daar in ieder geval al sterker in.
Ja het ding is dus, er is geen cao voor mijn branche
Ik vind het gewoon lastig te bepalen wat ik mag en/of kan vragen. Ik ga er sowieso in het weekend over nadenken, want ik wil geen ja zeggen en er later spijt van krijgen haha.
Ik heb sinds kort mijn rijbewijs, maar het voelt nog zo onwerkelijk. Heb nog steeds het gevoel alsof ik ieder moment gebeld kan worden en dat er dan gezegd wordt: Grapje! Je kan helemaal niet rijden. Lever maar weer in!
Ik ga naar Rammstein
Ik droomde vannacht dat ik een broertje kreeg haha, dus ik appte dat naar mijn moeder. Zegt ze oh ik droomde vannacht dat ik oma werd
Ik ben vanaf morgen een week vrij en ik wil eigenlijk sowieso een paar dagen luieren thuis. Mijn buren lijken helaas alleen chronische klussers en ik vind het zooo irritant worden. Altijd als ik overdag thuis ben dan hoor ik wel getimmer of geboor ergens vandaan komen. Ik weet nu echt niet of ik het zal afwachten of dat ik toch maar gewoon dingen ga plannen buitenshuis.
Ik heb zo last van mijn raynaud syndroom ik krijg mijn voeten gewoon niet meer warm en het doet zo pijn…
Ik ben echt een hebbert. Bij onze appie lag er een doos vol met koek vormpjes die je mocht meenemen. Dus heb mn initalen en een duimpje en een hastag.
Ik maak nooit koekjes…
Hahahha jaaaa dat had ik in het begin ook heel erg. Voelde ook heel illegaal om te rijden
Ik moet 19 november opnieuw afrijden… mijn vader (psycholoog hoor dus niet random) biedt brainspotting (soort emdr/traumatherapie) aan om te kijken of dat helpt de spanning eraf te krijgen. Ik zei al van is dat handig bij je eigen dochter, maarrr op zich kan het hierbij niet zo’n kwaad (het is geen trauma op een te persoonlijk gebied ofzo). Benieuwd of het helpt haha zou chill zijn. Vind het al heel wat van mezelf dat ik het over 11 dagen gewoon wéér probeer
Supergoed van je dat je er weer zo snel voor gaat! Ik duim heel hard! Groot gelijk hoor alles uit de kast halen