Wat je even kwijt wilt #11

ga je werken bij de voedselbank?
Vet goed dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Echt een fijne tijdsbesteding!

2 likes

@Jauregui Wat goed dat je vrijwilligerswerk gaat doen! Hoop dat je er voor jezelf ook wat voldoening uit kunt halen. Vind het echt leuk om te zien hoe je steeds actiever en spraakzamer wordt :blush:

1 like

Misschien leuk om dit in het onderwijstopic te zetten?

2 likes

Oh dat klinkt heel goed! Werken in een bibliotheek is heel fijn. Mooie en nuttige klus.

1 like

Tof! Klinkt echt als een heerlijk rustige taak. Veel plezier!

1 like

Dit is mijn droom. En dan thuis tegen mijn vriend zeggen: “Ja maar ik kon er echt niks aan doen dat ze mee zijn gelopen en nu alle 13 hier wonen. I MUST BE THE CHOSEN ONE.”

18 likes

Dit klinkt echt héérlijk!! Wat fijn :blush:

1 like

Lieve allemaal,

Bedankt voor alle gelukswensen vandaag.

IK HEB MIJN TOETS MEDISCH REKENEN GEHAALD!!!
:dancingbanana:

81 likes

Ik heb een cake in de oven staan. Hopelijk mislukt hij niet. Het beslag was in ieder geval lekker :+1:t3:

6 likes

Wat goedd!!! Gefeliciteerd :hugs:

1 like

naast boodschappen doen om slecht vreten te halen ga ik vandaag gewoon eens helemaal niks doen. heb ook lang uitgeslapen (doe ik eigenlijk bijna nooit, voel me dan altijd schuldig? maar dacht nu doei fuck it). even kijken of ik zo een wasje ga draaien of dat ik daar ook gewoon geen zin in heb vandaag.

2 likes

Mn manager zei net dat ze allemaal complimenten over mij kreeg. Zo fijn ik krijg ze zelf ook van mn collegas maar zo lief dat ze dat dan ook door geven.

Ben helemaal blij!!

34 likes

Mijn broer is alleen maar bezig met geld en denkt daardoor helemaal niet aan wat hem nou echt gelukkig maakt. Het blijft allemaal zo oppervlakkig en snel, terwijl hij heel creatief Ă©n intelligent is, twee eigenschappen die genoeg prikkeling nodig hebben. Ik word daar zo droevig van.

1 like

Thanks!

Wat ik in de klassenapp lees ben ik tot nu toe de enige.
Op een groep van 23 mensen :expressionless:

Pff nog anderhalf uur werken, saaie administratie doen. Ik kan niet meer. En het is hier stervens koud

1 like

Hele kolonie :joy: . Een foto was wel op zijn plaats geweest hoor
 leeuheuk!

1 like

Ik at net een broodje crunchy pindakaas met banaan en nu ben ik blij.

3 likes

Ik kijk een docu ter ere van de 70e verjaardag van prins Charles en hij is echt zo’n lieffie!

Ik ben zo zenuwachtig :confused: voor m’n proefdag
Heb de hele dag al buikpijn en ben bang dat ik straks geen hap van m’n eten door m’n keel krijg

1 like

aw komt vast goed joh, succes! en wat bij mij altijd wel helpt is het doen van (korte) ademhalingsoefeningen

1 like