Wat je even kwijt wil #57

Beter gezegd

7 likes

Haha ja dat dacht ik ook toen ik t las. Maar t waren geen hele. Maar alsnog. Terwijl er vast ook lekkere smaken in de doos zitten. Maar ik ga t niet meer proberen. Bah.

Eindelijk iemand die minder jassen heeft dan ik heb. :joy:

3 likes

Ik ben net even geweest in de pauze, hele parkeerplaats vol, gelukkig zelf op de fiets. Winkel zelf redelijk druk maar ik ging nog best vlot, lijstje en op volgorde geschreven.
Alle kassa’s waren open en was nog best snel aan de beurt. Als goed is niks vergeten anders pech.

Geen zin om morgen met kind te moeten (geen oppas).

3 likes

Ik ga wel morgen boodschappen doen. Vind de drukte op zich niet zo erg. Ik hoop alleen dat alles wat ik wil kopen nog beschikbaar is

1 like

Waarom zet je die persoon dan niet even in de wacht?

Love in de trein zitten met mensen die met hun vriendinnen bellen. Ik ben altijd aan het afluisteren :rofl: (ofja afluisteren, zij bellen gewoon in de coupé). Lekker gesprekken over one night stands, drugs, whatever aanhoren.

13 likes

Ik doe dat ook, de laatste dag voor en eerste dag na m’n verlof pak ik echt geen nieuwe dingen meer op, heb die tijd nodig om de rest af te ronden.

Kut ik had tickets gekocht voor de opera voor mijn vriend voor kerst, maar die is nu gecancelled… En hij vertelt me gisteren dat hij voor zichzelf alleen ook al een ticket had gekocht… Dus nu vind ik het 1 kut dat mijn kerstcadeau nu in het water valt en ik dus nog iets anders moet verzinnen, maar ook dat hij dus al een ticket had. En dan hebben we straks 3 vouchers voor als het weer hernomen wordt, kunnen we een vijfde wiel uitnodigen op onze romantische date, niet helemaal wat ik voor ogen had.

2 likes

Kan iedereen ff kappen met rucola kopen ik heb dat ook nodig ja

13 likes

Wel chill als je die luxe hebt om dat te doen hoor!
Ik had alleen zelf nog wat dingen geregeld willen hebben :sweat_smile:

Misschien kan je 1 afzeggen omdat het niet doorgaat en verplaatst wordt?

1 like

Ik zit voor mijn gevoel sinds 300 jaar weer in de metro en ik voel mij nu net een toerist die steeds zit te kijken waar ik er uit moet. Helpt ook niet mee dat de luidspreker kapot is en het niet te verstaan is wat de volgende halte is :laughing:

7 likes

Dussssssssssss is het al half 5?

2 likes

Maak er maar 23 uur van.
Dan ben ik ook klaar met werken.

3 likes

Oke ik maak er “Is het al einde werkdag voor iedereen?” van. maar dat is ook verwarrend. interpretatie.

1 like

Waarom ruik ik sigarettenrook in huis terwijl niemand rookt?

Krijg ik een beroerte?

1 like

Ik kom volgend jaar in de - met mijn stroombedrag door alle belastingvoordelen enz. :face_with_raised_eyebrow: Wel nice want dat is dus bijna 200 euro minder aan gasrekening.

Samenvatting

2 likes

Lol, ik luisterde van de week een nummer en twijfelde of het niet te hard was voor mijn buren, maar nu luisteren ze zelf heel hard dat nummer :joy:

4 likes

Ik ben echt bloedchagrijnig maar ik ga vanavond toch nog maar buiten sporten, in de hoop dat ik me beter voel.

1 like

Antwerpen lijkt wel geannexeerd door Nederland, hoorde vandaag bijna alleen maar Nederlandse accenten.

Ben voor het eerst in het ModeMuseum geweest en ik vond het verrassend leuk! Heel toegankelijk, veel verschillende oufits, niet te veel zalen.

1 like