Wat je even kwijt wil #57

door die ugg praat op het forum moet ik al een dag of 2 denken aan hoe meisjes vroeger op hun uggs rondliepen

67 likes

Ugh stop stalking me!!!

2 likes

Haha oh wat erg. Dat zijn volgens mij neppers

haha ohja die had je toen ook in overvloed

1 like

Ben nog even maximaal de slons aan het uithangen voordat ik straks in het net aan het kerstdiner verschijn. Heerlijkheid.

2 likes

Mijn vriend heeft gisteren zijn booster shot gehaald en vanmiddag ziek naar huis gekomen. Doet ie anders echt nooit en hij ligt nu nog steeds in bed. We zouden eigenlijk vanavond nog inkopen doen maar denk dat we maar een wekker morgen om 7 zetten zodat we dan maar op tijd kunnen gaan.

Straks koop ik nog uggs door dit forum

Ons hondje is ziek en de DA belde net dat het helemaal niet goed is, bloederige vloeistof in/rond maag en slecht hartritme. We zijn onderweg naar daar om de opties te bespreken maar 1 daarvan is dat.hij mee naar huis komt om te sterven. Onze kat is 3 jaar geleden op kerstavond gestorven. Kutzooi :sob::sob::sob:

21 likes

Ik wilde jullie dit heuglijke nieuws niet onthouden:

https://www.ad.nl/show/coldplay-stopt-na-2025-met-albums-maken~ab32d7c7/

30 likes

Laat je niet gek maken. Deze meiden beweren ook dat saaie koekjes the best thing ever zijn.

5 likes

Yesss m’n mini kerstvakantie van 5 dagen is begonnen. Morgen lekker een dag klusjes doen zodat m’n hoofd leeg is, dan kleinschalig kerst vieren, in m’n chillpak, lekker eten en eindeloos films kijken. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Joan Didion is dood :pleading_face:

Net 4km hardgelopen en nu ga ik een pizza naar binnen werken!!! Met een glas wijn heerlijk

8 likes

Iets andere categorie maar bell hooks laatst ook al. Had dat eerst helemaal gemist.

1 like

Ik heb vandaag nog desert boots Ugg’s overwogen te bestellen met een cadeaukaart. Toen bedacht ik mij dat mijn Dr Martens meer steun geven. :grin:

1 like

Ik fietste vanmorgen op het fietspad, komt er ineens een oudere man op een elektrische fiets aanrijden. Rijdt hij zo tegen de stoeprand omhoog en valt keihard op de grond. Dus ik er gelijk naar toe op af om te checken of hij oké was. Eerst maar even samen zitten op grond zitten, niks gebroken en goed aanspreekbaar gelukkig. Fiets deed het nog ( die dingen zijn nog zwaar joh) en hem een stukje op weg geholpen. Hij zal wel onder de blauwe plekken zitten. Bijna niet verantwoord die snelle fietsen voor de oudere mensen.

15 likes

Nu als een beurse kont. Alsof ik de hele dag op een houten kerkbankje heb gezeten

1 like

Jeetje wat enorm naar en verdrietig. Misschien stom, maar mocht het toch gebeuren dat hij overlijd misschien een pootafdrukje maken in klei of met inkt op papier oid. Dat geeft een mooie tastbare herinnering.

Ik loop zo altijd op mijn teenslippers, op de een of andere manier zijn of die dingen of mijn voeten mega scheef op elkaar afgestemd :laughing:

4 likes

Kan iemand niet een ingebouwde en stille stofzuiger per traptrede uitvinden? Ik kan de trappen eindeloos blijven stofzuigen. Het houdt niet op!!!

1 like