Wat je even kwijt wil #57

Doe dit altijd met de kruimeldief, ideaal want met zon zwaar ding vind ik niet te doen.

1 like

Goeie ja. Ik doe ‘t met de Dyson. Ook snel. Maar kan het wel 5 keer per dag doen

1 like

Hoezo is het overmorgen al kerst? Of eigenlijk morgenavond zelfs. Ik heb het gevoel alsof die vage periode tussen kerst en oud & nieuw dit jaar veel eerder begon. (En misschien ook nog wel langer gaat duren.)

31 likes

Ik heb zojuist mijn haar geverfd maar had te veel gemaakt. Zo zonde om dat weg te moeten gooien! Nu zit ik met een elfenkapsel op de bank te wachten tot ik het uit kan spoelen.

1 like

Voor mijn gevoel is het hele jaar zo’n rare vlek haha.

7 likes

Omdat jezus dan jarig is.

14 likes

Leugens! Hij is van hartje zomer. Sowieso een Leeuw denk ik.

1 like

Ik trek verrassingen toch zo slecht. Ik ben binnenkort jarig en ik mag/hoef niets te regelen aldus m’n vriend. Ook moet ik morgen de deurbel aan hebben want er kan iets gebracht worden. En nu appte ook een vriendin dat ze een cadeau voor mij heeft voor september. Goed dan weer ik wel al eerder wat het is maar argh

3 likes

Gevoelsmatig maakt het ook nog verschil dat het nu op zaterdag en zondag is vind ik! Zit nog helemaal niet in de stemming en ben nog helemaal bezig met werkdingen enzo en dan is het morgen ineens kerstavond.

18 likes

Omgg waarom vieren we t dan in de kou!! Als t in de zomer was had ik er niet zon pleuris hekel aan gehad. En dan kun je vet leuk buiten eten.

3 likes

Ik ben zo blij. Vandaag mijn stage afgerond en baan aangeboden gekregen voor na het afronden van mijn studie. Voelt zo goed haha

68 likes

Ik deed mee aan een online sportles van de sportschool en auw, mijn buikspieren 🥲

Ik ben zo zuur dat ik geen extra dag vrij heb. 1 januari ook op een zaterdag.

20 likes

Voelt goed he haha, Ik weet dat nog goed, net te horen gekregen op school dat ik mijn verdediging gehaald had en dus geslaagd. Stapte in de auto naar huis en toen kwam het nummer: I’m on top of the world op de radio. Zelden zo gelukkig en trots geweest haha

5 likes

Vind dat oprecht ook gewoon kut, geef mij gewoon drie vrije dagen buiten het weekend ofzo. Gun ons ook eens wat!!!

8 likes

Ik ben hier echt onredelijk chagrijnig over

2 likes

Ze noemen dit een werkgeverjaar maar ik noem het gewoon een VVD-jaar.

30 likes

Omdat de christelijke kerk het midwinterfeest heeft gestolen van de heidenen.

9 likes

Kerst kan voortaan beter op de eerste dinsdag en woensdag van maart ofzo.
Dan hebben we verder toch niks te doen, dan zit het niet meer zo dicht op sinterklaas, en dan werken de meeste mensen dus hebben die elk jaar gewoon 2 vrije dagen.
Ik stem voor verzetten.
Dan doen we midwinterfeest voortaan altijd op de 3e vrijdag van december oid.

22 likes

Hahaha omg ik voel helemaal wat je zegt ja. Gewoon echt even zo n trots gevoel. Echt onbeschrijfelijk is dat