Wat je even kwijt wilt #11

Oké na al m’n emo berichten kan ik melden dat m’n hoofd rustiger is geworden.
Het zit gewoon goed, morgen weer thuis en zondag opening carnavalsseizoen.

EN VOLGENDE WEEK MADRID MET DE BENDE VAN ELLENDE!

Dus ongesteldheid je mag komen hoor, anders moet ik morgen nog eens testen en krijg ik weer stress weet je wel.

11 likes

Laatste nachtdienst, bijna weer ‘s nachts slapen :heart_eyes:

Oohhh jaloers, ik moet er nog 2 en kijk zo uit naar de laatste!

Wat is dat toch, met telkens een paar uur voor de wekker wakker worden, dan niet meer kunnen slapen en precies een kwartier voor de wekker gaat in slaap vallen. Ellende!

Als het nog nodig is, mag je een pb sturen.

Ah :frowning: niet leuk! Dikke knuffel voor jou :heart:

Godver mn trein rijdt niet en ik moet een half uur wachten. Kom ik precies aan op het moment dat mijn spreekuur start. Ik heb hier zo’n hekel aan.

Ik stuur je straks een pb’ dankjewel!

In tijden niet zo slecht geslapen als vannacht. Van 2 tot 6 om precies te zijn en ook nog akelige dromen. En mijn hoofd is een nog grotere chaos dan gisteravond. Zie er gewoon tegen op dat ik de hele dag alleen ben vandaag.

1 like

Wat had ik gisteren toch een stomme wedstrijd :frowning: . Ik vind mijn sport op deze manier helemaal niet meer zo leuk eigenlijk. Nu ook best wel kort geslapen, hopelijk blijf ik een beetje aardig op kantoor vandaag.

Snap ik! Nu lekker slapen, slaap lekker!

1 like

Ik ben zó zo zo erg toe aan vakantie. Ik moet mezelf tegenwoordig echt uit bed slepen gewoon. Nog 1.5 week😫

Ik durf niet op te staan, ik heb zo’n mega spierpijn

Zorg even goed voor jezelf. Maak wat lekkers voor jezelf en zet alles even goed op een rijtje.
Moest je nou nog studeren voor nieuwe tentamens of zitten die er allemaal op?

1 like

Nee doe gewoon

2 likes

Ik zou hem niet random gaan volgen maar gewoon een berichtje sturen

4 likes

Slide in z’n dms!!!

14 likes

Op zich is dat toch een prima opening Haha?

8 likes

Ik zou vanavond nog 2 tentamens hebben, maar die skip ik voor nu. Ben ook extra labiel als ik slecht slaap, heel irritant.

Hm ja idk ik zou het raar vinden als ik die jongen was :stuck_out_tongue: volgens mij kan je wel berichtjes sturen via het pijltje naast volgen denk ik? Dan krijgt die persoonneen berichtverzoek.

1 like