Wat je even kwijt wilt #11

Zal ik bellen ja? Ik voel me echt stom haha. In de handtekening staat ook dat als het niet voor mij bestemd is, ik gelijk contact moet opnemen via mail. Maar ja…

@Krabsalade e-mail adres ook door google gehaald maar niks is vindbaar. Wel wat LinkedIn profielen met dezelfde voornaam die ook bij de politie werken, maar andere achternaam :thinking:
E-mail adres ziet er ook gewoon echt uit zegmaar.

2 likes

Ik zou gewoon bellen hoor. Is toch niks raars aan? Zou het alleen niet nu doen haha.

1 like

Oh is te laat ja? :stuck_out_tongue: Zucht wil er niet meer aan denken, maar ben te nieuwsgierig hahahh kut

Ik wilde vanille extract bestellen bij de body &f.itshop, 800 smaken behalve vanille.

Hahah oh naja misschien is het niet te laat? Geen flauw idee hoe dat gaat in politieland. Ik zou zeggen probeer het joh is toch leuk nieuwe ervaring rijker.

1 like

Oké ik ga nu bellen jongens

12 likes

Ik heb zon vreselijke jeuk aan mijn benen, maakt niet uit wat ik erop smeer, het is net schuurpapier.

@Xiomara je zou ook 112 kunnen bellen? Hehe

1 like

Nou oke de persoon bestaat dus echt en de mail is ook echt. :’)

Dus ik kreeg haar op een gegeven moment aan de telefoon, zegt ze wie ben jij? Ja ik ben Xiomara, u heeft mij net gemaild. “OH nou ik heb jou helemaal niet gemaild!!!”
Uhm u heeft mij wel gemaild, maar die mail is duidelijk niet voor mij bestemd, namelijk voor Piet.
“Maar dit e-mail adres heeft hij opgegeven, dit is zijn e-mail!!!” Nee, dit is mijn e-mail mevrouw.
" …Ow… Nou verwijder maar. Ik bel hem wel" *

Haha jezus, echt niet snugger dit. Stond vet vertrouwelijke shit in.

*Plat Rotterdams

22 likes

Wow niet oké hoor :confused:

1 like

Ik denk dat ze oprecht niet doorheeft dat ze iets fout heeft gedaan haha.

1 like

Nee dat vind ik juist het niet-oké-ige eraan :stuck_out_tongue:
Niet dat er nog iets aan te doen was want je had die mail al ontvangen. Die kan zij niet komen verwijderen ofzo. Maar ik vind het wel raar dat ze er niet van schrikt of iets, beetje rare reactie

1 like

Ja vond ik dus ook… ze was eerder geïrriteerd om het feit dat die persoon dus een verkeerd (per ongeluk) e-mail adres heeft opgegeven. Nou goed, gelukkig heb ik geen kwade bedoelingen verder en ben ik de mail alweer vergeten :biggrin:

1 like

Gefeliciteerd @Krabsalade :grin:

1 like

Heeft iemand tips voor leuke bord-en kaartspellen? Ben bezig met mijn kerstlijstje en echt een noob.

Niet al te moeilijk, en beetje humor is mooi meegenomen.

Kijken nu naar Secret Hitler, Catan, Caesar against Humanity etc

Ticket to ride vind ik een leuke!

1 like

Ik heb morgen een evenement wat ik voor school heb georganiseerd in 8 weken tijd. En ik ben zo bloednerveus of alles wel goed gaat lopen. Bah. Respect voor alle mensen in de evenementenbranche, wat een stress. Over 24 uur ben ik er vanaf :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Je kan gewoon een bericht sturen, hij krijgt dan de vraag of hij je bericht wil accepteren

1 like

Dobble! Lekker snel en makkelijk.

2 likes

Catan is echt leuk!

1 like