Ik had een oude jeugdvriend geholpen met wat tips om een bepaald meisje te versieren (lol) en hij appte net ineens of ik hem vertrouw en of ik overal voor in ben? Of ik maandag om 17u op een bepaald station kan staan in galakleding en hij heeft beloofd dat ik om 23.30u weer in bed lig. Wuuuuuuut
Nee maar dit is mn bedankje. Ik zei dat ik bier en bitterballen wilde maar ineens zei hij: “Ik weet waar ik je op ga trakteren.” en toen dit? Ben echt veel te nieuwsgierig man hahaha
Hij heeft beloofd van me af te blijven hahaha! Maar hij is officier dus wellicht is het iets van de marine (zou zo vet zijn)
Gefeliciteerd!
Over mocro maffia; ik hoop dat er snel een nieuw seizoen komt. Zo weinig afleveringen
Wie wat waar ik kan niks vinden op Google hahahah
Edit: never mind heb het gevonden!!! Stad en datum kloppen heuuu
@SpeedOfSound Komt goed, fijn dat je moeder zo reageerde.
@Krabsalade Gefeliciteerd!
–
Ik heb hoofdpijn, maar wel op werk alles geregeld dus loop op schema en hoef morgen hopelijk niks extra’s meer te doen en kan hopelijk op tijd gaan
Oh nee kak zeg, morgen nog een verplichte bijeenkomt op het werk… bjjna vergeten haha
Oké de rekening waar ik het over had wordt wrs wel honderden euro’s. Zal zien of ik wat met mn huisbaas kan regelen maar ik vrees op een tijd lang water en brood
Haha zit je al lekker weekend te vieren terwijl je collega’s zich afvragen waar je bent
Je mag mij ook een berichtje sturen!
Haha precies
Zet morgen wel een filmpje op en dan ga ik ondertussen gewoon nakijken
Ik vind “help mijn man is klusser” echt zo’n vreselijk programma. Hoezo is de vrouw altijd zielig? Hebben die geen handjes? Oké, je kan niet handig zijn, maar nu weer ligt een vrouw in haar hotelbed bij te komen en haar man behang af te steken. Iedereen kan behang afsteken?!
Tevens is het een tiefuszooi want de man is “verzamelaar”. Nee natuurlijk joh, die vrouw heeft ook geen handjes natuurlijk om mee om te ruimen. Lekker huilen bij John.
AAARGH zoveel haat. Dus.
Dat is er even uit.
Edit: OMG terwijl ik dit type wordt de vrouw ingevlogen om uit haar hotelbed te komen en te helpen. Sinds wanneer is dit gebeurd in de help mijn man is klusser historie?!?!!
Ze hoorden mij gewoon schelden bij RTL!
Hahaha ellende dat programma. En iedere week: ik heb nog noooit zoiets meegemaakt.
Ja ja dat zei je vorige week ook maat
Hahaha, dit waren ook precies mijn gedachten bij deze aflevering!
Gooodver ik wou een gember shotje halen. Is al het sap weg…
En ik zit hier zo zielig te snotteren.
Krijg zojuist een e-mail van de politie, mail is niet aan mij maar een andere naam, dus duidelijk verkeerd. Staat soort van vertrouwelijke info in. Weet niet wat ik er mee moet? Ziet er wel legit uit, maar straks is het spam. Dus durf niet terug te mailen. Nummer dat er in staat is van de landelijke politie, die bellen??
Persoon in de mail vind ik iig niet op Google
Haha ik was ook echt verbaasd toen John tegen haar zei dat het hun schuld samen was. Doen ze trouwens niet meer dat ze na een paar maanden komen kijken hoe het verder is gegaan? Daar ben ik juist altijd benieuwd naar
Denk dat als je de landelijke politie belt, zij wel kunnen natrekken of de afzender echt bij de politie werkt en het de aan de juiste persoon kunnen doorgeven