Heb vandaag iets gedaan wat ik een half jaar geleden al had willen doen maar telkens uitstelde omdat ik het doodeng vond. En vanochtend toen ik een mailtje kreeg heb ik meteen gebeld om iets te regelen (en ik haat bellen). Ik herken mezelf niet haha maar voelt echt vet lekker. Dat ik achterloop met de studie vergeten we voor het gemak maar even, dat komt dit weekend wel weer. Voor nu voel ik me goed
Carcassonne all the way
Splendor is ook leuk
Carcassonne inderdaad, en Saboteur.
Aaah Raynaud is zo vervelend
Net 3 zoenen gedaan terwijl diegene voor een slappe hug ging, zo ongemakkelijk.
Zat rondje te marktplaatsen, kom ik opeens kruidvat wimperserum tegenā¦
Iemand die dat serieus voor 35 euro te koop zet. Vind ik zo bizarā¦
Ik ben er echt stil van hoe naar en gemeen mensen kunnen zijn.
Exploding Kittens
Zo naar hĆØ! Ik heb er ook zoveel last van, vooral tijdens autorijden.
Toch maar even langs de huisarts gegaan voor medicatie . Sterkte ermee!
Ik heb ze niet meer voor je kunnen vinden, sorry! Alles was hier al geplunderd
Ok kleine ergernis:
Ik was net in de kroeg met collegaās en ik ben single (op zich niet boeiend, maar voor het verhaal van belang). Toen vroeg een mannelijke collega āja, wat is jouw type? Wat vind je van die?ā (Wijst naar oude man) Ik āehhh die vind ik wat oudā¦ā āok en die dan?ā (Wijst naar een gast volledig in pak wat prima is, maar een tikje te glad en niet mijn type.) āNou, ja leuk, maar niet mijn typeā ājeetje, nou ok die dan?ā (Wijst naar een heel timide jongen met weinig uitstraling). Ik āja nou, die voel ik ook niet echt hoorā¦ā zegt hij: ājeetje zeg, wat ben jij kieskeurig!!!ā en toen liep ie wegā¦
Arrghhhgh, alsof ik ineens alles moet aanpakken wat er langs komt? Los van dat ik het sowieso niet zo goed trek dat je als single blijkbaar altijd elke man moet keuren omdat je nou eenmaal alleen bent (terwijl ik dat helemaal niet erg vind), is het toch niet erg als ik die 3 mannen die iemand aanwijst precies net totaal niet aantrekkelijk vind?
Grrrrr /rant
Coup, ligretto, ticket to ride, cards against humanity en dixit zijn leuk en makkelijk te leren!
Ik heb vandaag gestofzuigd, afgestoft, mān badkamer uitgebreid schoon gemaakt, ik heb mān beddengoed gewassen, mān was weg gewerkt, al mān strijk gedaan, gekookt en soep gemaakt. En nu ga ik na een lekkere douche in mān vers bedje slapen. Heerlijk.
Ik heb verspreid over 4 dagen tijd de hele serie The Haunting of Hill House met mijn vriend gekeken. En nu ben ik sad dat het voorbij is. Maar de serie was echt zo goed.
Ik lig een beetje stom te grijnzen door leuke berichten die ik krijg. Lang geleden dit!
Ik dacht dat ik wat je even kwijt wilt-topic las en dacht jeetje wat een zure meiden hier allemaal, wat is er gebeurd joh. Was het het waar erger je je aan topic. :ā)
ik heb zin in mijn eerste loon
Wow, nu je het zegtā¦ Gelukkig wissel ik wel graag van avatar, dus misschien zal de verwarring snel weer over zijn!
(of niet, want ik vind dit schilderij wel echt supermooi haha)