Wat je even kwijt wilt #11

Gvd ik heb een tijdje terug mn band laten vervangen en hij loopt leeg ofzo? Terwijl hij niet lek is (volgens mij). Ik ging hem net proberen op te pompen maar dat lukt niet. En nu is mn band helemaal plat. En oppompen lukt niet. Ik snap niet wat er is met deze fiets (ok ik moet gewoon een nieuwe).

En nu ga ik maar wachten tot de fietsenmaker open is, kom te laat op werk bleh.

Sterkte :kissing_heart:

1 like

Wat rot zeg. Kun je aangeven op je werk dat het teveel is? Heb je een vriend of vriendin met wie je kan praten?

1 like

Gefeliciteeeerd :partying_face:

Taart maakt alles beter dus snel taart halen haha!

1 like

@Krabsalade gefeliciteerd! Dan maar lekker veel (chocolade) taart eten vandaag.

1 like

Ik had gisteren echt een leuke en gezellige avond alleen het eten is niet helemaal goed gevallen dus ik zit met slaapgebrek en buikpijn op mijn werk. Ik ben al in weekendmodus maar dat duurt gewoon nog 2 dagen. Gemeen.

Gefeliciteerd!

1 like

Heel herkenbaar. Heb je het aangegeven op je werk? Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat echt al veel scheelt. Heb je een fijne collega waar je je ei bij kwijt kan?

1 like

He bah, maar nog meer reden voor chillen en taart dus :thinking: Gefeliciteerd!! :tada:

1 like

like voor het emoticon-gebruik

enā€¦

1 like
5 likes

Jemig wat een stijve collegaā€™s heb ik. Ik begroet iedereen gewoon met een (vrolijke) goedemorgen. Wat krijg ik terug ā€œhalloā€ ā€œhaā€. Kom uit je stijve pak man en doe eens normaal. Sowieso moet het hier altijd allemaal binnen de kaders van stijf- en netheid.

9 likes

Ik voel me zo rot na dat ik naar de dokter ben geweest. Zoveel vooroordelen over student zijn en dat het allemaal in mijn hoofd zit. Mijn angst is nu dat er niks uit het bloedprikken komt

Ik heb verkleuringen in mā€™n kiezen en altijd als ik naar de tandarts moet word ik paranoĆÆde en ben ik er volledig van overtuigd dat ik gaatjes heb. Net geweest en het zijn zoals altijd geen gaatjes :tada: Heb wel beloofd dat ik ga flossen, benieuwd of ik het deze keer wel waar ga maken.
/
@Krabsalade gefeliciteerd!

1 like

Shit, ik ben vergeten mā€™n eten uit de vriezer te halen. Dan mis ik toch best mā€™n huisgenoten, kon toen gewoon appen of iemand het er voor me uit kon halen, maar nu woon ik alleen en gaat dat niet meer.

En gefeliciteerd natuurlijk @Krabsalade!

1 like

@Krabsalade
Preficiat! :tada:
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaa

1 like

Zo lief, ben ziek thuis vandaag en was aan het twijfelen of ik me morgen ook nog ziek zou melden of gewoon zou gaan werken. Krijg ik net een appje van een collega dat hij mijn dienst van morgen overneemt want als ik vandaag echt ziek ben moet ik morgen uitzieken. :blush:

&gefeliciteerd @Krabsalade! :birthday:

18 likes

Ik ben zo labiel vandaag. Moest net janken bij een filmpje van Burger King. Seriously?

2 likes

Gefeliciteerd @Krabsalade ! :tada:

Heb net te horen gekregen dat ik 7,4 voor een van mijn tentamens had en daardoor mijn eerste vak heb gehaald! :tada: Heeft mijn tijdelijke ban in ieder geval al iets opgeleverd. Heb geen goed gevoel over mijn andere tentamen maar dit cijfer doet me wel goed.

40 likes

Gefeliciteerd @Krabsalade!

@Prettyprettyprincess woow, ik zit tegenover je dubbelganger in de trein!

1 like