Als je gaat werken aan zelfreflectie en je volwassen gedragen dan is het inderdaad nuttig.
Ik vind een mensen moeten mij altijd hebben reactie zo flauw. Als iedereen het gemunt heeft op jou ligt het dan aan iedereenā¦ of aan jou?
Wat goed dat je vrijwilligerswerk gaat doen! Heb je er zin in?
Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen, dat het wel zo fijn is als je posts in balans zijn en je hier niet alleen maar komt om te klagen. Jij verwoordt het stukken beter
Het leger des heils!
Oh nou zie dan weet ik het niet eens.
@Twijfelkont Je doet je naam eer aan. Wat is Afghaans eten ?
Ah je hebt m weggehaald. Nu is het net alsof ik helderziend ben.
Problemen met de dieselrook/roetuitstoot.
@Banananana hahah I know. Erg hĆØ. Mān poll invoegen ging echt lekker Dus maar even weggehaald. Maar hier in de stad zit echt een mega lekker Afghaans restaurant. Veel met rijst en groenten (love it). Maar ook vlees voor de liefhebber. Weet niet, moeilijk te specificeren, maar ik vind de smaken gewoon ZO lekker altijd.
Ik herken dit wel! In mān hoofd ben ik angstig en melancholisch maar naar de buiten wereld toe stel ik me opgewekt en blij op. Ik kan die twee dingen ook niet met elkaar verenigen en het is voor de rest niet zo dat ik een act opvoer; het komt er echt zo uit. Ik vind het eigenlijk wel prettig dat het zo is? ik denk dat ik mezelf anders te veel zou verliezen in mān eigen overpeinzingen. Misschien kan je juist goed van de kleine dingen genieten omdat je ook groot verdriet hebt gekend, maar ik vind het ook lastig om hier een verklaring voor te vinden.
Neem dat maar dan!
Ik heb ooit iemand op het egf aangesproken over enkel geklaag en die heb ik daarna nooit meer gezien Hoop niet dat jij het ook zo opneemt @PeachGoddes. Het kan constructieve feedback zijn toch? Ik heb de neiging om (irritant en onnodig) veel vragen te stellen in het echt, maar als iemand dan rechtuit tegen mij zegt āhoor je jezelf, je doet dit/datā dan voel ik me betrapt en ik vind het ook niet leuk om te horen maar ik word wel geconfronteerd met mijn irritante gedrag. En wil ik dat mensen mij vooral/alleen irritant vinden? Nee, dus in het vervolg probeer ik me in te houden. Ik heb liever dat iemand dat in mijn gezicht zegt zodat ik er wat mee kan, dan zich loopt te ergeren aan mijn gedrag en je dat toch meekrijgt op de een of andere manier. Je kan kritiek ook omarmen om te groeien.
Heb net na 10 jaar ofzo weer frikandellenbroodjes gekocht. Omg voel me echt een pauper
Maar wel lekker
Ben heel benieuwd wie dit was haha, heb wel iemand in mān hoofd.
@anon44204370 mijn reacties op jou zijn echt goed en opbouwend bedoeld. Dat wilde ik nog ff zeggen. Nu zal ik erover ophouden.
Haha love deze reactie. Ik ga er straks voor. Is het al bijna etenstijd?
Ik had haar naam wel weer gevonden toen ik het oude forum op het eind eens ging napluizen maar ben het weer vergeten.
Na even denken komt er MisaMisa op. Zoiets. Iemand die zich herkent?
(Misschien lullig om die naam zo te noemen maar aan de andere kant maakt het ook niks uit want heb het toen dus ook uitgesproken)
Woonde jij nou in 't buitenland?
Want als dit in Nederland is zou ik de dierenambulance bellen.
Haha ik dacht METEEN aan haar! Zij klaagde idd alleen maar.
Haha ja ik ga het regelen
@anon44204370 het is niet dat ik jou onaardig of vervelend vind. Maar soms post je wat onhandige dingen en daar word je dan op aangesproken. En je bent gewoon een ābekendeā forummer en je valt op daarom word jij vaker aangesproken dan een ander wss.